Přejít na obsah

Ritchieboy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Ritchieboy

  • Narozeniny 6.4.1977

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.google.com

Oznámení Ritchieboy

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. 2,O TDI DPF dělá to samé. Začalo to někdy v 15 000km a dělá to doteď. Kupované jako nové, tankuju pouze Shell, Benzina, OMV. Diagnostika nepíše nic, v servisu neví co s tím. Stává se to nepravidelně. Pokud jedu rychle, necuká. Pokud přidávám pomalu, občas cukne.
  2. Ahoj, setkal, mám najeto 66000km a auto kolem 2,5 roku staré. Začalo to tak před 1,5 rokem (cuklo jednou za 2 měsíce), teď se mi to stává tak dvakrát do měsíce. Nejsem schopen vypozorovat jestli to je naftou. Tankuju všude možně, ale vždy jen Benzina / Shell / OMV. V servisu na diagnostice nic nenašli, doporučili mi čistící směs do nafty. Kdyby někdo věděl co s tím, dost by mě to také zajímalo. Richard
  3. Mě chtěli ukrást světla tak, že prostě vytrhli přední masku. Byl to druhej incident na parkovišti v jednom menším městě na severu Čech. Masku vytrhli, ale někdo je asi vyrušil, tak u toho asi skončili. Nemá cenu to chránit víc, jsou to idioti. Jediná možnost, nechat si to pojistit. Třeba u český si můžeš pojistit extra výbavu na autě na konkrétní částku. Nevím jestli to jde i jinde a nechci tu fungovat jako nějákej obchodní zástupce ČP :-) Jde o to že neuděláš nic, pokud ho nechytíš u auta. A pokud ho chytíš, stejně nic neuděláš, protože když mu rozhodíš sandál a přeženeš to, budeš za debila ty :-) Pojišťovna a pak doufat, to je nejlepší ochrana.
  4. Asi již každému ušla pneu. Jednou šla tam, podruhé zase tam, mě ušla přímo na autě. Ale dost legrace. Nechal jsem nahodit zimní obutí. Bylo přes léto v garáži, řádně uskladněné v poloze předepsané výrobcem. Pneumatiky byly na kolech nyní druhý rok. Po výměně kol, dofouknutí plynem (byla tam nějáká směs dusíku či co) a vyvážení jsem s tím 5 dní jezdil. Levé přední mi najednou přišlo dost měkké. Výsledek 1,5MPa, předpokládal jsem, že mám píchnuto. V servisu sundali kolo, prohlédli jsme to a nikde nic, žádná bublinka natož pak díra. Tak servisák usoudil, že to bude ucházet pod lemem a že je potřeba pneu sundat a zase nandat a při nandání to máznou tím lepidlem co používají pokaždé když přehazujou pneumatiky. Udělal to a už druhý den kolem toho chodím a čekám co se jako bude dít :-) zatím vypadá ž eneuchází. A nyní otázka pro vás - stalo se to už někomu??? Mě tedy za 9 let co jezdím nikolivek. Přišlo mi jako kdyby ze mě chtěli pouze vymámit 270Kč za zbytečnou práci, nebo to při přezutí špatně dofoukli a já jsem si toho na první pohled nevšiml (protože i to je možné). Ale ujel jsem s tím 800km, to bych si asi všimnul dřív...
  5. Projedu si pár radarů a hned budu vědět kolik mi to dle tachometru jede. Máme tady docela přesné. No a 2,2 cm - t.j. 1,1 na každou stranu od středu kola pokud jsem to s tím průměrem pochopil správně snad nezpůsobí žádnou škodu. Až to nasadím, dám vědět jak to dopadlo a jak se to chová. Jsem ochoten to risknout :-)
  6. To je jasná, s tím právě počítám. Nebude se to chovat úplně tak jako třeba na těžším superbu. Nechápal jsem jen proč když na O II jdou R16 215 a pak až R17 225 tak tam nejdou R16 225. Šiřka i profil se tam už vyskytuje, na hmotnostech to asi taky záviset nebude. Prostě je tam dám a bude se vidět. Mít je zadarmo, nebo si kupovat nový, je asi lepší je mít zadarmo. Jsou to plecháče, takže mě ani nebude děsit když na ně budu muset hodit řetězy (nebude co poškrábat). Díky za reakce a rady. Ritch
