Přejít na obsah

fabia19

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení fabia19

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Presne ten istý problém ako popisoval "Mazlik83". Komplet celé zadné brzdy nové od "ZIMMERMANN", kúpené v www.skoda-dily.cz, následne som kúpil ďalšie pakne FERODO, a všetko OK. Pozrite foto!
  2. Máš pravdu, ospravedlňujem sa, áno vlastne som mal šťastie, že to išlo u mňa v pohode. Vložil som do príspevku veľa citov. Najobjektívnejšie by to bolo takto: z 10 áut sa na troch odtrhne šrób, ale tieto štatistiky nikto nemá...
  3. Pozdravujem Vás priatelia! Včera som aj ja vymenil "silenbloky" na ramene, dal som 1K0 407 183. Mám FAB 1,4 44kW, 220 000 km, r.v. 2000. Zhruba dva roky som sa odhodlával na tento krok, dnes to ľutujem , že som to nespravil skôr. Pomohlo mi aj toto fórum, povedal by som skôr negatívne a to hlavne "plašením" pri oprave. Rôzne: -odtrhnete šrób na ramene, -treba vybrať celú hliníkovú konzolu, -povoliť poloos, -rameno naspäť nezasuniete, -vyrežte si závit na rameno a podobné sprostosti, ktoré ma od výmeny odrádzali, poviem Vám nieje to pravda. Moja FAB má 220 000 km, 12 rokov, v živote nebola v garáži a predný šrób v ramene som normálne povolil(kľúč 18ka), vyzeral úplne novo, ako keby ho tam zakrútili pred dvoma dňami. Preto nechápem ako ho môže niekto odtrhnúť. Rameno samozrejme vyberieme aj bez povolenia poloosi, stačí odkrútiť tri šróby držiace guľový čap na ramene a následne môžeme "odpojiť" rameno od "kolesa". Potom povoliť aj guľový čap riadenia, aby sme mohli použiť prípravok na zalisovanie a vylisovanie silenbloku. Tento prípravok je fakt nutné mať, kutil ho bežne vyrobí doma , návody sú v predošlích príspevkoch. Po zalisovaní nového silenbloku (pozor na správnu orientáciu, hore v príspevku ja návod od MEYLE) zasunieme naspäť rameno a to úplne jednoducho a bez dramatických scenárov. Výstupok ramena ktorý budeme zasúvať dobre potrieme mydlom alebo prípravkom na umývanie (JAR ap.) a jedna osoba rameno priloží k silenbloku a podrží jeho správny smer zasunutia a druhá osoba si lahne na chrbát pred auto a nohou zatlačí rameno smerom do zadu, teda od seba, rameno úple ľahko, povedal by som, že skĺzne do silenbloku ako "muž do ženy"(na odľahčenie). A je to, potom len prednú časť ramena dať na správne miesto, je to tesné, treba použiť napr. gumové kladivo, šróbováky ap., poskladať a jazdíme. Je evidentné, že auto sa inak chová, stabilita, prechod cez nerovnosti atd. Ak bude záujem priložím aj foto.
  4. Asi pred týždňom mi začala svietiť kontrolka EPC. Fabia 1.4, 44 kW, 120 00 km. Bol to jednoznačne spínač brzd. svetiel, stál 345,- Sk, vymenil som a všetko fachčí OK
  5. fabia19

    klapání

    Je to vyťahaná rozvodová reťaz. Mení sa to ako celok: rozvodová reťaz+rozvodové koleso vačkového hriadeľa+rozvodové koleso kľukového hriadeľa+tesniaci krúžok kľukového hriadeľa (gufero)+tesnenie príruby. Spolu asi 600-800Sk. A máš ďalších 100-tis. pokoj.
  6. Fabia 1,4 MPI 44 kW- 108 000 km 10tis. = nové tes. pod hl. valca /v záruke/ 25tis.= tyčky stabilizátora 60tis. = sviečky 70tis. = tyčky stabilizátora 80tis. = natretie podbehov, spodku vozu plast. hmotou proti kamienkom 90tis. = palivový filter, vyčistenie nasáv. klapiek 100tis. = nové gumové držiaky stabilizátora + nové tyčky na najbližšej výmene oleja ma čaká výmena rozv.reťaze+gufero
×
×
  • Vytvořit nový...