Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Neználek

    Neználek

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      1 032


  2. Martin35

    Martin35

    Superb Klub


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      463


  3. Ekkar_z_Bastlírny

    Ekkar_z_Bastlírny

    Roomster Club


    • Body

      740

    • Počet příspěvků

      7 407


  4. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      -1

    • Počet příspěvků

      32 733


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 9.7.2011 ve všech sekcích

  1. Takže motorek promazán a vrácen zpět, a zatim funguje, tak vidíme jak dlouho !
    1 bod
  2. Ať počítám jak počítám, to čerpadlo musí mít relativně velký objemový výkon i při maximálním tlaku - musí stíhat dodávat plný tlak včetně rezervy pro regulační ventil i při největším odběru = při maximálních otáčkách (a další kus za ně - zase rezerva) - což je u 1,2TSI necelých 6000rpm. Tomu odpovídá necelých 12000 vstřiků za minutu (2 vstřiky za otáčku - při celých 6000rpm by to bylo 200 vstřiků za sekundu - spočítej si podle spotřeby a otáček kolik je jedna PLNÁ dávka). Takže už po několika otáčkách motorem musí být v railu dostatečný tlak - startovací dávka je sice vyšší než například volnoběžná, ale protože zároveň nepracuje turbo a v sacím potrubí není zvýšený tlak, ŘJ nedovolí dát plnou dávku - aby se motor "nepřechlastal" a svíčky zůstaly suché. Spotřeba proto není tak velká a to vysokotlaké čerpadlo ji musí naprosto v pohodě stíhat. Neznám přesný objem celého railu - ale stálo by za to spočítat, kolik beneli se do něj musí "našťouchat" proti klidovému stavu, než je v něm dosažen pracovní tlak - a jestli to zpoždění není náhodou záměrně vnuceno softwarem - aby "si ŘJ byla jistá" že se motor otáčí a že palivo v railu má potřebný tlak, i když ten je měřený čidlem - a že tedy může povolit vstřikování. To časové zpoždění nárůstu tlaku nebude určitě tak velké, pravděpodobně se tam bude projevovat více vstupních hodnot, které nejdřív musí ŘJ "odsouhlasit". Veškeré mechanické díly musejí mít dostatečnou rezervu ve své činnosti - aby nedocházelo od nějaké meze otáček k výpadkům motoru proto, že některá část motoru přestane "stíhat" a motor bude vynechávat. Od toho je tam omezovač, ne vysokotlaké vstřikovací čerpadlo...
    1 bod
  3. Tak to nevím ,že by přidání nebo ubrání plynu mělo nějakou souvislst se spojkovým válečkem? Asi odborník přes elektriku
    1 bod
  4. Tak dobře,ale vyznělo to tak. Řešilo se to ZDE. U mě je to stále stejné,otočím klíčkem a motor běží,žádné problémy s delším startem ani v zimě,ani v létě. Najeto 24 000 km.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...