-
Predné svetlá, žiarovky
Ahoj, mohu se prosím zeptat, jestli slabší vlákno v H15 žárovce má svítit (svítí?) souběžně i při zapnutých dálkových světlech? Nebo je jen pro denní svícení? Předem díky za rady.
- LED kontrolka parkovacích/stretávacích svetiel
-
Kožené potahy na Rapida LB
Dobrý den veskoplek, jsem novým majitelem Rapidu a vzhledem k předchozím zkušenostem bych do auta potřeboval potahy, ale jen takové ty stylu "tričko". Nevíte, jestli není možné sehnat takové, které se dají použít pro vozy s bočními airbagy? Děkuji.
-
Test termostatu.
při tvém použití topení u HTP se nedivím, že máš pocit špatně pracujícího termostatu. Myslím si, že funguje dobře. Co lepenka před chladičem - používáš? hele jen tak mimo mísu - v jakým stavu máš kabinovej filtr? U mě výměna (po 4 letech) razantně zlepšila "mlžení" skla. K dokonalosti jsem to natáhl použitím přípravků proti mlžení. Ráno jezdím první 3km s vynutým topením na 0 a jen výjmečně mám lehce zamlžené sklo...
-
Test termostatu.
Zapomněli jste dodat, jestli parkujete v (vyhřáté) garáži nebo každé ráno škrábete a odmetáte.... Velký vliv na "pohyb" ručičky má také topení. Já konkrétně pozoruji, že pokud zapnu topení u studeného motoru, tak ručička leze nahoru o poznání delší dobu. Ale jinak asi takhle: parkuju venku, ráno nastartuju a hned jedu, po cca 2km (při vypnutém topení) se začne ručička pohybovat, po cca 5km, 6km jsem na 90°C (dle budíku)
-
1.2 HTP 40KW
To Shakes: co přesně znamená, že "motor dost často podtáčel...".
-
1.2 HTP 40KW
Shakes, jen tak pro zajímavost, co konkrétně znamená: "jen dodám, že motor dost často podtáčel..."
-
Vydrz motoru 1,2HTP
Zase vystrkuješ růžky se svým stavem km?
-
Olej do 1.2HTP
Ahoj, pokud myslíš nápis OIL u poččítadla kilometrů, tak to značí nutnost výměny oleje (najeto 15.000km nebo 1 rok od poslední výměny). Nezmená to, že je potřeba dolít olej. Pokud chceš opravdu dolívat, tak musíš stejnou hustotu 10W40 jako tak nalili v servisu a ještě se stejnou specifikací VW.
-
2006 HTP 47kw start na druhý pokus v HORKU
Ahoj, pokud budu rozvíjet myšlenku špatného vstřiku, tak mě se vstřiky zachránily pouhým nalitím sajrajtu "čističe benzinových vstřiků" do nádrže. Např. zde: http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=788. A to mi auto už nechtělo jet na benzín skoro vůbec
- Mlhovky
-
1.2 HTP 40KW
A pak že HTP nic nevydrží Taky by mě zajímaly ty tlaky. Malto, vidíš kam se to dá s těmi km až dotáhnout. Budeš hubo44 následovat?
-
Problem pri studenom motore 1,2 12V 47kW
Omlouvám se, já se přehlidl - přečetl jsem příspěvek v rychlosti. Zaměnil jsem si chyby: tvé "chudé směsi" a "vynechání zážehu" (viz příspěvek od FABIA40HB).
-
Problem pri studenom motore 1,2 12V 47kW
Krimmi, měl jsem podobnej problém. Auto jsem nastartoval, kuckalo, nejelo, svítil check, přeplo se na LPG a pohoda, auto jelo v pohodě, VAG hlásil stejnou chybu (nebo pokaždý na jiným válci). Vyměnili jsme svíčky a do nádrže nalili čistič vstřiků (a ujeto v kuse asi 150km na BA). Od té doby klid. Vyzkoušej, třeba pomůže. Jestli to čte Karel.LPG, tak dodatečně díky za ochotu
-
-
-
Tempomat a všetko s nim súvisiace.
Mám na této motorizaci LPG i Tempomat a funguje to :-) Nemusíš se toho vůbec bát :-) Asi to víš, ale je nutné, pokud chceš montovat tempomat, aby jsi měl komfortní jednotu začínající 6Q0 nebo 6Q1, s plynem a aní výkonem motoru to nemá nic společného.
Rozsta
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva