Přejít na obsah

boonno

Uživatel
  • Počet příspěvků

    204
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • ICQ
    168100145

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení boonno

  1. Já prošel bez ztráty kytičky
  2. Tak nevím, máme doma taky scalu a rapid a rapid mi nepřijde lepší vlastně v ničem. Teda krom velikosti kufru, ten je v rapidu vážné obří Ale dále, sklo je poškrábané pravda asi trochu méně, ale za mě je to pod mou rozlišovací schopnost. Brzdy má scala za mě teda dramaticky lepší. Ale možná záleží na verzi, to co máme doma má ještě vzadu bubny. A právě interiér je za mě ve scale úplně o vesmír jinde. Nic nemáme ochytané, poškrábané atd. Skoro ve stavu nového auta (po pěti letech). Rapid je už docela odrbaný. Vrzání nás na scale nikde netrápilo, takže nemůžu sloužit Na druhou stranu, když sednu ještě do O3, kterou máme v rodině taky, tak tam je to zase o něco lepší a hlavně interiér na vyšší úrovni.
  3. No tohle je opravdu zvláštní a nepřijde mi to normální. Auto se mi na volnoběh občas lehounce zatřese, ale jinak je tichoučké. Určitě to není standardní chování.
  4. Nevim, asi záleží i FW co máš v autě, ale nám to funguje na A52s i na S23. Máme to jen po kabelu ne bezdrát.
  5. Tak ono je to vždycky tom s čím srovnáváte. Před scalou jsem měl citroen c4 a ten byl rozhodně mnohem hůře zpracovaný, a to tak nějak ve všem. V jiném autě to zase může být naopak. Korejci mi přijdou +- stejní, ale tam mi extrémně nesedí design interiéru, resp tenkrát. Teď už to taky vypadá lépe. Každopádně je to jak bylo psáno výše. Scala je relativně dostupné auto a od toho se vše odráží. Ale já bych se ojetiny nebál. Stačí si zkontrolovat ty klasické neduhy jako je ta sedačka atd.
  6. Tak zase úplně si nemyslím, že EU může za to, že to neumí škoda pořádně udělat
  7. To jsou závady zjištěné při STK. To si fakt myslím, že restart infotaimentu nebo padající sedačka tam neřeší.
  8. Tak sedačku jsem taky řešil, ale po výměně ok. Mám záruku ještě rok, tak uvidíme jestli se něco neukáže Ale zatím fakt spokojenost vlastně se vším. Jako přecházel jsem z citroenu C4 a oproti tomu je ve Scale lepší úplně všechno
  9. Nevím no, já mám Scalu 2019 a nemůžu si stěžovat. Jezdím a problémy nemám 🤷‍♂️
  10. boonno

    Škoda SCALA

    No to se mi taky jednou stalo. Nastoupil jsem do auta, nastartoval a volalo to 112 a nešlo to zrušit. Paní jsem to vysvětlil, ale moc se jí to nezdálo a několikrát se mě ptala jestli mi fakt nic není 😀. V servisu mi řekli, že vidí, že se to vytočilo, ale neví proč a neví co s tím dělat 😁 ale od té doby to neudělalo, tak už jsem to neřešil.
  11. boonno

    Škoda SCALA

    @csabac tak nevím, já podobné problémy vůbec nemám. Infotainment nic neumí, takže by mě štvalo, kdyby to blblo jako u tebe. Ale mě to nezlobí vůbec. Tak teď je spíš otázka jestli má někdo smůlu na špatný nebo štěstí na dobrý 😁 Já jsem byl v servisu krom pravidelných prohlídek, jen na opravě kapoty po kroupách 🤷‍♂️
  12. boonno

    Škoda SCALA

    No tak já mám najeto 60k a brzdy naprosto ok, nic zatím neměněno. Tablet taky bez připomínek. Plasty jsou trochu problém, ale u mě jen v horkém počasí, když na to fouká klima, tak v tom praská a lupe na nerovnostech. Jinak o nich nevím. Takže to asi nebude takový problém ne? Já si teda více užil s tou padající sedačkou. Ale celkově jsem se skalou spokojený a za hnusnou i30 bych teda nikdy neměnil.
  13. Restarty taky neznám, ale jinak jako nevim. Je to všechno takové polovičaté.
  14. No mě nejvíce štve, že nejde dobře použít hlasový asistent. Stačí jen nastavit destinaci nebo vytočit kontakt. Mi by ani nevadilo, že bych na to musel mluvit anglicky. Problém je spíš, že to nezvládá české názvy. Kontakt prostě nikdy nenajde. To jako v roce 2023 mi přijde jako velká ostuda googlu.
×
×
  • Vytvořit nový...