Přejít na obsah

JirikTU

Uživatel
  • Počet příspěvků

    92
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1996 zobrazení profilu

Oznámení JirikTU

  1. Kamiq byl vyrobený cca 3/4 2024, nevím přesný týden. Ale převzal jsem v druhé půlce dubna 2024.
  2. Pánové v srpnu jsem byl v servisu, kvůli svolávací akci musel servis provést zásah (SW pro Airbag, Kamiq 2024). Než jsem tam jel schválně jsem auto prověřil přes web a win. Odpověď byla: žádná akce neprobíhá. Za mě je tedy web tool k ničemu…
  3. Skáknul jsem do auta a volba opravdu v nastavení světel je. Posílám screen. Mám facelift model. V menu stěračů máš možnost nastavení automatického stírání? Jakou máš výbavu? Selection nemá dešťový senzor a pokud to má Kamiq stejně jako moje předchozí Škodovka tak je to vázané na dešťový senzor a počet setření (jak už tu ostatně bylo řečeno). .
  4. Web Km77 otestoval Kamiq facelift a slalom i losí test byl hodnocen velice dobře. https://www.km77.com/revista/engendro-mecanico/skoda-kamiq-maniobra-de-esquiva-y-eslalon/
  5. To s tebou souhlasím. Já to myslel spíše tak, že pokud jsou hodnoty v TP 0 kg potom pravděpodobně nebude možné legálně TZ domontovat. Někde o tom v minulosti byl článek v Světě Motorů, některá auta tam mají od výrobce 0kg a počítám že přípravou si člověk pojistí, že nulové hmotnosti tam nebudou. Popravdě netuším, jaký má na to výrobce systém, pokud ty nemáš přípravu a hmotnosti tam normálně jsou vypsány… edit: článek na auto.cz https://www.auto.cz/tazne-zarizeni-novych-automobilu-proc-uz-nekde-s-kouli-nepochodite-128002 "Teď přestaňme chodit kolem horké kaše. Pokud nová Škoda Scala nebude mít tažné zařízení z výroby za 17.500 Kč, či aspoň přípravu pro něj za 5000 Kč, už na ni nikdo nikdy žádné tažné zařízení nedoplní. Prostě k vozu, co z linky sjel bez tažného či přípravy pro něj, bude dodán list COC a technický průkaz s nulovými hmotnostmi přípojného vozidla."
  6. V březnu jsem objednával Kamiqa a chtěl jsem přípravu pro TZ kvůli případné instalaci později. Tady máš screen z COC listu. Pokud tam nebudou zapsané hmotnosti, počítám že TZ je pouze na nosič kol ... stejné hodnoty mám v TP.
  7. JirikTU

    Rapid 1.0 81kW Monte Carlo

    Pár obrázků z mého archivu,
  8. Ahoj, mám Swing 6,5" a z výroby přední i zadní senzory. Možnost zobrazení jízdní dráhy nemám (viz. foto). Nikde v menu jsem nenašel možnost funkci aktivovat, kódovat jsem nic nezkoušel....Pokud to rozchodíš, dej prosím info.
  9. @Nicon nepíšeš rok výroby. Ale novější infotainment umí rozdělit výměnu oleje po roce, ale servis zachová po 2 letech. Viz mé foto, první olejovou náplň nezjistim, ale od té doby měním po roce 5w40. Nájezd mám do 15t za rok. Olej vlastní nemám, ale servis nemá problém měnit každý rok. Taky z toho mají peníze ?
  10. Ahoj, mám Swing 6,5" a u mne nabídka App vypadá takto.
  11. Ok, už ti rozumím. Osobně jsem při psaní neviděl rozdíl ve formulaci plná výbava a bohatá výbava. Pokud v tom rozdíl vidíš, tak uznávám že jsem nepoužil uplně stejná slova :)
  12. Souhlasím, GPF se jistě také promítne do ceny, ale výhoda pro zákazníka to zrovna není. Třeba jsem měl prostě přehnané nároky a nízký rozpočet ? ale nabídka Scala ambition 1.0 85kw s metalizou byla cca 410 tisíc což se velmi blizilo mému rozpočtu. Za tu cenu již nabízí klimu, tempomat a další prvky. Na druhou stranu má PUR volant a plechové disky. A to bych za bohatou výbavu nepovažoval...kdo sáhne po style a rozpočet mu to dovolí, nebude tohle samozřejmě řešit.
  13. Ahoj, Úplně nerozumím tomu požadavku, ale nemusím rozumět všemu ?. Samozřejmě si každý bohatou výbavu může představovat jinak, záleží na preferencích. Jinak náhodně 2x odkaz https://m.autorevue.cz/skoda-scala-cena-vybava-ambition-style-pakety https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/skoda-scala-vstupuje-na-cesky-trh-s-bohatou-vybavou/
  14. Závady vypsané v článku prostě podle mne nejsou na nadpis: nepraskla ani žárovka . Máš jiný názor, respektuji to ?. Sám něco podobného doma, důvod pomlouvat auto nemám. Sám jsem psal že bych ho hodnotil za 3 - tedy dobře. Poznámka o konkurenci byla myšlena v kontextu, jestli by takový nadpis dostala při stejném výsledku i konkurence. Opět můj názor. Řešit zde konkurenci nechci, každé auto má jistě své a toto téma není o konkurenci.
  15. Přesně tak, tažení karavanu bylo pouze na jednu cestu a zpět. Proto životnost spojky za mne ubohá. Brzdy a motor vypadají naopak velmi dobře. Snad mě neukamenujete, ale článek mi nepřijde úplně objektivní. Už nadpis "nepraskla ani žárovka" je zavádějící. Elektronika zlobila (ecall a komunikační jednotka škoda connect), mřížka ventilace také odešla, spojka životnost 50t. Celkový výsledek není tragédie, ale bez ztráty kytičky to nebylo. Mám sám podobný HW doma, výsledek je pro mě tak za 3, základní prvky ale vypadají celkem ok. Ale dovolím si poznámku, že kdyby stejné problémy řešili u korejské nebo třeba francouzské konkurence... To by bylo řeči kolem co se nepovedlo ?
×
×
  • Vytvořit nový...