Přejít na obsah

tomat1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    39
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

1726 zobrazení profilu

Oznámení tomat1

Bažant

Bažant (2/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Já už je mám, ale zase jsem neměl první generaci, takže nemůžu srovnávat.
  2. A co máš prosím tě teď za kola? Jsou moc pěkný.
  3. tomat1

    Autobaterie

    Taky jsem měnil originál baterku po necelých 8 letech. SS vypnutý již 4.rokem. Zkratovali se dva články.
  4. Ahoj, taky jsem měnil zadní hardy spojku. Hučelo mi to nad 80km/h. Myslel jsem si, že někde hučí ložisko a že se to časem bude zhoršovat a poznám, které to je, ale hučelo to pořád stejně. Takže mi to nedalo, vyměnil jsem hardy spojku a už to nehučí. 1.8 TSI.
  5. tomat1

    Autobaterie

    Dušan V. Některé nabíječky, zvláště ty kvalitnější,mají funkci promíchávání elektrolitu, takže je možné, že se dostanou na více jak 80% kapacity. Kdysi jsem četl, že nějaké nabíječjky nabíjejí pulzně a tam hodnotu špičky napětí klasickým voltmetrem nezměříš, ten měří nějakou střední efektivní hodnotu. Ale pokud ti ta nabíječka umí nabít na 100%, tak si ji taky koupím.
  6. tomat1

    Autobaterie

    Caster je dezinformátor.
  7. Ahoj. Vaculík, ze Světa motorů psal, že po 150tis.km jsou ty zadní silentbloky hotový. Psal, že stačí vyměnit jen ty zadní. Já měnil i přední, zdáli se mě lehce vymačkaný.
  8. Tak na tom kabelu máš přechodový odpor a to buď na styku kabel-očko(spíše) a nebo očko-baterka. A zřejmě je to důvod proč ti to v minulosti blblo.
  9. Tak je taky možný, že ti ta voda nestihla vychladnout na teplotu okolí.
  10. Jsou všechny prvky rozvodu souosé? Není třeba vačková hřídel ohlá a nehází řemenice?
  11. Pravděpodobně máš vyhnilé nějaké piny v konektoru k řídící jednotce centrálního zamykaní, co je v řidičově dveřích. Kape na ten konektror voda z okna. Taky jsem to tak měl a měl jsem stejné příznaky jako ty. Myslím, že se to tu někde řešilo.
  12. Tak už mě jenom napadá, že ti uletělo protizávaží někde na klikovce. Ale to není obvyklá závada u techto motorů, ale stát se to může.... Ale nic jinýho to už snad být nemůže, když je všechno v pořádku. Problém se směsí :-) U dieslova motoru se nafta se vzduchem směšuje až ve válci. Takže pokud by jsi měl málo vzduchu ve válci motor by ti černě kouřil. Pokud moc a málo nafty, tak by motor neměl výkon. Stává se, že ti odejde třeba jedne vstřik a pak ten motor vstřikuje většinou dřív do jednoho válce a většinou trochu černě kouří a může i vibrovat. Ale to by se ukázalo na tech korekčních dávkách. Já bych asi zkusil otestovat vstřiky na zkušební stolici aby jsi měl 100 procentní jistotu. Jinak by to ukazovalo na to potizávaží. Ale zase podle toho co píšeš, mi připadá, že je problém někde ve vstřikách nebo ventilech. Prostě jeden válec pálí míň a jindy než ostatní.
  13. S těmi vibracemi to je na hlubší diagnostiku. Nejprve bych se podíval na korekční množství vstřikování do jednotlivých válců. Jestliže byli špatný hydroštely, tak je možné, že se podpálily ventily a motor nemá tlaky a běží nerovnoměrně. Když zvýšíš volnoběžné otáčky o 100 nepřestanou vibrace?
  14. Nepodchází ti vstřikovací tryska?
×
×
  • Vytvořit nový...