Přejít na obsah

Thief1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    356
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

3168 zobrazení profilu

Oznámení Thief1

Spolupracovník

Spolupracovník (7/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

54

Popularita

  1. @naschd pri F2 s jedným svetlom som si pri cuvaní pomáhal s výstražnými svetlami.
  2. Hlavne v dobe parkovacích senzorov alebo kamier, kľudne by som žil aj bez tých bludičiek vzadu.
  3. Aby si nebol prekvapený, keď ti výmena nepomôže. Toto bude skôr SW záležitosť. Aký to je rok výroby? Ono niekedy existujú aj aktualizácie SW, dokonca sa dajú nahrávať rôzne adaptácie aj z iných modelov. Preto by som prv skúsil zmeniť charakteristiku serva či to nepomôže. BTW: tuším, že podobné problémy riešili aj majitelia OIII, kde im "tuhlo" riadenie.
  4. Na diaľnici by to malo byť vítané, že je to také tupé na riadení. Inak vziať VCDS alebo iný nástroj a skúšať zmeniť charakteristiku ak nevyhovuje séria. Možno sa nájde správne nastavenie.
  5. Teoretizujem... ale fungovanie je mi jasne z O2 a o čo ide @Wojnar (dopredu píšem, nemal som fyzicky motor ani mechanizmus rozobratý). Nemá ten motor nejaký mŕtvy spätný chod (vakel)? Teda moja predstava je tá, že jednotka pošle na chvíľu opačnú polaritu do motoru a ten posunie mechanizmus tiahel v nejakej určitej dráhe späť. Ako náhle sa spustia stierače, tak sa mechanizmus znovu vráti späť do záberu a ide to vrámci kľukového pohybu dopredu.
  6. @Tvrdý Pepa možno by nebolo zlé uviesť aj model auta, či je to predface alebo poface.
  7. Skôr to nažĺtle DRL bude vypálené. Videl som už viac takých áut. Buď výmena svetla alebo to zveriť niekomu čo to rozoberie a dá dokopy ako sú firmy, čo sa špecializujú na úpravy svetlometov.
  8. Pozri, začal by som tým, že by som vymenil koleso aspoň za rezervu. Ďalej by som narovnal plech okolo svetla a svetlo dorovnal na pôvodnú rovinu. Pozerám, že aj plasty pod motorom to odniesli, tie demontuj alebo rovno vytrhaj ak sú polámané a aj ten späták daj dokopy. Tak si urob skúšobne kolo po parkovisku a okolí, ako sa správa auto, náprava. Ak to bude v cajku tak vieš dôjsť do servisu aj po vlastnej ose. Stavím sa, že máš v okolí priemerne zručného pomocníka, ktorý ti s tým pomôže. Ak si na to sám netrúfaš. Takto máš hneď ušetrené peniaze na odťahu do servisu na ďalšie opravy.
  9. Exteriér nieje problém, toto by sa dalo spojazdniť aj na parkovisku. Skôr by som sa osobne bál, či nieje poškodený náboj alebo tlmič keď pozerám na ten poškodený disk. Dostalo to ranu na koleso?
  10. Svetlo pôjde zachrániť ak je ulomený len držiak, hore v odkaze je opravná sada za pár Kč.
  11. Ak ti to nesúri a chceš niečo ušetriť, pozri bazoš a podobne inzercie, možno nájdeš aj priamo diely lakované v tvojej farbe za zlomkové ceny nových.
  12. Nechcem fabulovať, ale toto bzučanie podľa mňa nepatrí kompresoru. Robí mi to podobne aj keď mám AC off, môj tip bol stále na alternátor a reguláciu výkonu (inteligentné nabíjanie). Zvuk, ktorý sa rieši pri kompresore je iného charakteru, na tvojom mieste by som to nehrotil, doplň klímu na jar ak ešte od výroby nebola plnená a užívaj funkčnosť.
  13. Thief1

    Climatronic

    Blikanie signalizuje chybu, napr. vadného motorčeka. V71 je kombinovaná náporova klapka a klapka recirkulácie. Ja som skúšal, ale môj je nenávratne preč, chyba v cestičke poťaku, takže zháňam nejaký iný motorček.
  14. Veľmi stručný popis závady a bez foto... tak len od brucha rada. Skontroluj tandem, zvykne tiecť.
×
×
  • Vytvořit nový...