Přejít na obsah

filllli

Uživatel
  • Počet příspěvků

    144
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    7

filllli naposledy zvítězil 31. Březen

filllli nejvíce like obsah!

3 Sledující

Návštěvy profilu

2777 zobrazení profilu

Oznámení filllli

Spolupracovník

Spolupracovník (7/14)

  • Very Popular Vzácný
  • One Year In
  • Reacting Well Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný

Nedávné oznámení

222

Popularita

  1. Rozdíl by tam měl být v lampičkách, novější je mají na zacvaknutí jako novější modely, ne na šroubky. Za mě je ideální tam dát potom originální LED světýlka, potom už to bude věčné
  2. Stahovačka drží na dvou matkách pokud se nepletu, demontáž je jednoduchá. Je tam nacvaklý velký plastový kryt, není potřeba nic odvrtávat
  3. filllli

    Zástěrky

    Ty malé nástavky nejsou od toho aby chytaly špínu, mělo by to tam být jen kvůli homologaci... jinak mi přijde trochu kontraproduktivní řešit podložky pod kola aby to lépe vypadalo, a pak tam dávat klasické zástěrky.
  4. Vy co jste řešili výměnu dvojložiska, pomohla vám jeho výměna? Řeším teď jeho výměnu u naší F1 (1.2 HTP 40kW, převodovka GSH, najeto 53tkm). Cca posledních 10tkm se od převodovky ozývají zvuky viz video, časem se to zhoršuje. Olej byl měněný. Narazil jsem na sady na repas od LUK. Váhám tedy jestli koupit tuhle sadu a vyměnit i všechny ostatní ložiska, nebo radši koupit originální dvojložisko a ostatní neměnit kvůli předpokladu, že při takovémhle nízkém nájezdu jim ještě nic nebude. Nevím totiž jak na tom je ta značka LUK se spolehlivostí u takovýchdle dílů, např. spojky vím že od nich často za moc nestojí. Máte s tím někdo zkušenost? Díky 😁
  5. Zájem si myslím, že by byl velký, zvlášť o aktuální mapy. Otázkou je kolik za to😀
  6. Originální svazek existuje jedině, když si ho vypleteš z jiného auta, proto je jednodušší si to vyrobit. U rádia se can napojí na stávající kabely, takže není důvod proč by se měly nějak rušit- jen, předpokládám, bude potřeba kódovat, nečetl jsem celé téma. A can kabely bývají kroucené protože se navzájem stíní, takže je lepší dávat kroucené. Nejdou sice koupit na každém rohu, ale nesehnatelné taky nejsou https://www.autokabel.cz/autovodice-fly-a-flry/can-bus-kroucene-vodice-/krouceny-autovodic-flry-b-2x035-mm
  7. Bude tam pasovat ten který je tu už zmiňovaný, 6R0 825 235A, hlavní je aby měl výřez pro výfuk, který je u HTP pod nápravnicí.
  8. Těch 60Nm celkem sedí, DP říká 50Nm pak ještě dotáhnout o 45°
  9. Není nic jednoduššího než sundat husí krk a kouknout jak na tom ty kabely jsou...a budeš vědět na čem jsi
  10. Na délku jo, na šířku nejspíš taky ano
  11. Přední by měly pasovat bez problémů, až teda na konektory, zadní mají podobné, dokonce možná i stejné, uchycení jako F1 jen sedačky z F3 combi, ne HB. Je potřeba to ale vyzkoušet :)
  12. "centrální řídící jednotka" (neplést si s komfortní jednotkou), má na starosti právě stěrače, vnitřní osvětlení a spoustu dalších věcí...
  13. Tipnul bych BSG na odchodu... Jestli je to tak, tak diagnostika určitě něco poví
  14. Potom ale zase rádio nebude držet paměť, no to už je na vlastním zvážení
  15. Na tom zapojení nevidím nic zvláštního a ani si nemyslím že by se v něm někdo někdy vrtal, repro máš očividně jenom přední, a napájecí ISO mívají fabie obsazený celý. Každopádně schéma tady :) 1- propojení GALA 2- příprava pro telefon 3- K-line (diagnostika) 4- Spínané + 5- Stálé + 6- Podsvícení 7- Stálé + 8- Ukostření
×
×
  • Vytvořit nový...