Přejít na obsah

tomik.cesko

Uživatel
  • Počet příspěvků

    329
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2457 zobrazení profilu

Oznámení tomik.cesko

  1. Ano, lze ji vyndat přímo z auta spodem. Byl jsem najetý na nájezdech. Je potřeba jen přípravek pro demontáž (opřou se o něj spojky)
  2. Můžu mít dotaz, proč je v požadavku 6°? Jako že víc stupňů je víc adidas? Nevím kolik točí 1,6tdi se 6° nebo 5°, ale myslím, že v tom ve finále zas takovej rozdíl nebude. A jestli jo, asi bych byl radši za 5°, když to na tu pětku bude ještě trochu zrychlovat, než pořád muset podřazovat. Zrovna u toho Greenlinu ta šestka bude dost na prd. U mojí 1,2 tsi s DSG bych byl dost nasranej, kdybych těch 7° měl kverlat růčo. Služebák s manuálem si raději beru 5° Toť jen můj názor, děkuji za "neukamenování"
  3. Hoj, tak jsem se rozhodl vyměnit si rozvoďák svépomocí a jen jsem se chtěl podělit o jednu zajímavost. Spodní ozubené kolo nový typ, horní ozubené kolo starý typ (jako že na starý typ řetězu), koupena sada Borsehung a v ní starý typ napínáku s písmenem D. Tomu říkám bordel. Jen podotýkám, že staré kolo má šíři 6,5mm a nové 8,5mm, nový typ řetězu na něm běhal asi 55tis km. Vytahání řetězu je asi 5mm na průměru, tzn 1cm na celé délce a napínák už jen nestačil napínat, zašrouboval jsem jej až na doraz rukou. Nyní opět motor běží potichu, už mám asi tisíc km po výměně. edit: nové kolo má na konci písmeno F
  4. Jinak jsem našel v převodovce kousek ulomeného plíšku a malou kuličku, vysypalo se mi ložisko řadící vidličky. https://www.expert-autodily.cz/lozisko-radici-vidlice/ Tak v mém případě musí i převodovka ven a rozdělat.
  5. Odpovím si tedy sám, ano je možné že zůstane zařazená rychlost. Povedlo se nalít trochu starého oleje z5 a s pomocníkem za volantem zařadit neutrál a mechatronika je venku. Závada není jasně vidět, ale zřejmě to bude klasika, prasklina na hliníkovém dílu. Objednám tedy opravnou sadu a přetěsním. https://allegro.cz/nabidka/ohk-opravna-sada-mechatroniky-dq200-0am-12887959114?utm_feed=712e6653-4749-4512-b084-b6e297fc9e0b&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=CZ>Auto>Cars>3P>PMAX&ev_campaign_id=20035717888&gclid=Cj0KCQjw2eilBhCCARIsAG0Pf8u34YkAqqQxXZN8L4hSDEovd4fXGuzcDOGqRAC5iXLICsmTDzwmf10aAiLYEALw_wcB
  6. Hoj, chci ze zeptat, jestli je možné, aby zůstala zařazená rychlost. Konkrétně (R) tedy zpátečka. Na těch internetech je spousta návodů, jak si opravit mechatroniku, tak jsem se rozhodl, že si ji tedy opravím. Neptejte se proč a hlavně rýpaly prosím, zdržte se komentářů. Stalo se, že mechatronika neřadí a vypadává rychlost - neudrží tlak, při couvání se vyskytla závada a objevil se servisní klíček na palubce. Těch indikací na ztrátu tlaku bylo víc a hlavně delší dobu - neřešme to teď A teď se ptám, je možné aby zůstala rychlost a mechatronika nešla dolů? Olej je už vypuštěný, přípravek pro demontáž mechatroniky odtahuje spojky a nic viditelného nebrání jejímu sejmutí. Ale v horní části řazení nejde ven. Jen připomínám, že nešlo s řazením nic udělat, při každém zapnutí zapalování blikal "klíček" označující závadu a teď už je olej z mechatroniky vypuštěný, takže nemůžu vyřadit i kdyby to třeba šlo, snad jen nalít starý olej zpět, ale přes ten mini otvůrek nahoře se mi do toho nechce, tak se ptám. Děkuji
  7. spíš někde nějaký polámaný kabel ve svazku
  8. Nejde mi o mechatroniku, jen o tu převodovou část. Otázka tedy zní, lze vyměnit olej v domácích podmínkách tak jako u manuálu? edit: olej https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g055512a2-prevodovy-olej-1l-skoda-13721.html edit2: tady píšou, že olej je stejný jako pro manuál, takže 75W-90 https://www.automatickeprevodovkypraha.cz/vymeny-oleje-v-dsg-prevodovkach-koncernu-vw.html https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/shlgtb01l-prevodovy-olej-shell-spirax-s4-g-75w-90-shell-13848.html https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/castafx75w90-prevodovy-olej-castrol-syntrans-transaxle-75w-90-1l-castrol-16601.html
  9. Hodnotný příspěvek, někdo další a prosím k věci
  10. Když tedy budu chtít vyměnit olej, chápu to správně, že někde dole vyndám šroub, vyteče olej a pak někde z boku najdu šroub, skrz který naliju nový olej. není tedy potřeba nějaké čerpadlo a jiné vychytávky? edit: a ten olej předpokládám asi nějaký obyč 80w90?
  11. Podložky pod nápravnicí přišroubovány a hlásím, problém stále stejný. Změna je ale v tom, že příčina je odhalena, ve finále jsou to desky, jak psal Lancelot výše Sám jsem to neodhalil pro to, že mám automat a při rozjezdu zpět, tedy couvání, zcela bezmyšlenkovitě upravuji rychlost brzdou. A až když mě teď svezl mechanik, došlo mi, že to lupne právě při "ťuknutí do brzdy" Správná odpověď je tedy vůle destiček a jejich pohyb po ose rotace kola
  12. Asi bych potřeboval poradit, pod který šroub dát podložku? myslím si tady správně?
  13. To je divný, pro moje auto to není vhodné, je to tím, že mám taky 1,2tsi? A nebo asi spíš DSG? Asi to budu muset první omrknout. Napíšu po víkendu
  14. Hádám že ta "mezideska" a "podložka" je totéž. 7M3 499 349 A Patří tam jeden kus? Nebo víc? Ať můžu rovnou objednat.
×
×
  • Vytvořit nový...