Přejít na obsah

guest100

Uživatel
  • Počet příspěvků

    453
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení guest100

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Reacting Well Vzácný
  • Very Popular Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • First Post

Nedávné oznámení

93

Popularita

  1. to jsou všechno nářky o ničem, prostě je doba jaká je a zdroj toho všechno začalo dieselgatem, a to za oceánem... tam hledejme problém... nicméně problémy mají všichni evropští výrobci aut a každý to nějak řeší po svém... buďme rádi, že ŠA zatím neruší smlouvy na nákup bez náhrady, jak to dělají jinde, nicméně ŠA už o tom také uvažuje... představ si, že máš termín 13 měsíců a po deseti ti ŠA zruší z kapacitních důvodů smlouvu bez náhrady... nebo razantně zvýší cenu, jak to dělá konkurence - o tom zatím ŠA striktně co vím neuvažuje a chce garantovat alespoň cenu, když né termín dodání.... je třeba si uvědomit to, co někteří co výše psali, nechtějí uvědomit, zveřejňovat někde termín dodání a něco slibovat, kór v dnešní době, je cesta do pekel dlážděná soudními spory s nespokojenými zákazníky, tím spíš, pokud je odběratelem podnikatel, resp. firma... vše se dá využít pro to, proč ŠA žalovat o náhradu "škody" ... a např . dvě modelové výbavy ala japonec na konec? nesmysl, stále je tu možnost koupit skladové vozidlo a většinou v podstatě hned, akorát ne u svého prodejce, pak už je to třeba o rozmrzelosti zákazníků a trochu i o pohodlnosti a zvyku.... nicméně to už jsme dost mimo téma, za chvíli nás někdo utne...
  2. nechci se ŠA zastávat, ale nemyslím si že to není o aroganci, auto kupujeme od prodejce, nikoli od výrobce, proč by se nám měl výrobce sveřovat, poskytovat nějaké informace, které může využít konkurence atp., ano to, že výrobce nekomunikuje s prodejci tak, jak komunikoval běžné před covidem, ano to je tristní a smutné, ale to není problém nás zákazníků ...
  3. ještě jedna připomínka k tomuto výše, co mi k tomu říkal Ferda, když chceš aby se baterka nabíjela během jízdy do plna, máš v kufru ledničku a jedeš na dlouhou štreku, je třeba svítit hlavními světlomety, je to poznat i na té ledničce, mám tu od škodovky i no name, kde je přepínač hlídání baterky, když je zapnutý, po vypnutí motoru lednička nejede, protože si změřila že auto má slabou baterku tedy opak toho co kdysi, když byla na autech dynama, to se při dlouhých jízdách svítilo, aby baterka nebyla přebíjena, teď naopak, aby byla dobíjena do plna
  4. mám S III facelift (MR 2020) a datové USB je i v loketce - Jumbo Boxu
  5. pěkne, o tom se mi může jen zdát.... a DSG nebo manual? a jízda na temponat, adaptivní temponat nebi prediktivní adaptivní temp. nebo jen nohou?
  6. Bohužel jsme mohli vyjet tak hloupě že jsme přes Vídeň jeli v ranní špičce, v podstatě až k odbočce dálnice na Semmering, potom cca kilometr kolona na Chorvatských hranicích, klasika mýtnice Lučko za Zagrebem, i dyž mám ENC krabičku, no a potom nehoda, kde bylo slovenske BMW na středových svodidlech, bohužel mezaviněná smrt Slováka (https://cnn.iprima.cz/nehoda-tri-aut-zastavila-chorvatskou-dalnici-slovak-nehodu-neprezil-114760), kde se jelo krokem cca 10 km a nakonec sjezd do Senje k moři, kde jel serpentýnami karavan za karavanem... Zpátky jsme jeli v sobotu, tedy bez kamiónů, ale zato spousta autobusů, zdržela nás pomalu jedoucí kolona před křižovatkou