Zdravím,
já jsem už na svojí oct 1,6 55kW měnil škrtící klapku 2x. Poprvé asi ve 120t km (ale mohlo to bý přetočené) ale v té době stála originál klapka asi 10t Kč tak jsem koupil čínskou, která vydržela tak 40t km a pak jsem tam dal tu vika (asi polský výrobce) a je to v pohodě. Když ale vidím, že originál stojí 4,5 t Kč tak bych neváhal a neoriginál nekupoval. Já si to měnil sám, mám ale VAG tak jsem si pak nastavil "základní nastavení" škrtící klapky. Pokud píší originál tak to budou zásoby klapek, vyrobených v Německu, nevím o tom, že by se dělali u nás. Jenom pozor na to aby neposlali klapku na fábii 1,6, je tam asi jiný potenciometrický snímač. To se tu ale řešilo někde na vlákně, ted nevim jestli tam má být D nebo F označení, ale mělo by to být na obalu uvedené jestli to je na Octavii.