Slevu jako noname nedokážu odhadnout já dostal víc, ale hodně kostrbatě přes kde koho (nelze zařídit)
Automatické parkování - nešlo objednat, ale mám panoramatický systém a parkovat umím, takže nechybí. Pípátka z boku by se občas šikly.
Aut. jízda 2.5 - auto navíc umí na dálnici samo předjíždět (teda musíte mu dát pokyn páčkou blinkru, takže holt předjíždím sám )
HeadUp - super ve dne i v noci, popř. lze jednoduše vypnout. V podstatě nečumím na displej, ale jen na headup
Nezávislé topení - bohužel nešlo objednat a m moc ho chci, tak hledám možnost dodatečné montáže, bohužel bez integrace do systému, ale lze prý ovládát přes mobil
Lounge interiér nevím, mám suite černý (kožený) - jiný nešlo objednat.
Sedačky mi přijdou pohodlnější v O3 L&K FL, tady za mě mínus, sice to má navíc odvětrání a masáž (odvětrání vhodné tak na nastydnutí zad a do těch dírek padá bordel, masáž no nevím, ale jo - při delší jízdě příjemné.
AI Laura - to NECHCEŠ - pravidelná odpověď - "Jejda to se ještě musím naučit"
Navigace docela dobře umí navigovat mimo zácpu (jako Waze), tady dávám plus.
Přechod z 1.4 TSI - 110kW na 2,0 TDI - 110kW - kultura chodu šla o dost níže, prostě traktor. Spotřeba asi o 0,5-0,7l menší - no budiž, předjíždění s DSG je total hnus (podřadí občas tak, že motor sice řve, ale o moc víc než na vyšší stupeň nejede, záhadou je mi co to tam vylosuje za rychlost, občas to radši při předjíždění hodím do manualu. Má to větší krouťák, takže to táhne víc odspodu, ale benzín pokud s tím člověk umí, tak byl příjemnější.
Radši bych bral kombinaci elektromotoru (z pohledu výkonu a kultury běhu motoru) a dojezd+tankování a váhu jako TDI nebo TSI - což neexistuje