-
předělání budíků octavii II na face
...čistě pro mou zvědavost - opravdu to nevím - v čem jsou prosím lepší face budíky proti r.2008 /maxidot/ ? Ukazují nějak jinak otáčky, rychlost, km, radio, spotřebu, dojezd, teplotu, phm, otevřený autíčko a podobné ikony ? Tedy opravdu něco co by stálo za tu investici cokoli...
-
elektroinstalacia PD vstrekovacov.
...chlape, ale proč je potřebuješ ? Jestli ti to klepe, tzn. nepravidelně palí - tak demontovat a opravit konektory - zase bude pokoj. Takto jsem to měl já... tedy pokud to nebude jiná závada.
-
Octa 4x4 problem haldex
No vidím tam řídící jednotka AWD bez komunikace - byť sporadicky. Takhle se mě to párkrát ozvalo a pápá, lálá, sháněl jsem novou jednotku. Dej si test akčních členů AWD a uvidíš jestli čerpadlo jede... a uhlíky, jo, ty se čas od času hoblujou... případně už jsem taky viděl spálený vinutí... demontáž dost na hovno, mám pocit že něco muselo jít dolů - tzn. nebylo to jenom povolit 2 šrouby a vyměnit čerpadlo... ...ale už je to nějaký pátek, co jsem to dělal
-
OIc 2001 4x4 1.9TDi 74kw 6kv - škubání pod plynem a lupání při couvání
Nic tragického... jen to bude chtít novou ŘJ haldexu, protože je po smrti. A pak taky čidlo podélného zrychlení /je na A sloupku vpravo/. Už jsem tady toho o Haldexu napsal hodně... Běžná nemoc octávek, ještě budeš mít s nějvětší pravděpobností na kaši hardy spojku /zařátek kardanky/, vytrhaný tlumič kmitů u haldexu /konec kardanky/, na kaši vodící lůžka na příčných ramenech a stržený hlavní silntblok ve vlečeném rameni... tipuji shnilé krycí plechy na zadních kotoučích + vymlácené spojovačky a dolní uložení tlumičů. Jo a taky mě napadá, viděl jsem spoustu 4x4 s prasklou pravou zadní průžinou - poslední závit. Je potřeba se o to auto opravdu dobře starat, což o většinu bazarových OI na prodej se nestarala Pokud můžeš pošli jí dál, nechal bych si jí snad jedině kdyby byla v krásném stavu... mimochodem, kolik jsi za ní dal ? 80t ? A kolik má nakroutíno - reálně.... EDIT: Mimochodem špatný kabelový svazek... přístup jako k penězům ale pokud to bude ono - tak jen napružit konektory a bude na chvíli klid, případně proletovat /já pouze napružil a najela hodně hodně/
-
Ruční brzda a Jumbo box
Vždy sundám původní plastové madlo, oříznu a vrátím. Nikdy s tím nebyl nejmenší problém.
-
nejde klimatizace u octavie II
Ty klima kompresory jsou dost běžná záležitost, také jsem měnil - špony v kompresoru. Novej kompresor se nechá sehnat za 5500,-
-
Pískání/houkání TURBA 2.0 TDI PD 103 kW
Je možné že je slyšet EGR...
-
OII TDI 77kW PD - škubání při akceleraci
Otázka je, dělá to vždy - teplé, studené ? A třese nebo kope - vynechává ?
-
Chiptuning - zkušenosti, rady
143kw na seriových komponentech 2.0TDI, no tak to muhahaha... ...jinak pěkné promo.
-
Sound system - dodělávka
Jasně, takže když se od drnčících repráků vrátíme zpět k tématu - tak prostě ty krycí mřížky nejdou koupit samostatně a lze pouze s tapecy... škoda no.
-
nejde klimatizace u octavie II
S největší pravděpodobností to stejně bude klima kompresor. V lepším případě možná jen zatuhlý el. mag. ventil.
-
-
Řídící jednotka Haldex
Pochybuji že existuje způsob jak jí opravit. Na 4x4 s haldexem I.g nejčastěji odchází čerpadlo a dále ŘJ, kde buď kompletně zdechne nebo je uvařenej CAN a tedy nekomunikuje s motorem atd. Jednotku není problém rozebrat, nicméně uvidíš pouze relativně drobnou desku plošných spojů kde jsou osazeny součástky bez jakýchkoli pouzder, a vše je zalité takový moc fajnovým gelem... Měl jsem vykucháno, rozebráno, pokus o opravu taktéž proběhl... ale nic z toho, budeš muset koupit jinou...
-
Zvuky při sepnutí haldexu
7.5 ? To je kamaráde docela normální, chce to lehčí nohu... váha vzduchu ti dává dost ? ... jinak teď nějakou dobu nuceně jezdím s odpojeným Haldexem a mohu říct - chybí mi, jsem zvyklej na 4x4 bez ESP, takže zadkem ze zatáčky To přetáčivé - nedotáčivé, to je pochopitelné - musíš si na to zvyknout... do zatáčky nedotáčivý a výjezd ze zatáčky překně zadkem napřed... chce se to naučit s tím jezdit.
-
Co vyměnit po 120tis km?
Přední: - silentbloky v rameni, zadní určitě. Přední většinou vyrdží. Zadní: - mrkni jestli není natržený silenblok ve vlečeném rameni, a 4x silentblok v příčných ramenech + 4x unibal, obvykle bývá volné spodní uchycení tlumiče, vymlácené tyčky stabilizátoru... je toho spousta, co můžeš vyměnit ale jestli to nikde neklepe, neskřípe, tak bych to neřešil...
-
octavie 4x4
jojo, chce to dát na diagnostiku a uvidí se ... jinak jak píše František... a ani jedno není zrovna levná záležitost.