Přejít na obsah

Petrik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    257
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Petrik

  • Narozeniny 07/14/1977

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

1434 zobrazení profilu

Oznámení Petrik

Bažant

Bažant (2/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

78

Popularita

  1. Nevím no, ale směrodatný v tomto je snad oficiální ceník. Mám ceníky 09/11/2023, 22/12/2023, 23/04/2024, 12/06/2024, 11/07/2024 a poslední je 31/10/2024. Za mě všechny. Žádný z nich nehovoří o asistované jízdě 2.5. Ve všech je k dispozici asistovaná jízda 1.5+ a 2.0+ se stejným rozpisem položek, co obsahují.
  2. Co se sněhových řetězů týče, tak je dobré se podívat do návodu k obsluze, kapitola "Kola" - "Sněhové řetězy" - "Technické údaje". Tam je uveden rozměr disků i rozměr pneumatik, který je přípustný. P.S.: u S4 je 215/55-17 dobrá volba.
  3. No já bych zrovna autoforum.cz v tomto ohledu moc nečetl. Tam jde jen o čtenost a prokliky, ne o relevantní informace. Slovensko má tento "web" dokonce na seznamu dezinformačních stránek. Ti dva pánové, co tam toto ani-elektrošílenství tvoří a následně rozdistribuovávají na sociální sítě jsou buď extrémně vypočítaví jedinci žijící z prokliků na články o elektromobilitě bez ohledu na obsah a pravdivost nebo by měli změnit ošetřujícího lékaře. V roce 2021 se třeba ve velkém šířil článek, jak Německo zakáže parkování v podzemních garážích, poté co v Klumbachu hořelo v podzemí auto. No, když se pátrá trochu víc, tak tam hořel 12 let starý dieselový Golf, co neměl s elektroauty nic společného a ani nyní (tj 2024) není v provozním řádu těch garáží (dostupné na stránkách města) o elektromobilech ani čárka. Nebo se mi to alespoň nepodařilo dohledat. Ale uvádět věci na pravou míru, to není prací těchto "novinářů". Na jaký titulek klikneš spíš? "Omlouváme se za dezinformaci, ale na hořící lodi nehořel jediný elektromobil" nebo "Němečtí řidiči jsou zděšení. Pojišťovny se snaží prodat elektromobily z hořící lodi"? 🤣 Kdyby ta loď byla napěchovaná dieselovými auty, tak se o tom v našem "středozemí" ani nedozvíme, že něco někde tisíce kilometrů od nás na moři hořelo. 🙂 Třeba co se týče kontejnerových lodí, tak ty hoří v průměru 1 loď každých 9 dní. Ale články a odkazy na sociálních sítích o tom moc nevznikají. I když každý by si rád přečetl o kontejneru rybí moučky od kterého blafla skoro celá paluba. Nic. No možná kdyby měl kapitán alespoň v tisíce kilometrů vzdáleném domově elektromobil, nejlépe teslu a povedlo by se to dát do nějaké bombastické souvislosti s titulkem "Kapitán s teslou málem uhořel", tak bychom se o tom dozvěděli, ale jinak máme prostě smůlu. Nevím, jestli ty prokliky tolik sypou nebo to platí výrobci paliv a olejů, ale přijde mi, že strach z elektomobilů za chvíli překoná i strach z pavouků, hadů a podobné havěti. A když se podíváš, jak málo lidí v ČR za vytvářením té fobie u tisíců až desetitisíců lidí ve skutečnosti stojí, tak mají víceméně i můj obdiv.
  4. Já tam holt to tlačítko vidím. I na tom tvém obrázku. V návodu je to takto:
  5. Opravdu tam to tlačítko chybí? Podle fotek i návodu se přepíná mezi TA, ACC a omezovačem pomocí tlačítka na volantu (vpravo nahoře nad kolečkem).