dálnice A1 s A6, dále klasika mýtnice Lučko, na hranicích Chorvatska se Slovinskem byla čekacka tři hodiny, tak jsme hranice objižděli přes hory, přes Cvetlin, v Mariboru oprava dálnice, opět kolona a čekačka přes hodinu, opět jsme ji objížděli a pak už v pohodě, proto nazpět i více km a delší čas... Jinak je škoda, že v Chorvatsku nefunguje prediktivní temponat a na Columbusu se nezobrazuje dopravní tok, ten jsem nahradil mapami Google v mobilu, ale zvyk na prediktivní temponat je železná košile...
  7. cesta do Chorvatska a zpět, ve dvou lidech, kufr naložen na cca 50 %, MR 2020, cesta klasika přes Rakousko a Slovinsko
  8. My máme také -2 patra, krásné to přepíná, jen se to na cca 3 sekundy odmlčí. Máme obyčejný 2G (cena cca 280 EUR) a pro hovory a chod infotainmentu to stačí, holt si v garaži v autě nebudeš stahovat emaily. Nyní stojí už i méně, např. viz zde https://www.gsmzesilovace.cz/product-category/gsm-band/2g/
  9. Jestli je to tvůj objekt, pak bych zainvestoval do GSM repeateru, je jich na trhu spousta a nebudeš řešit třeba tu situaci, že řešíš v autě důležitý hovor a stojíš před vjezdem do garáže nebo obráceně při odchodu do auta. Když jsme o tom začali uvažovat u nás, bylo hodně proti a nakonec všichni zúčastnění kvitují ty výhody.
  10. mám tu stejnou zkušenost u ČB, ale před čtrnácti dny, naopak mne dnes překvapilo při průjezdu Brnem, že za Pisárkami na Žabovřeské ulici, už mapy v Columbusu znají to, co tam ještě není dostavěno, stejně jako je to už i zde https://mapcreator.here.com/?site=global-skoda-consumers
  11. také se mi to občas stane, nosím klíče od auta na karabině u riflí nebo v boční kapse saka, když odcházím od auta a lehce se třeba nahnu směrem pod zavírající se víko kufru nebo okrajem saka, kde je v kapse klíč, nebo nějak blbě obcházím auto, které je zadkem u zdi třeba v podzemní garáži a kufr zapípá a zastaví... netřeba se bát, tlačítkem na kufru nebo ovladači se kufr otevře do plna a znovu zmáčknutím zase zavře... tu kalibraci zadního víka jsi si právě následně rozdrbal nejspíš tím manuálním zavřením...
  12. Stejná funkce jako zmáčknutí tlačítka na sloupku u dveří by mělo být i dvojí zmáčknutí zamykacího tlačítka na klíčku. Nebo zamknutí se v autě pomocí vnitřního tlačítka u řadící páky. Teď mi došlo, že takto jsem to vždy dělalal já, že jsem natahnul ruku mezi sedadly a zmackl tlačítko u řadící páky.
  13. To je divné, když po vypnutí zapalování zmacknes tlačítko u dveří, které se rozsvítí oranžově, vypnou se vnitřní čidla, leda tam hipsáte a reagoval by náklon, čemuž moc nevěřím. V autě jsem spával hodně krát a problém s alarmem nebyl. Pak jedině stáhnout okénko, odloupnout krytku na klice a zamknout, snad půjde vytáhnout okno, to je bez alarmu, ale nejspíš to možná nezmäkne celé auto. Vycházím z toho, že opačně, při nouzovém odemknutí auta klíčem, se otevřou jen dveře řidiče a alarm houka jako pominutý.
  14. Zázrak určitě ne, ale já spouštím na 50 minut a efekt je skutečně znát, když někdy zapomenu je to rozdil. Vždy je to o užití, kde a kdy. Já v práci naštěstí stojím v podzemních garážích, doma v garáži, takže i když větrání využívám denně, jsou to situace, kdy auto na slunci stojí max 1,5 hodiny. Minulý týden jsem jako další auto do rodiny objednal KAMIQa a už nyní vím že jak skončí roční operák a auto odkupím, půjde na montáž Webasta.
×
×
  • Vytvořit nový...