Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Honza9007

    Honza9007

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 871


  2. Richiis

    Richiis

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 919


  3. vorlajz

    vorlajz

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      11 650


  4. Dandys

    Dandys

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      423


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 20.1.2013 ve všech sekcích

  1. podle toho, čemu říkáš reálná spotřeba. Každý bude mít jinou. Jako je možný zajet i spotřebu POD údaj výrobce (dle NEFZ), ale na to musí všechno sedět (provoz, topografie, povětrnostní podmínky atp.). Ale běžně ty spotřeby budou tak o půl litru až litr vyšší - při normálním a vyváženém stylu jízdy.
    1 bod
  2. tyhle údaje jsou totálně neporovnatelný, protože vycházejí z dvou rozdílných metodik meření... Octavia II je ještě popisována obdobnou metodikou jako byla 50/90/120, kdežto motory pro OIII už jedou podle NEFZ: - to je normovaný časový úsek 1180 sekund, který je rozdělen do dvou částí: 1) městská část - 780 sekund 2) mimoměstská část: 400 sekund. Motor je v tomto případě připevněn na zkušební stolici, tzn. bez všech odběrů atp. a sjíždí se tento cyklus, který řídí počítač. Graf, který se získá, vypadá zhruba takhle: (použito z německého Opel-blogu) Tento nový NEFZ cyklus byl zaveden pro možnost přímého porovnání rozdílných motorů (velko- i maloobjemové), různých druhů pohonů (elektro, hybrid, nafta, benzín), což předchozí cyklus měření neumožňoval.
    1 bod
  3. Jestli te trapi jen tohle, tak jsi stastny clovek.
    1 bod
  4. No a proto nemá smysl teď tady řešit životnost motoru TSI EA 211, který ještě ani není ve Škodovce v prodeji. Začíná se to zase zvrhávat v diskusi o rozvodech staré 1.2 TSI. EA 211 TSI
    1 bod
  5. fabia I nemá veľmi pekný interiér, to si musíme nechať. Ale asi by bolo lepšie pozháňať origo. čierne plasty alebo zvoliť iný materiál a nie alcantaru. pridávam foto ako sa to dá urobiť krajšie... (dúfam, že sa na mňa majiteľ auta nenahnevá.... )
    1 bod
  6. Samozřejmě - muselo by se to odněkud napájet, mít to jistý stupeň samostatné "inteligence", aby to hřálo jen do určité vlastní teploty (aby nepopraskalo dilatací sklo) a aby se to nedalo zapnout třeba v létě (zbytečně), muselo by to mít kontrolku a spínač někde na palubovce - ale To není neřešitelné. Je spousta věcí, které se do auta dají dodělat, aniž by utrpěla estetika nebo design obecně - stejně ale základem zůstane potřeba nějaké vyhřívací fólie nebo celého čelního skla s integrovaným ohřevným systémem - to vše v podmínkách homologace pro provoz na pozemních komunikacích v celé Evropě minimálně. To ovládání už pak může klidně být bastl, ale pokud nebude k mání HOMOLOGOVANÉ vyhřívání ať už samostatně nebo integrované do skla, je to vše jen otázka úvah a spekulací "co kdyby".
    1 bod
  7. haldex reaguje ihned... ale co... nemá cenu vás tady přesvědčovat, jenom blbec bude tvrdit, že je 4x2 lepší jak 4x4!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...