-
Nefunkční infotainment online, skoda connect
Tak mi dneska úplně umřel Columbus. Během krátké jízdy v poledne se co minutu restartoval a večer když jsem jel domů to udělal třikrát a úplné KO. To je vám ale legrace, že si najedou nenastavíte vůbec nic :) clima nejde, parkovací senzory, vypínání auto-stop, handsfree, navigace na přístrojovce, SOS tlačítko atd. Můžu bejt asi rád, že vidím budíky. Báječná aplikace MyŠkoda, ale žádnou závadu nevidí a ještě tvrdí, že je celé auto odemknuté a okénka stažena. To ale, občas dělala i bez této global závady... Minulý týden se mi ukázalo, že je připravena nějaká aktualizace, tak jsem to potvrdil, ale žádnou změnu jsem nepozoroval.
- Držák na mobil
-
Koupený "problém" Škoda Octavia IV - jeden velký problém
Přesně stejná situace. Od prosince mi web škody ukazoval svolávačku. Nedostal jsem se k tomu. Dnes to zkouším znovu ověřit, abych se objednal na tříští týden a už žádná není....
-
Columbus - seznam hovorů
Funguje jak kdy podle nálady. Když se mu nechce načte jen čísla. Stejné u kolegy. Zatím jsem nebyl na svolávačce, ale on byl a nepomohlo...
-
Držák na mobil
Plochý magnet nalepený před nastavováním hlasitosti. Pouzdro na mobil co má ten kovový "prstýnek". V mobilu pak magnetický konektor, který umí data. Sedám do auto a "pokládám" mobil na "poličku" a jednou rukou připojuji magnet. Při odchodu stačí sebrat mobil a magnet se odpojí. Jezdím s Waze přes Android Auto. V této pozici, ale není dispaly moc čitelný, tak proto jen Android Auto.
-
DCC
Stupidní dotaz: Mám tlačítko na volbu jízdního režimu, V individual nabídce lze zvolit podvozek normal/sport. Znamená to, že je auto vybaveno DCC? Šoupátko DCC co je ve videu, tam ale není. U nastavení volantu na sport je okamžitě znát, že ztuhne, ale u podvozku rozdíl nepoznám. Předpokládám , že to není DCC, ale to to pak vlastně nastavuje? V manuálu nic nepíšou :(
-
Koupený "problém" Škoda Octavia IV - jeden velký problém
Neproblikává vám někomu ukazatel teploty a paliva? Děje se mi to nepravidelně, ale včera to dělalo celou jizdu v cca 6-15sec intervalech. Hlavní display nebliká... Jinak klasické problémy typu 1/10 nejdou parkovací senzory, parkovací brzda není dostupná, front asist pípá a něco zobrazuje jen když vozidlo předenou odbočuje doprava, permanentní chyba, že nemůže aktualizovat návody, při pokusu o check aktualizací zatuhne celý infotainment, myškoda hlásí zapnutá parkovací světla i když jsou vypnuté... Jinak start OIV mi připadá jak start letadla s check listem :) Počkat až nabootuje display a potvrdit uživatele (ano pokračuje to i samo, ale trvá to), vypnutí line asist, vypnutí auto-stop, přepnutí režimu jízdy (nechápu, proč třeba tohle nemůže zůstat nastaveno) a pak většinou odblokovat parkovací brzdu, protože mi připadá že se sní hodně pere než pustí.
-
Síťový program
Mám tento síťový program, ale nemůžu boha přijít na to k čemu jsou ty plastové části na těch sítích. Tušíte někdo?
-
Ventilový blok - drnčení
Tak diagnostika u mě trochu postoupila, ale zatím nemám řešení. Blok takto drnčí i když běží motor. Drnčení po vypnutí motoru přestane jak je venku vic nez cca +5C . Za běhu pořád...
-
kola v rejdu- klepání od podovzku
Taky stejný problém. "lupe" to na levé straně při rejdu Subjektivně horší při velké zimě kdy se to projevovalo při 90% zatáček... Dělá to už od podizmu a tak jsem zajel na STK, kde na to koukli, zkusili zašibovat na deskách, ale na nic nepřišli. Servis taky neví, kromě rady: začneme to vyměňovat postupně! grrr.
-
Ventilový blok - drnčení
Tak jsem natočil jak se to chová : nějaký tip co tomu je?
-
Ventilový blok - drnčení
Hmm tak drnčím taky. U mě se projevuje ale tak, že po vypnutí motoru cca 10-90sec vibruje a bručí. Zmízí to samo a nebo musím zašlapat brzdu a je to hned. Ta je pak jak kámen. Pokud to nechám tak ztuhne taky. Začalo se to objevovat s tuhým mrazem -10C a tak trochu doufám až bude zase +, že to zmizí. Experimentovat s výměnou se mi ale za ty prachy nechce. Motor 1.9TDi BXE ...
-
Tempomat - problémy, závady, dotazy
Tak u mě opravdu pomohlo páčku rozebrat a stříknout sprejem co používám na jemnou elektroniku. Od té doby klid. Podle všeho se prostě jen ochodí ten jezdec zapnuto/vypnuto. Záložní varianta je propájet to ve stavu zapnuto....
-
Tempomat - problémy, závady, dotazy
Mám stejný problém už tři týdny a servis neví a navrhuje výměnu páčky za 2000kč... Většinou pomůže vypnout/zapnout, ale někdy ani to ne Díky za tip na ten brzdovej pedál to prubnu....
-
Brzdy - ztrácí se podtlak
Tak mám to samé. Pedál je našlapaný po popojetí pedáz změkne, ale vydrží jedno našlapnutí. A řešení: Prasklá podtlaková hadička od posilovače. Dle mechanika autoatu to už řešil u tak pěti Octávek zřejmě pod dimenzovaný díl. . Jinak mám taky BXE z 2006 ... Cena origo dílu 600kč....