To s tebou souhlasím. Já to myslel spíše tak, že pokud jsou hodnoty v TP 0 kg potom pravděpodobně nebude možné legálně TZ domontovat. Někde o tom v minulosti byl článek v Světě Motorů, některá auta tam mají od výrobce 0kg a počítám že přípravou si člověk pojistí, že nulové hmotnosti tam nebudou. Popravdě netuším, jaký má na to výrobce systém, pokud ty nemáš přípravu a hmotnosti tam normálně jsou vypsány…
edit:
článek na auto.cz
https://www.auto.cz/tazne-zarizeni-novych-automobilu-proc-uz-nekde-s-kouli-nepochodite-128002
"Teď přestaňme chodit kolem horké kaše. Pokud nová Škoda Scala nebude mít tažné zařízení z výroby za 17.500 Kč, či aspoň přípravu pro něj za 5000 Kč, už na ni nikdo nikdy žádné tažné zařízení nedoplní. Prostě k vozu, co z linky sjel bez tažného či přípravy pro něj, bude dodán list COC a technický průkaz s nulovými hmotnostmi přípojného vozidla."