Přejít na obsah

Medved09

Uživatel
  • Počet příspěvků

    90
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Medved09

  1. To tesneni je neoddelitelnou soucasti vlozky filtru, neda se koupit jako samostatny dil pokud vim.
  2. Medved09

    DPF indikátor

    Podle ikony zluteho auticka se aplikace spojila s autem ale nedokaze cist hodnoty DPF. Rekl bych, ze mas "stary zub" se starsi verzi komunikacniho protokolu. Zkus si nainstalovat aplikaci ELM327 identifier a podivat se jake verze ELM327 adaper podporuje. Minimalni potrebna verze je myslim v1.4. Vice zde na foru Vag DPF ELM327
  3. Medved09

    DPF indikátor

    Vyber OBDII. Ty procenta jsou velikost pisma/fontu v aplikaci. Tam nechej 100% pokud nemas duvod to zmenit.
  4. Medved09

    DPF indikátor

    Pise to, ze aplikace nema prava pro pristup na bluetooth, zkus se podivat do nastaveni aplikace, davam screenshot sveho nastaveni co mam povoleno.. v tom policku selected bluetooth by pak melo jit vybrat to sparovane OBD zarizeni
  5. To muze byt i vysrazena vlhkost. Pokud jezdis porad se studenym motorem tak se nestihne voda odparit a kondenzuje v motoru. Jak dlouhe jezdis trasy respektive jak dlouho mas teplotu oleje pres 100 stupnu? Uz se ta emulze nekde resila myslim v OIV sekci..
  6. nechapu dotaz. zadni cervene svetla jsou vzdy LED na SIII. vzadu jsou zarovky jenom blinkry. Daval jsem dopredu LED na potkavaci svetla (ty homologovane osram), dalkove jsem nechal halogeny a denni sviceni (za krytkama) jsem nechal take puvodni zarovky.
  7. lehce po zaruce, cca 60k km pujde tam nejaky aftermarket, snad vydrzi dele nez origo. Nebo uz jsou ty originalni silentbloky nejak vylepsene nemate nekdo info? ty plne audi co se tady psalo tam asi nechci davat kvuli komfortu.
  8. jestli mas vymeneny intercooler (sanie pokud chapu spravne) a nikde to netece tak to musi jit vyfukem, takze zbyva chladic EGR asi
  9. spotreba 5.5-6l podle me odpovida popisovanemu pouziti (tzn Brno+ dalnice). za 5l muzes jezdit kdyz pojedes delsi trasu plynule ( jak jsi psal cestu do Chorvatska) a zadne kolony a obcas 150
  10. jeste existuje finta jak poznas ze probiha regenerace: nelze aktivovat start-stop. v infotainmentu napise neco jako "system nedostupny". po dokonceni regenerace uz pujde aktivovat, respektive ta hlaska "system nedostupny" se sama zmeni na "system aktivni" nebo neco podobneho..
  11. v jednom z tech videi zaznelo, ze cipovat ten motor "nepujde" a to z toho duvodu, ze je nejak extra zabezpecena ridici jedotka. dale tam zaznelo, ze si toto zabezpeceni nevymyslel vyrobce ale je to pozadavek EU.
  12. eurooil a bioslozka https://www.garaz.cz/clanek/novinky-jeden-z-nejvetsich-prodejcu-paliv-v-cesku-zaradi-novy-typ-benzinu-na-zacatku-roku-vyssi-obsah-bioslozky-e10-by-se-do-ceny-promitnout-nemel-21011471
  13. kdyz pojedes na zpatecku s uplne sepnutou spojkou (noha nebude tlacit na pedal), tak poficis i na volnobeh tak rychle, ze uz to manoeuvre assist neubrzdi a naboris to do prekazky. Mozna by to ubrzdil ale nejdriv bych to zkusil do papirove krabice a oprel bych si hlavu o operku Predpoklada se, ze budes couvat pomalu, tzn spojka bude prokluzovat. Pak motor nezdechne. ABS na ty brzdy stejne "zadupne" tak tvrde, ze rad tu spojku sam reflexivne seslapnes... Kdyz se budes plazit moc pomalu, tak te taky necha naborit.. je to proste nastavene na "beznou" rychlost couvani. Nejake povidani je tady https://forum.skodahome.cz/topic/145527-automatické-brzdění-při-couvání-automatické-nouzové-brzdění/
  14. @p2p tim adapterem se nahradi plechovy drzak ktery ve svetlometu drzi halogenovou zarovku. do adapteru se pak zasune LED zarovka a ma presne definovanou polohu ve svetlometu.
×
×
  • Vytvořit nový...