Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Under

    Under

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 157


  2. radim1234

    radim1234

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      553


  3. Ekkar_z_Bastlírny

    Ekkar_z_Bastlírny

    Roomster Club


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      7 407


  4. Sniper_2003

    Sniper_2003

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      2 229


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 6.5.2012 ve všech sekcích

  1. Na takové cesty bych si koupil starší octavku v 1.9Tdi. Jinak když už Fabku, tak tu 55kw, když chceš jezdit ekonomicky.
    2 body
  2. Někde na internetu jsem viděl test od renomované firmy, kde prokázali, že LL olej ztrácí veškerá aditiva a oslabují jeho vlastnosti už po necelích 12000km, kdežto standardní kvalitní olej kolem 15000km. Z čehož vyplynulo, že je lepší přejít z proměnného intervalu na stálý a ustoupit z LL na kvalitní s normou 505.01. Též to doporučují chiptunningové firmy. Krom toho tebou zmiňovaný olej Shell HX7 AV 5w30 s normou 505.01 používám řadu let a jsem s ním maximálně spokojen, dokonce je jeden z mála doporučovaných jak Škodou auto, origo servisy, dokonce i některými zmiňovanými renomovanými tuningovanými firmami, které se probírají nejen zde na fóru.
    1 bod
  3. :D kluci ale jste podareni, dneska to bylo perfektni odpoledne
    1 bod
  4. rozhodně 55 (59)kw verzy....je spolehlivější a dle mne i táhne trošku líp od spoda, rozdíl v "živosti" auta je cítit hlavně od 100km/h, kdy silnější verze má víc síly, alespoň tak to vnímám já...jinak jsem to tu psal už vícekrát, poslední služební Fabku s 1.4 16V 55kw jsme vyprovázely při cca 350 tkm a motor ševelil, olej nežral (samozřejmě něco pobral, ale v rámci mezí)...motoricky se na autě nic neřešilo k otázce benzín vs. diesel, kolik toho měsíčně +- hodláš najet? máš naftu za lepší peníz?
    1 bod
  5. mam 55 kw, 205 tis. najeto, za 15tis.-km-interval doleju tak 0,7l, jsem s ní spokojen i když je slabší ( výkonostně).
    1 bod
  6. Já mám 35 000 cca a "zní" to normálně ( 60% město "velmi krátké tratě" a ten zbytek letiště Pha nebo Swe ). V "mém autorizovaném servisu" (nevím přesně funkce-jestli to byl vrchní či spodní technik ale myslím, že to bylo něco jako kdysi "mistr na dílně" :-) mi řekl v podstatě to samé co psal pava akorát o 1,6 jsme nemluvili. O kapotě- včera po 81 km mimo "město skoro důchodcovským tempem" kapota nemá výraznější teplotní rozdíly a nepoznal jsem místo, které by bylo výrazně teplejší tak, jak je naznačeno na obrázku. Nevím-buďto je to tím tempem nebo nejsem dostatečně termosenzitivní. Dneska to zkusím s eresou ale né na stejné trati (těžko děckám vysvětlím, že pojedem tam kde včera, protože tatínek si chce šáhnout na kapotu jak je teplá :-).....
    1 bod
  7. Kurva to jsou nájezdy na jeden řetěz, skoro jak na kole! Nespletli jste si náhodou fórum a nepatří ty údaje někam na cyklistika.cz ?
    1 bod
  8. No já nevím, ale udělal bych to jak píše juke.box. Kablík stojí pár peněz a budeš si moct diagnostiku třeba v neděli po obědě. Ale pokud si blázen jako já, tak si ji raději nekupuj... Mě to totiž tak chytlo, že chodím do auta pořád jak vůl kontrolovat, jestli nemám nějakou závadu. Jen tak... Líbí se mi, když to žádnou nenajde a když najde, tak ji hned musím řešit. No prostě mi asi šibe.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...