ahoj kluci,
nevite kdo a za kolik prehrat RJ airbagu? ústecko SČ
mam sice octavku 97, pak jsem nechal kvůli malymu deaktivovovat airbag před spolezdcem ( přes vag) a nasledne po roce jsem to nechaval zase aktivovat - napsalo mi to RJ vadna:)
myslim, si jset-li ta RJ jednotka rekla , ze je po "zenitu" ( 14 let...
dekuju
ahoj, mam 1,9 Tdi.
akorát my u tebe nesedí ty otáčky! při 80 to u mě točí 1750 ot. Nekde jsem četl , že je to dobrý kvůli tlaku oleje na turbo , takže se snažím jezdit v režimu 1700 - 2500 ot.min. ( Hlavně vždy pořádně zahřát a dochladit.
ja
4 - 60-80
5 - 80 -
P.s. jinak jezdím v eko režimu skoro pořád - nepospíchám pokud není potřeba . prumer cca 4,8 l/100
měj te se
pepa007:
diky. napada te co by to mohlo byt? volant nebyl sundan ani nebylo nic za ten rok delano s elektrikou.
doted nebyl ani zadny problem s konektory----preci jenom uz je to veteran
podival by jsi se pro jistotu zda-li ji mas doma? cena? diky
Ahoj kluci,
mam problem: před rokem jsem přes Vag deaktivoval airbag spolujezdce : O.K. a ted když jsme to vracely zpět tak vyskočila zavada - vadná řídící jednotka.
dle ETKY by tam mel být 1JO 909 603 A a náhrada AS - ale žadnou nemohu sehnat:( mam možnost koupit ale jen 1JO 909 603
dotaz:
1) lze použít i jiný kod?
2) na co vše si dát pozor? udajně musí být i stejná "revize"
3) co vše se musí sundat na tunelu než se dostanu k jednotce co je u plynu?(bez loketky )
dekuju rg
mam O1, AGR, 1997, 2 airbagy
Ahoj kluci,
mam problem: před rokem jsem přes Vag deaktivoval airbag spolujezdce : O.K. a ted když jsme to vracely zpět tak vyskočila zavada - vadná řídící jednotka.
dle ETKY by tam mel být 1JO 909 603 A a náhrada AS - ale žadnou nemohu sehnat:( mam možnost koupit ale jen 1JO 909 603
dotaz:
1) lze použít i jiný kod?
2) na co vše si dát pozor? udajně musí být i stejná "revize"
3) co vše se musí sundat na tunelu než se dostanu k jednotce co je u plynu?(bez loketky )
dekuju rg
mam O1, AGR, 1997, 2 airbagy
ja - AGR 66 kW, 97, poctivých 184500 km
kamarad ve firme - OII, 2,0 Tdi,2005 BKD 103 kw- poctivých tacho 495000 real 735000 km - původní motor!! nová hlava( špatný rozvody ), turbo(špatný mechanik ), převodovka,klimakompresor + spotřební věci
Děkuju , mě je jasné že na OII combi jsou silnější ( více unesou ) ale jde mi o to zda-li tam fyzicky jdou dát. Chci to mít spíše tvrdší než houpavější. Náhodou bar. provedení na ty OII 2,0 Tdi, nevíš?
ahoj , mužu mít dotaz?
jake je barevne provedení zadní pružin na O1, TDi, sedan? lze použit z 2,0Tdi OII popř. a jaké bar. provedení?
mam je unavene, tak chci nechat vyměnit,tlumiče nové vč podložky jsem už dal, chvíli ta bylo dobrý ale ted jsi ta zase trochu lehlo.
diky rg
Kluci, mam taky problém, že mi to plave. nechal jsem dát známýmu automechanikovi to na laserou kontrolu a přišel s tím, že to je vše O.k. a přinesl my tento graf. Co tomu říkáte? Současně mam takový lupání na PP strane:( Auto bylo na TP ( přes známýho aby mi nehuntovali motor ) a další člověk co na to koukal , tak že je taky vše O.k. - poradíte
díky
Ahoj Kluci
vytekl mi simering z převodky řízen na O1, 97, AGR,naj. 167 t.km. Nové řízení je otázka 15 litrů tak sháním z jetýho, tak se chci zeptat na co si dát POZOR?
diky za rady