Přejít na obsah

Choseu

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Choseu

  • Narozeniny 28. Duben

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Choseu

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Ten samý problém měl bratr na svém VW Tiguan.Po výměně vstřikovače,na 3tím válci,si nechal spět přehrát origo software+chip(chtěl),protože pokud tam necháte ten DG soft,tak ten 3tí vstřikovač,po čase,odejde zase!!!
  2. Ta axiální vůle je vpořádku,horší by to bylo s radiální vůlí.
  3. Je to jenom oplastování kovové části,pokud to není rozpadlé na tolik,že by to prodřelo pás,tak bych to asi neřešil.Samotný díl asi sehnat nepůjde.
  4. Může být i kabeláž co vede k čidlu otáček někde prodřená.Už i to sme řešili.Oni se ty kabely prodřou i v těch plastových chráničkách. Odesláno z mého Mi 9 Lite pomocí Tapatalk
  5. Když sundali převodovku,měnili i gufero motoru ze strany spojky?Pokud ano,musí se měnit celá příruba s guferem a pokud se to nenastaví přesně,tak to dělá takový bordel,nebo to nejede vůbec.
  6. Že by sme měli vítěze?Dej tam nové trafo a uvidíš. Odesláno z mého Mi 9 Lite pomocí Tapatalk
  7. Může se stát, že čerpadla jede, ale nevytvoří potřebný tlak. Palivový filtr jsi tam dal 3barový nebo 4barový? Patří tam 4barový. Odesláno z mého Mi 9 Lite pomocí Tapatalk
  8. Tipoval bych to palivové čerpadlo.Ale nechci ti blbě radit.
  9. Skus auto rozjet a nejlépe na nějaké šotolině zprudka zabrzdit,aby zafungovalo ABS,pokud se to nezlepší,tak to skus ještě trochu odvzdušnit.Nebo to nechej tak a jak budeš jezdit,tak se to bude zlepšovat.Když sem na své Octě měnil gumičky v zadních brzdových třmenech,tak mě brzdový pedál bral taky tak od půlky.Tak po 200 km se to vrátilo donormálu a bylo v cajku.Snat ti to pomůže.
  10. Nedávno sem řešil to samé a volal do Škodovky.Je to ten samý olej,jehom ho přečíslovali.
  11. Zdarec,dva měsíce zpátky,něco podobného řešil bratr na svém Tiguanu 2.0 TDI CR.Za studena občas na tři válce,mírné poklepávávní jednoho vstřiku a tak po 300 metrech klid.Přes diagnostiku na 3tím válci špatná korekce vstřiku,za tepla v normě.Po různých diskuzích a zjištění že je Tigoš po Dieselgate,byl donucen vyměnit 3tí vstřik a přehrání origo software+nějaké ůpravy,na přání,auto zase jede jak má. Pokud máš ty vstřiky vyměněné,tak si nech někde přehrát soft.jinak vstřiky budeš měnit zase. Dělal mu to profík a ten mu řekl,že ten dieselgate software odpraví vždycky vstřik na 3tím válci!
  12. Choseu

    Je bourané?

    Mělo by to tam být,taky mám octu 2,ale nadkolí se mě sundávat nechce.Kukni sem:https://www.youtube.com/watch?v=Xa9wEF_CK68
  13. Nedávno ji známý měnil,je tam sonda NGK a je to originál,má 5 kabelů a pinů v konektoru.Od Bosche sem nic takového nenašel.Škoda že sem ji nevyfotil.
  14. Pokud neubývá a nikde neteče brzdová kapalina,tak bude určitě v háji hlavní spojkový válec, nové okroužky mu nepomožů když bude vnitřek vydřený a když je celý válec z plastu.Vyměň hlavní spojkový válec a hotovo.Častá závada.
×
×
  • Vytvořit nový...