  6. Dnešní události: "Mezi aktuální kritické díly patří MIB3 jednotky, řídící jednotka airbagu, řídící jednotka asistenta parkování, zadní kamera a řídící jednotka elektrických sedaček."
  7. Columbus má data na disku. Amundsen disk nemá, tak jsou data na SD. Nejnovější mapy pro Columbus jsou 2017 viz výše.
  8. No já zase tak naprosto nesouhlasím. Mám poměrně dost nalítáno s klasickým tempomatem v O2 a adaptivní se snažím používat rok a půl. Je to moderní asistent, ano, umí spoustu věcí, ale z mého pohledu: Vzdálenost, kdy začne mluvit do řízení zpomalováním je dána i rychlostí vepředu jedoucího kamionu, takže mi ta vzdálenost přijde pokaždé jiná - na přeplněné D1 konec s plynulou jízdou a vyšší spotřeba daná neustálým zpomalováním a zrychlováním (podotýkám, že nejsem závodník a rád jezdím v pravém pruhu). Jediné, kdy se dá efektivně použít je, když se s autem "zaháknu" za někoho, kdo jede přede mnou - ale to se musím víc soustředit než když jedu sólo svým tempem - po dlouhé cestě jsem vždy unavenější, než když jsem používal klasický tempomat. Přijde mi, že jsem nemusel sledovat tolik věcí jako, jestli někoho dojíždím, jestli tempomat reaguje, jestli mám rychle uhnout do vedlejšího pruhu, aby nezačal brzdit, atd... Ale je to jen můj subjektivní názor a nikomu neberu, že se mu tato funkce může zdát nejlepší na světě. Já osobně bych uvítal možnost přepínání mezi klasickým a adaptivním, protože mi ta použitelnost přijde 50/50, no možná bych i víc využil ten klasický...
  9. Zapnutí pásů na zadních sedadlech. Edit: strana 37: kontrolní světla - připnutí bezpečnostních pásů vzadu
  10. Jak píše ELXEL, tak obrázek alba u mp3 je přímo součástí souboru mp3. Aby ho dokázalo rádio zobrazit, musí mít nějakou rozumnou velikost. Takže já to dělám tak, že obrázek alba zmenším, aby měl tak 500x500dpi a nepřesáhl 200kB velikosti. Následně ho vložím do mp3 souboru. (ale mám Columbuse, podívej se do návodu, jakou velikost podporuje tvé rádio) Například pomocí tohoto: http://www.slunecnice.cz/sw/mp3tag/ Pokud mp3 vytváříš jako zálohu svého CD disku (a je to nějaký známější interpret), tak použij MediaPlayer, který si umí obrázek alba stáhnout automaticky a automaticky jej do vytvářené mp3 přidá.
  11. Externí GPS jednotky pro firemní flotily (alespoň ty, které znám) nemají vlastní měřák paliva - vyčítají si stav nádrže z CAN-BUS, takže tam moc velká odchylka od toho, co ukazuje vůz nebude...
  12. A to jsi ještě zapomněl poznamenat, co se stane, když jedeš se zapnutým adaptivním tempomatem vlevo, nalepí se na tebe bavorák, kterého strašně brzdíš, tak mu uhneš doprava do relativně velké mezery mezi auta, která jsi původně předjížděl. Klasický tempomat bych v takové situaci ani nevypínal, protože než dojedu auto před sebou, tak z bava uvidím maximálně tečku na obzoru, ale adaptivní tempomat nazná, že mezera před vozem vpředu je příliš malá a dupne na brzdu rychleji, než ho stihneš vypnout.... Než jsem si zvykl ho vypínat současně s blinkrem doprava, tak ty slova od těch řidičů za mnou... no ještě, že to nebylo slyšet...
  13. Co tady? http://forum.skodahome.cz/topic/125750-zajímavé-čtení-učební-a-servisní-pomůcky-a-příručky-oiii/#entry2042739
  14. Mezi dlouhodobou, od startu a spotřebou od natankování zobrazovanou na Maxidotu se přepínáš stisknutím kolečka vpravo na volantu.
×
×
  • Vytvořit nový...