-
Počet příspěvků
2361 -
Registrace
-
Poslední návštěva
-
Dny vítězství
3
Mates_XIV naposledy zvítězil 27. Duben 2011
Mates_XIV nejvíce like obsah!
O uživateli Mates_XIV
- Narozeniny 10/31/1980
Oznámení Mates_XIV
Nováček (1/14)
21
Popularita
-
Tak ropáky neřeši protitlak výfuku tak nepotřebuji vzadu prak. Tam bude jistě velký rozdíl i v ceně a maj jen i jednu variantu nárazníku. Když jedeš za autem tak to nepoznáš to už musíš hodně blízko.
-
ABT dávalo svojí záruku na dva roky. Nevím, ale jak to je když to tady někdo přeprodává.
-
Přehazování převodovej je opravdu blbost největšího kalibru. Hlavně by ti neseděli převodové poměry a nefungovalo by ti nic. A druhá blbost je že nevyužíváš moment. Když šlápneš 100% na pedálu využíváš 100% momentu. Výkon už ne to je pravda.
-
Jak jsem velkým kritikem FII tak budu jen chválit FIII je to fakt super auto jak zevnitř tak zvenčí. Červená s černou střechou a černými doplňky bude pecka. Jsme zvědav na ceník.
-
250kW a pres 500NM to snad nemuzes myslet ani vazne. To se ta hlava roztece a turbo taky nemluve o mazaci soustave to se na 100% zadre. A pojem kompletni pristup me rozesmal. Leda ukrast popis od vyrobce a ten si to dost hlida a celkem casto meni. Zaruku u Abt prebiraj oni. Tady unas se to dela tak ze po sobe tuner zamete stopy. Ted uz jsou sikovnejsi a nahravaji vse primo do jednotky na cip na pres diagnostiku coz zanechava stopy.
- 395 odpovědí
-
By me zajímalo jestli nějaký tuner v ČR někdy brzdil motor na motorový brzdě. o tom silne pochybuji. a bez informací od výrobce jednotky stejně upravujes naslepo.
- 395 odpovědí
-
Tak Motor pro S3 Rko a Cupru je kontrukčně odlišný. Materiál hlavy a turba je jiný. Vlastní turbo pro S3 je větší. Je tam trošku jinak řešené odvětrání bloku. Tady je velka alchimie mazání a odlévání oleje ve vaně. Další věc co je složité je plnící model. Motory nemaj HFM a menit studenou část sání = změna tlakové ztráty a nabourání tohoto modelu. Pak to pojede v jinych na vetsi smesovaci adaptace. Tady to je tak složitý motor, že i malej zásah může hodně nabourat.
- 395 odpovědí
-
Bydliště je blbost můžeš jet odjinud 9000km asi těžko někdo trumfne
-
Tak občas se tam mihne i nejakej ten koncern a jednou dokonce i Japonec ... já vubec nevím v kolik dorazim a čím. Jelikož přiletím 19:20 na letiště tak buď přijedu rovnou tam nebo uvidíme no. Každopdně se budu dožadovat pohárku pro nejvzdálenějšího účastníka
-
Až to bude v benzínech tak to určite nebude DPF ale bude se to jmenovat jinak. Ale určitě to taky jednou přijde. Třeba s EU7
-
Kontrolka se ti rozsvítí, až po několika neúspěšných pokusech o regeneraci. Jinak je to jako bezoblužný systém a neměl by si o něm vubec vědět.
-
Při současné složitosti motorů jistě nikdo za miliony nedělal speciální program jen pro novináře. Nikdo si nevezme na triko nesériový SW pro běžného uživatele. Jeden megaprůšvih Toyoty stačil. EGas není sranda. Novináři jezdí se stejnou serií jako se prodává. Že mají motory trošku víc to tak je. Ale ne tolik co se tady měří. Přeci jen naměřit tento výkon na kole není sranda. A jak se říká jedno měření, žádné měření. Měření výkonu na motorové brzdě je jiná písnička.
-
Budeš se divit ale jsou takový lidi co to dokážou.
-
Tak rozebírat tady rozdíly mezi jízdou na volnoběh a decelerací se zařazeným kvaltem mi přijde jak debata o fyzice 7.třídy ZŠ. Snad je každému jasné, že při deceleraci s rychlostí se jede za 0. Využívá se vlastního mechanického odporu motoru a vozu jako komplet. Jestliže jedeš v modu "plachtění" tak jedeš za spotřebu volnoběhu. Avšak každá ťuknutí o brzdu znamená neefektivita. Co se týče ničení setrvačníku tomu škodí kmitání jeho vlastní první nebo druhá harmonickou frekvencí. Kritické je hlavně podtáčení pod volnoběh. Ale OIII má fuknci ochrany setrvačníku proti tomuto kmitání. Když budeš jezdit jako blb a podtáčet hodně motor jednoduše ti zhasne. Podtočení myslím třeba 500 otáček u benzínových motorů.
-
všechny křivky co jsou od vyrobcu jsou z motorove brzdy = bez převodovky bez všeho se silným chladícím okruhem ... udává se výkon motoru ne vozu