Jump to content

pasik

Uživatel
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by pasik


  1. Jen se k tomu opět vrátím. Pojistky na baterce OK, vyhřátý jeden konektor, tak vyměněn nosník pojistek na autobaterii.

    Bohužel pořád to samé. Díky za rady. Nevíte o nějakém mechanikovi v okolí Litoměřic, který by to dal dokupy?


  2. Zdravím,
    při jízdě výpadky elektriky:
    1. výpadek serva
    2. výpadek ABS
    3. zhasnou xenony
    4. kontrolky jak barevná hudba

    po vypnutí a znovu nastartování zase vše funguje v normálu. Servisák měnil pojistku někde v motoru. Kabelový svazek (ten problémový u FI) je prý vyvěšený.

    V příloze výpis z VAGu.

    Díky za každou radu, pomoc.

    FABIA I RS, ASZ, 96kW, 20041456632444_Vstiek.thumb.JPG.87cc929060277f61da45d29c80ca567b.JPG1716449517_Vstiek2.thumb.JPG.37438ca037b8d4618e96c51d3fef6d52.JPG


  3. Ahoj všem. Pošel jsem celé forum, ale přesně mojí závadu jsem nenašel.

    Octavia I, r.v.2004, 3X Komfortgerát HLO 0003, číslo dílu řídícího modulu: 1C0 959 799 B

    Dveře u řidiče-nefunguje odemykání/zamykání přes dálkové ovládání. Ostatní dveře fungují zcela normálně. Klíčkem odemknu/zamknu, ostatní dveře se taky odemknou i zamknout. Světýlko ve dveřích svítí, lampička také funguje zcela normálně, na přístrojovce symbol otevřených dveří také normálně, zpětné zrcátko se také nastavuje, stahování oken také bez problému. Pouze dioda safe nesvítí.
    Konektory jsem rozebral a prostříkal. Zkoušel jsem připojit i starý zámek z PP dveří, ale po zmáčknutí dálkového ovladače se motorek zámku ani nehnul. Jakoby do zámku nešel proud. Kabely jsem taky zběžně procházel, nevypadá, že by nějaký byl přetržený.

    VAG:
    00928 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani: strana ridice (F220)
    27-00 - nesmyslny signal
    00943 - Vyhrivani zrcatka na strane ridice (Z4)
    35-00 - -

    Díky za každou radu.

     


  4. Zdravím, chci se tě zeptat čím se to nakonec vyřešilo, mám ten stejný problém. Na tom odkazu jsem se nic moc nedozvědel, je tam hodně názorů

    U mě se to vyřešilo viz odkaz výše a můj poslední příspěvek. Ten zvuk prostě nedělala spojka, ale nejspíš regulace turba. Tady je odkaz na úpravu regulace turba http://dieselpower.c...5149&highlight=


  5. 1988-1990 VÚ 9108 Znojmo, protiletecká baterie - řidič PLDvK + UAZ.

    Plných 22 měsíců, pak nás pustili, když zažali vojnu zkracovat.

    Pokud je někdo ze Znojma, když jsem hledal kasárna přes fotomapy na internetu, připadalo mi, že je zbourali? :palec2:


  6. Tak mám novější poznatky. Dělá to už i pokud není mínus. Při prudší akceleraci a prudším sešlápnutí je zuk slyšet.Tak po ujetí 2km, cca okolo 5ti sešlápnutí to slyšet je, pak už vůbec nic. Takže, pokud je motor studený, zvuk se ozývá, ale stačí jeho zahřátí a je to bez zvuku.

    Nikdo neměl ten samý problém? Další možnost - že by to byl setrvačník? Mám dvouhmotu.

    Nikdo neporadí?????


  7. Zdravím.

    Při sešlápnutí spojky se ozve zvuk, jako když něco roztočeného o něco škrtne (jako při brzdění když jsou orezlé kotouče). Ozve se jen při jízdě a jen v momentě sešlápnutí spojky(při přidržení sešlápnutého pedálu už není slyšet). Dělá to pouze při mrazu a jen při 3-4 sešlápnutích, pak už ne. Třeba dne ráno při +4°C žádný zvuk, ale pokud bude mínus, tak se zvuk ozve znovu. Dělalo mi to takhle i minulou zimu. Přes léto nic. Díky za rady.