  7. No tak pokud to půjde dopsat do TP tak by problém neměl být. Jde jen o to jak to provést a kolik času a peněz mě to bude stát, s tímhle nemám zkušenosti. A ty Methany ze Supa jsou na OII fakt moc hezký. Kdyby tam táta měl i na léto 16, asi bych ještě udělal škatulata batulata hejbejte se a jezdil bych hlíny i v zimě :-) bohužel tam má 17 a na ty prý 16ky pneumatiky nejdou (to jsem četl asi v nějákém odborném časopise ;-) )
  8. No akorát mi nedošlo, že nejsou schválený na OII a pojišťovna by se fakt mohla cukat. Ale zase zimáky za cenu lepší než od Bédy Trávníčka, no nekup to! To je situace...
  9. Ahoj, mám možnost za super cenu ( 0,- CZK ) pořídit tátovo sezónu jetý zimní Michelin Pilot Alpin i s diskama ze Superba. Problém je v rozměru - má tam zimní 225/55 R16. Zajímalo by mě jestli to tam vůbec můžu dát. Jezdím hodně město a dálnice, do hor jen víkendy. Letní tam mám 205/55 R15 a teď tam budu dávat o dost širší pneumatiku na zimu. Trend by měl být opačný, to je mi jasné :-) Díky za názory a rady / zkušenosti. Ritchie
  10. Auto jsem u soudruhů kupoval proto, že se stejnou výbavou mi takovou cenu nebyli schopni v ČR udělat. Bavil jsem se s človíčkem, co dělá controlling výbav a tvorbu cen. Spolužák z výšky. Je to jak píše kolega nahoře. Chovají se tržně - blbá Čech koupí auto s takovou výbavou za takový peníz. Dokud ho bude kupovat, proč měnit. V Německu chtějí víc vybavené auto, jinak o něj není zájem a za nižší cenu. Inu Škoda Auto se zachová tržně. Proto jsem se také zachoval tržně a jel si pro auto s takovou výbavou do Německa, zaplatil daň a "ušetřil". To, že servisy v Německu jsou dražší dokazuje skutečnost, že Němci si nechávají svá auta servisovat tady. Další věc je, že se asi horko těžko hledá servis, kde mají šikovné mechaniky a jsou ochotní. V Auto Elán mi to svícení nabízeli zadarmo, ale zase neměli kdy udělat zámek zpátečky. Proto jsem jel do již zmíněného rádoby servisu kde si za svícení naúčtovali tohle. Zpátečku snad udělali dobře. Dám tomu čas. Maxíka si asi nechám dodělat a hotovo. Servisní knížku budu mít vyplněnou a jestli tam je maxidot z fabriky nebo jsem si ho tam nechal dodělat, po tom asi těžko někdo bude pátrat...
  11. Zdravím všechny Už je to tak, přivezl jsem si fungl novou O II combajn f tédéíčku červený téčko, déčko, íčko ty krávo od našich soudruhů z NDR, O II 2,0 TDI ambiente Team edition (climatronic, vyhřívání všech sedaček, parkasistent, tempomat, atd.) koupená s najetými 10 km přímo u dealera Škody, objednaná jako nová přímo pro mě. Po prvních zkušenostech se servisem jsem málem roztrhal servisní knížku sobě a občanku servisním technikům. Pročítal jsem témata ohledně změn VAGu (follow me home/leaving home, corner funkce, automatické zamykání, blinkry při rychlém brždění) a přišel s těmito požadavky do servisu Jelínek Auto Teplice. Aktivovali mi denní svícení a řekli, že to auto nic jiného neumí, že to je nějáké divné auto z německa(za aktivaci denního svícení si naúčtovali 850 CZK kdybych nepotřeboval namontovat Construct, odjel jsem okamžitě). Takže jsem tam byl poprvé a naposled. Zarazilo mě už jen tvrzení, že mám NĚJÁKÝ DIVNÝ auto(rozumněj divnou výbavu a cenu ) a že mě to tunění stejně za pár měsíců přejde. Na dotaz, zda by bylo možné namontovat Maxi Dot, který přinesu odpověděli, že kvůli záruce nikoliv. Záruku na auto ztrácím v tomto případě i podle Auto Elán Teplice, kde jsem se byl ptát také. Upozorňoval jsem, že se jedná o originální díl Škoda. Prý podobné montáže musí konzultovat s Mladou Boleslaví (což dost pochybuji) a tyto úpravy automobilka nepovoluje. Vím, řešilo se to tu, četl jsem, ale kde je pravda nevím doteď. Truth is out there... Co vy na to? Auto mám vyrobené 3/2008, mám risknout montáž maxika a aktivaci všech funkcí na tom divném autě? Díky za komentáře.
×
×
  • Vytvořit nový...