-
Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena
Vnitrni strany kotoucu po 6 letech 🤮 Z venku brzdily predni kotouce jeste celou plochou, zadni mely prstenec zvenku asi pul centimetru.
-
Těsnění držák palivového filtru
To tesneni je neoddelitelnou soucasti vlozky filtru, neda se koupit jako samostatny dil pokud vim.
-
DPF indikátor
Podle ikony zluteho auticka se aplikace spojila s autem ale nedokaze cist hodnoty DPF. Rekl bych, ze mas "stary zub" se starsi verzi komunikacniho protokolu. Zkus si nainstalovat aplikaci ELM327 identifier a podivat se jake verze ELM327 adaper podporuje. Minimalni potrebna verze je myslim v1.4. Vice zde na foru Vag DPF ELM327
-
DPF indikátor
Vyber OBDII. Ty procenta jsou velikost pisma/fontu v aplikaci. Tam nechej 100% pokud nemas duvod to zmenit.
-
DPF indikátor
Pise to, ze aplikace nema prava pro pristup na bluetooth, zkus se podivat do nastaveni aplikace, davam screenshot sveho nastaveni co mam povoleno.. v tom policku selected bluetooth by pak melo jit vybrat to sparovane OBD zarizeni
-
Emulze na zatke oleja.
To muze byt i vysrazena vlhkost. Pokud jezdis porad se studenym motorem tak se nestihne voda odparit a kondenzuje v motoru. Jak dlouhe jezdis trasy respektive jak dlouho mas teplotu oleje pres 100 stupnu? Uz se ta emulze nekde resila myslim v OIV sekci..
-
Zahnědlá zpětná zrcátka
asi umrelo stmivani zrcatek
-
Výměna žárovek za LED - mlhovky, zadní blinkr, parkovací světlo, 5. dveře
nechapu dotaz. zadni cervene svetla jsou vzdy LED na SIII. vzadu jsou zarovky jenom blinkry. Daval jsem dopredu LED na potkavaci svetla (ty homologovane osram), dalkove jsem nechal halogeny a denni sviceni (za krytkama) jsem nechal take puvodni zarovky.
-
Vrzani od predni napravy
lehce po zaruce, cca 60k km pujde tam nejaky aftermarket, snad vydrzi dele nez origo. Nebo uz jsou ty originalni silentbloky nejak vylepsene nemate nekdo info? ty plne audi co se tady psalo tam asi nechci davat kvuli komfortu.
-
Ztráta / únik chladící kapaliny
jestli mas vymeneny intercooler (sanie pokud chapu spravne) a nikde to netece tak to musi jit vyfukem, takze zbyva chladic EGR asi
-
Zvýšená spotřeba? (Superb III, 2.0TDI, 110kW, manuál)
spotreba 5.5-6l podle me odpovida popisovanemu pouziti (tzn Brno+ dalnice). za 5l muzes jezdit kdyz pojedes delsi trasu plynule ( jak jsi psal cestu do Chorvatska) a zadne kolony a obcas 150
-
Vypalování DPF
jeste existuje finta jak poznas ze probiha regenerace: nelze aktivovat start-stop. v infotainmentu napise neco jako "system nedostupny". po dokonceni regenerace uz pujde aktivovat, respektive ta hlaska "system nedostupny" se sama zmeni na "system aktivni" nebo neco podobneho..
-
Octavia IV a konkurence
v jednom z tech videi zaznelo, ze cipovat ten motor "nepujde" a to z toho duvodu, ze je nejak extra zabezpecena ridici jedotka. dale tam zaznelo, ze si toto zabezpeceni nevymyslel vyrobce ale je to pozadavek EU.
-
Co ten benál a nafta?
eurooil a bioslozka https://www.garaz.cz/clanek/novinky-jeden-z-nejvetsich-prodejcu-paliv-v-cesku-zaradi-novy-typ-benzinu-na-zacatku-roku-vyssi-obsah-bioslozky-e10-by-se-do-ceny-promitnout-nemel-21011471
-
Nouzové brždění a manuální převodovka
kdyz pojedes na zpatecku s uplne sepnutou spojkou (noha nebude tlacit na pedal), tak poficis i na volnobeh tak rychle, ze uz to manoeuvre assist neubrzdi a naboris to do prekazky. Mozna by to ubrzdil ale nejdriv bych to zkusil do papirove krabice a oprel bych si hlavu o operku Predpoklada se, ze budes couvat pomalu, tzn spojka bude prokluzovat. Pak motor nezdechne. ABS na ty brzdy stejne "zadupne" tak tvrde, ze rad tu spojku sam reflexivne seslapnes... Kdyz se budes plazit moc pomalu, tak te taky necha naborit.. je to proste nastavene na "beznou" rychlost couvani. Nejake povidani je tady https://forum.skodahome.cz/topic/145527-automatické-brzdění-při-couvání-automatické-nouzové-brzdění/
Medved09
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva