Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Meccornik

    Meccornik

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      262


  2. mike_k

    mike_k

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      2 132


  3. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      9 501


  4. davcatuma

    davcatuma

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 257


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 23.12.2012 ve všech sekcích

  1. Chlapi, myslím, že je zbytečné se hádat.. Zvláště před Vánocemi Já jsem všeobecný rejpal a ve všech ohledech se koukám na fakta realisticky. A je-li můj pohled subjektivní, například tak, jako v mém dnešním prvním příspěvku (například viz. použitelnost zavazadlového prostoru), vždy dodám, že se názory mohou lišit. Mě výbava zklamala především v detailech, které jsem uvedl, nejvíce asi výbavová verze Ambition, od níž jsem očekával více (aspoň ta komplet el. okna). Ačkoli v něčem souhlasím s mike_k, asi bych to tolik nezveličoval a rozhodně souhlasím s Mavem v tom, že označovat výbavu za "nepoužitelnou" je nesmysl - jak Mave přirovnával, použitelný je také základ ve Fábii, zbytek záleží pouze na preferencích. Já si kupovat novou Octavii (což bych asi osobně nedělal, to je však jiná věc), zřejmě bych si Eleganci ještě dovybavil, nestačila by mi ani výbava Classicu, ani výbava Ambitionu. Mave to však může vidět jinak, Mike to může vidět jinak a i nějaký Jarda od garáží to může vidět jinak - od toho ta výbava přeci je, no ne? S Mavem souhlasím také co se ceny vs. kvality týče, např. srovnávat Citroen se Škodovkou je nesmysl - Škodovka (aspoň tedy Octavia) má jedny z nejlepších jízdních vlastností ve třídě, zatímco "Citrón" je přesným opakem. Proto mají dostatečný prostor přidávat výbavu zdarma, aby měli lidé důvod auto koupit. A například nový Auris mi přijde otřesný - ale to je zase věcí názoru. Škodovka vesměs nebude mít důvod v případě OIII nastavovat ceny nijak nízko, silně pochybuji, že by firmy Octavie přestaly kupovat - a právě ty činí 80% odbytu na Českém trhu. Jistě, mě štve (což jsem nejednou zmínil), jak se detaily v autě postupně przní (např. původní pochromovaná litina nahrazená pochromovaným plastem, atd, atd..). Jenže ať už je to Octavia, Ferrari, nebo buldozer, dnes je holt už taková doba a bohužel se to týká všech značek na trhu - u všech těchto značek bych veškeré nedostatky zdůraznil, neboť to, že "Auto vypadá fantasticky!" napíše kde kdo přede mnou.. A dost už OT a podejte si ruce
    2 body
  2. * * * Tak kamarádi i nekamarádi, všem přeji VESELÉ VÁNOCE, hodně dárečku pod stromečkem a vcelku toho co si člověk přál. * * * * * Také přeji šťastný NOVÝ ROK, vykročení tou pravou nohou, ale hlavně samozřejmě to zdravíčko a ať nám to v SEZONĚ 2013 pěkně jezdí a je co dalšího zlepšovat. * * * * * * * ** PF 2013
    1 bod
  3. Maverick: Je treba si nebrat vsechno osobne a hlavne se nezastavat znacky jen proto, ze ji mam nebo k ni mam blizko. Ja mam uz treti Skodovku a presto mi to nebrani ji kritizovat, kdyz je za co a jako ze v posledni dobe opravdu je za co. Jak by mela asi vypadat vybava/ceny auta predstaveneho v roce 2012 se jdi kouknout treba k Toyote na novy Auris a to vcetne hybridni verze. A to podotykam, ze Toyota patri u nas spise k drazsim znackam.
    1 bod
  4. Maverick: Ano auto o velikosti nove Octavie ve vybave Active je podle me naprosta zhovadilost, pokud chce nekdo holobyt, tak je tu Rapid, ktery pozadavky na nulovou vybavu a maximalni usporu ve vyrobe splnuje dokonale. Od O3 jsem prave i v navaznosti na usporny Rapid ocekaval, ze bude trosku vice luxusnejsi. Ale zaroven at si kazdy jezdi cim chce, takze pokud bude existovat i normalni vybava (coz zatim ale neexistuje) tak je mi to uplne sumak. Uvidime jaka a za kolik bude L&K a taky za jaky priplatek budou vsechny ty prvky vybavy, co ma konkurence v zakladu. Pokud bude zakladni Elegance levna a po priplatcich se dostane nekam na uroven stejne vybavene konkurence nebo mirne nad ni, tak rad vezmu vse zpet.
    1 bod
  5. Maverick: Mrkni na par konkurentu Octavie, co ta auta nabizeji v zakladu v nejvyssi vybave a za jakou cenu. Jestli chces slyset konkretne, tak napr. polokozena sedadla, parkovaci kamera (bude vubec v O3 alespon za priplatek?), zatmavovaci zrcatka, casto i xenony atd. Proste uz trosku konfortnejsi vybavu. Zde je Elegance vybavou, ktera ma proste naproste minimum co je nutne k pouziti auta stredni tridy snad s vyjimkou KESSY. Z te vybavy absolutne neni poznat ze je rok 2012. Veskery pokrok je az za priplatek. Jinak s tim kufrem se musim Denise zastat. Ja si treba ciste kvuli tomuto koupil kombik misto liftbacku, prestoze se mi liftback libi vic, ale ten kufr ktery ma normalni tvar a plnohodnotne bocni schranky je proste uplne jinak pouzitelny.
    1 bod
  6. Hodne ubohe, presne jak tu nekdo pred casem psal, to co bylo na predvadecce bude mit v Cesku jeden z tisice a to co bude bezne na silnicich bude vypadat uplne jinak. Snad tomu alespon cena bude odpovidat, i kdyz moc tomu neverim. Snad se jednou dockame toho, ze si Cesi prectou, co a za jakou cenu nabizi konkurence a prestanou to kupovat a pak konecne Skodovka bude muset reagovat. Mozna az predstavi L&K tak to zacne byt zajimave, zatim naprosto mimo.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...