    Tak mám novější poznatky. Dělá to už i pokud není mínus. Při prudší akceleraci a prudším sešlápnutí je zuk slyšet.Tak po ujetí 2km, cca okolo 5ti sešlápnutí to slyšet je, pak už vůbec nic. Takže, pokud je motor studený, zvuk se ozývá, ale stačí jeho zahřátí a je to bez zvuku.

    Nikdo neměl ten samý problém? Další možnost - že by to byl setrvačník? Mám dvouhmotu.


  8. Nevidím důvod pro by to tvým kabelem nešlo. Za jízdy se přes Vag podívej na tlak saní požadovaný a na tlak skutečný. Jestli se liší, tak je špatná hadička nebo ventil regulace tlaku nebo turbo. Podle příznaků by to mělo být turbem. Pro 100% jistotu je třeba proměřit průběh hodnot napětí před reg. ventilem tlaku, podtlak k turbu a tlak v sání. Krásně ti to ukáže, kde je chyba. Ideální na to je osciloskop. Jestli jsi poblíž Třince, tak ti to osciloskopem změřím a 100% jistotu čím to bude.

    Bohužel, severní Čechy od Litoměřic.


  9. bez diagnostitky nikdo moc neporadí budou to jen a jen dohady

    edit: často blbla váha vzduchu

    No jo diagnostika. Pokud to zkusím sám přes VAG, tak žádná závada. Byl jsem i na servisní prohlídce ve Škoda servisu a výpis závad - bez závad.

    Četl jsem taky něco o logování za jízdy, ale bude na to stačit připojení přes HEX kabel(klon)?


  10. Zdravím,

    už jsem procházel toto forum ohledně výpadků turba a padání do nouzáku, ale můj případ jsem nenašel. Takže, vypadne jen občas, ale vždy to je při studeném motoru, a při otáčkách okolo 3000. Po vypnutí zapalování a opětovném nastartování klasicky vše v pořádku. Při zahřátém motoru ho můžu vytočit v pohodě nad těch 3000 otáček a do nouzáku nespadne. Turbo vyčištěno.Díky za odpovědi.


  11. Zdravím.

    Při sešlápnutí spojky se ozve zvuk, jako když něco roztočeného o něco škrtne (jako při brzdění když jsou orezlé kotouče). Ozve se jen při jízdě a jen v momentě sešlápnutí spojky(při přidržení sešlápnutého pedálu už není slyšet). Dělá to pouze při mrazu a jen při 3-4 sešlápnutích, pak už ne. Třeba dne ráno při +4°C žádný zvuk, ale pokud bude mínus, tak se zvuk ozve znovu. Dělalo mi to takhle i minulou zimu. Přes léto nic. Díky za rady.


  12. Bez prohlidky a diag to nevyresis. Porad dokola. Indi na dilne cisti turba jak na dennim poradku. Porad nekdo ma problem a nakonec stejne zkonci na dilne a je to v turbu....

    Já měl ten samý problém. Turbo jsem nechal vyčistit a vypadalo to, že je po starostech. Cca za měsíc se problém objevil znovu. Tentokrát auto spadlo do nouzáku při předjíždění cca 100km/hod, 4.rychl.stupeň a motor ještě nebyl úplně zahřátý na provozní teplotu. Po pár zkouškách to vypadá tak, že při zahřátém motoru to nepadá, ale pokud není úplně zahřátý na provozní teplotu, tak spadne do nouzáku při zařazeném 4rs, 100km/hod ( na otáčky jsem pokaždé zapomněl kouknout). Samozřejmě po vypnutí zapalování a opětovném nastartování to zase jede normálně. Zkuste poradit. Dík.

    Octavia 1,9Tdi, 81kW, 2004, 145000km


  13. je fajn vidět, že účast zde má smysl. Já se ptal na gumy v okolí a v podstatě každý pneuservis se dostal na internetové ceny (i včetně montáže).. Stačilo požádat o slevu. Mám P6 za 1690 i s nazutím a vyvážením

    Taky uvažuju o těchto pneu, jak si s nima po roce spokojenej?

×