-
Motor 1.0 MPI (44 a 55 kW)
Bude červená barva a jinak podle jiného prodejce je doba objednání fabie s TSI motorem 3 měsíce. Jinak od motoru MPI očekávám stejnou službu jako u stávajícího Opla Corsy 1,0 43kW, který má také 3 válce a krouťák má 85. V tomto ohledu by měl být motor fabie 1,0 55kW lepší o těch 10 Nm. Máme vnoučata, tak jsme chtěli 5-místné vozidlo, protože první volba byla Citigo, ale to je jen pro 4 osoby. Díval jsem se do statistik a tato motorizace se kupuje jedna z 20 (zbytek preferují TSI) tak snad motor bude oproti TSI více spolehlivý.
-
Motor 1.0 MPI (44 a 55 kW)
Objednal jsem ji před dvěma dny u prodejce škoda kousek od Písku a měla by být v polovině února. Jedná se tu akci Fabia Trumf.
-
Motor 1.0 MPI (44 a 55 kW)
Tak jsem dnes pro ženu objednal Fabii III s motorem 1,0 55kW. Bude dojíždet z vesnice do města cca 12 km a proto jsem vybíral klasickou atmosféru. Zvažovali jsme opel Corsa 1,2 51kW a Fabii. Předtím jsem prostudoval všechny recenze a to i na tomto skvělém webu. Zvítězila Fabie nad Oplem zejména kvůli desingu a proto, že všude servis a dostupné náhradní díly. Dal jsem přednost MPI před TSI, protože čím víc je věcí na motoru, tím více se jich časem pokazí. V tomto ohledu jsem konzervativní a osobně mám Octavii 1,6 na LPG, kterou si nechám hodně dlouho právě kvůli jednoduchému motoru. V mojem věku již závodit nepotřebuji.
-
Octáva začala žrát vodu!
Zdravím, měl jsem octávku z roku 2000 1,6 55 kW a tam to teklo z rezavého chladiče i když když to stálo tak to nebylo poznat. Bylo to dole v rohu, ty chladiče občas sežere koroze.
-
Škoda OCTAVIA TOUR II
Jinak pro plynaře (já jezdím od roku 1997) je to super zpráva. Do nových motorů TSI LPG nelze montovat a ta 1,6 je na to ideální. Dělají sice přímo z výroby ale za 450t což je přehnaná cena a ještě může být problém se servisem toho LPG. Tak já osobně si asi poprvé pořídím nové auto - Octavii tour II a dám tam LPG. Já vůbec neřeším nějaká zrcátka, ale ten packet tam budu chtít. Problém bude, že se jich nebude dělat mnoho a těžko se sežene nějaká předváděčka a ještě bude asi i delší čekací doba.
-
klapka na 1.6 55kW - originalni vyrobce
Zdravím, já jsem už na svojí oct 1,6 55kW měnil škrtící klapku 2x. Poprvé asi ve 120t km (ale mohlo to bý přetočené) ale v té době stála originál klapka asi 10t Kč tak jsem koupil čínskou, která vydržela tak 40t km a pak jsem tam dal tu vika (asi polský výrobce) a je to v pohodě. Když ale vidím, že originál stojí 4,5 t Kč tak bych neváhal a neoriginál nekupoval. Já si to měnil sám, mám ale VAG tak jsem si pak nastavil "základní nastavení" škrtící klapky. Pokud píší originál tak to budou zásoby klapek, vyrobených v Německu, nevím o tom, že by se dělali u nás. Jenom pozor na to aby neposlali klapku na fábii 1,6, je tam asi jiný potenciometrický snímač. To se tu ale řešilo někde na vlákně, ted nevim jestli tam má být D nebo F označení, ale mělo by to být na obalu uvedené jestli to je na Octavii.
-
1.6 55 kW - spotřeba, zkušenosti, nemoci a vlastnosti
Tak mě také výfuk neustále o něco klepal a když odešel objednal jsem na vyfuky.cz nový a poslali mě k tomu ještě nová gumová uchycení a jedno gumové bylo navíc a uchytilo se na konci výfuku stávajícími šrouby a od té doby o výfuku nevím. Jinak bez té kompenzačné gumy to stále mlátilo o podvozek na levé straně vzadu, tak ani nový výfuk nepomohl.
-
úbytek chladící kapaliny 1,6 55kW
Tak ta prasklá hlava bude asi nákladnější oprava, díky za odpověď.
-
úbytek chladící kapaliny 1,6 55kW
Zdravím odborníky, mám následující problém - Octavia I, motor 1,6 55kW. Musím dolívat do motoru každý měsíc cca litr vody jak ubývá a po otevření nádobky při nastartovaném motoru to probublává a zvedá se hladina chladící kapaliny v nádobce . Jak se pozná jestli to je prasklé těsnění pod hlavou nebo jen nějaká netěsnost v systému chlazení motoru? Když je studený motor, tak je motor líný a hodně kolísají otáčky do doby, než se zahřeje motor. Motor má najeto cca 200 t km. Pokud to je prasklé těsnění pod hlavou tak na kolik přijde oprava a kolik by to stálo i se zabroušením ventilů ? Děkuji za rady
-
Diagnostika Lpg Octavia II AG autogas sgi type 2
Zdravím, mě octavia přepínala náhodně z LPG na benzín také a byl to vadný spínač teploty chaldící kapaliny. Počítač LPG to pak asi vyhodnocoval jako studený motor a přepínal na benzín.
-
1.6 TDI CR (77KW)
Zdravím, nevíte někdo jestli má 1,6 TDI také dvouhmotový setrvačník? Nebo už tam dávají věčný setrvák, tj klasiku?
-
Dusenie a sklbanie motora
Pokud to zlobí když je vlhko, tak bych ještě zkontroloval zapalovací cívku, bývá popraskaná a může probíjet. Jinak klapka (prodřený potenciometr) by se projevila tak, že nedrží volnoběh a lítají otáčky nahoru.
-
mokre pocasie - motor chcipne
Zdravím, já bych zkontroloval zapalovací cívku, mohou tam být trhliny vzniklé stářím, jestly byly měněné kabely na svíčky tak ještě víko rozdělovače.
-
Výměna těsnění víka ventilů
Souhlasím s tím, že šrouby , které drží víko ventilů jsou slabé. Mě se při utahování právě jeden utrhnul. Naštěstí šel vytahovákem vyndat ale dal jsem tam pak nové. Je to hodně fórové.
-
škubání motoru 1.6 55kw
Zdravím, jezdím hlavně na LPG ale motor mě škubá hlavně kvůli svíčkám. Obvykle to škube mezi určitými otáčkami asi 1500 a pak 2000 je to ale různé. Na benzín to tak nezlobí. Když jsem to jednou musel dát na kontrolu do autorizovaného servisu tak se ještě podivovali na zvláštním jemně trhavým chodem motoru a řekli, že by to mohla být opotřebovaná vačka ventilů. To by se ale muselo změřit, tak jezdím dál.
Miroosek
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva