Přejít na obsah

brrrrm

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4686
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    72

brrrrm naposledy zvítězil 18. Září

brrrrm nejvíce like obsah!

2 Sledující

Návštěvy profilu

10204 zobrazení profilu

Oznámení brrrrm

  1. Ako prvé by som vymenil silentbloky/gumy stabilizátora... to vŕzganie na nerovnostiach sa môže javiť ako popisovaný zvuk.
  2. Ak zlyhajú všetky možnosti, treba (stiahnuť a) kuknúť manuál: ..teda pokiaľ sa s tým niektorý z predchádzajúcich majiteľov nehral a nevymenil pôvodnú krytku so symbolmi za nejakú inú, ktorá tvojej výbave neprislúcha.
  3. To bude nejaké úsporné/bezpečnostné opatrenie.. na mojej F3 sa na spolujazdcovej strane deaktivuje kessy kľučka po dvoch dňoch státia - viackrát odskúšané. Vodičova strana stále funguje aj po dvoch dňoch. Viac ako 4-5 dni mi však auto hádam ešte nikdy nestálo, ale pravdepodobne aj vodičova strana sa po nejakej dobe deaktivuje. Údajne to bolo aj v niektorých manuáloch, ale teraz som to v žiadnom nenašiel.
  4. Pozri manuál, tam výrobca určil uťahovací moment na 120Nm. Takže aj naďalej to rob podľa seba... Inak, aké krytky kolies si dával, keď si musel uvoľňovať koleso? Ja tie stredové krytky na elektrónoch dávam furt až na úplnom konci, stačí ich tam dnu zaraziť.
  5. Ja iba pripomínam, že prepnutie wifi z 5GHz na 2,4GHz v nastaveniach AAW rapídne redukuje výpadky kvôli rušeniu z okolia. Na S23 ani na predchádzajúcej S20 mi na 2,4GHz wifine ani raz nepadlo spojenie s AAW v1. Zatiaľ som našiel iba jedno miesto (pod železničným mostom), kde mi pravidelne seká Spotify, ale spojenie zostáva stále bez výpadkov, aj keď tam stojím dlhšie na červenú.
  6. Kedy bolo auto naposledy na tejto prehliadke a pri akom stave km? Intervaly sa resetujú po každej prehliadke...... Niekedy musíš ísť na prehliadku skôr kvôli kilometrom, niekedy za stanovené obdobie nespravíš "predpísané" kilometre, takže po čase sa tie intervaly rozhádžu.
  7. Niekde na internete som sa stretol s postupom ako premapovať funkciu niektorého tlačidla na App, ktoré by hneď malo spustiť Smartlink. Ale bol to zložitejší postup, nič pre bežného užívateľa. Inak ten rýchly návrat do AA aj mňa serie, ale už som sa naučil rýchly dvojťukes: Menu -> Smartlink a som späť v AA aj bez toho, aby som sa musel pozerať na rádio.
  8. Už pár rokov Fuelio nepoužívam, ale ak dobre pamätám, spotrebu prerátavalo úplne rovnako ako Connect Lite na €/kč podľa prejdených km a posledného tankovania. Čiže skús zadať nejaké posledné tankovanie a mali by ti €/kč vybehnúť pri každej jazde. Ak zadáš viac tankovaní, vyskočí ti aj prepočítaná spotreba na l/100km na každú nádrž. Musím už aj ja Fuelio oprášiť a opäť nanovo zadať všetky tankovania. Staré zálohy z Dropboxu/Google Drive nechce načítať - to bol vlastne aj dôvod, prečo som Fuelio po výmene mobilu prestal používať a spoľahol som sa iba na Connect Lite. EDIT: Takže chce to zadať minimálne dve tankovania, aby si to vyrátalo nejakú priemerku a tak začne rátať spotrebu v €/Kč za každú jazdu...
  9. Kessy asi rozoznáva, ktorým kľúčom sa auto zamyká. Čiže auto sa zamkne kľúčom, ktorý máš vonku pri sebe a nie náhradným kľúčom, ktorý zostáva v aute. Keď som si vyzdvihol u predajcu svoju novú Fabku s kessy, náhradný kľúč zostal v aute kým som vybavoval značky na polícii a auto zostalo celú dobu zamknuté. Takže buď to naozaj takto funguje alebo mi kessy blblo už hneď na začiatku.. heh! Náhradný kľúč odložený v aute asi tým pádom prestáva byť náhradný. Trebalo by to ešte niekedy overiť. Aj manuál píše:
  10. Teoreticky... tá signalizácia by sa nedala dorobiť podobne ako kontrolka stretávačky alá wirer? By sa to napojilo na nejakú nevyužitú pozíciu.... prípadne by sa dotiahli kábliky niekde inde a vytvorila sa niekde úplne nová kontrolka... napríklad jedna signalizačná ledka pod panelom klimatizácie? Alebo rovno do tlačítka výhrevu na volante?
  11. Asistenta rozjazdu do kopca mali v základe iba DSGčka. S manuálnou prevodovkou to bola príplatková výbava...
  12. Mal som podobný problém.. všetko svietilo, ale stačilo pobúchať po svetle a bolo vidno, že jedna žiarovčička v koncovom Cčku blikala - asi chybný kontakt ako bolo písané hore. Vymenil som žiarovečku a odvtedy je kľud.
  13. V škodováckych cenníkoch zvyklo byť označovanie: LIGHT ASSIST (niekedy aj EASY LIGHT ASSIST) - svetelný senzor, LIGHT AND RAIN ASSIST - svetelný + dažďový senzor, AUTO LIGHT ASSIST - prepínanie diaľkových. Napríklad:
  14. Kukni tu: https://forum.skodahome.cz/topic/160738-octavia-iii-combi-style-14-tsi-wirer/?do=findComment&comment=2618655
×
×
  • Vytvořit nový...