-
Alma začal sledovat SWING , Řídící jednotka tažného zařízení 5Q0 907 383 , Čerpadlo V178 konektor a 6 dalších
-
Řídící jednotka tažného zařízení 5Q0 907 383
https://allegro.pl/listing?string=5q0907383
-
Lapače nečistot
Mě lapače lapají už dva roky.
-
Čerpadlo V178 konektor
A není to náhodou V188?
-
Výměna zapalovacích svíček
A když ti ta ryska nevýjde budeš dělat co ? Přerveš to momentem, nebo budeš kupovat další svíčky za 600,- až se třeba trefíš ?
-
Fabia I 1.2 HTP nejde proud do vstřiků
No , asi jo, mě by zajímalo jak si připojil ty vstřiky na baterku. Odkud berou řízení. Mám takový dojem, že vstřiky ovládá řj přes mínus. A jestli to tedy jede tak řj funguje, jen chýbí + .
-
Fabia I 1.2 HTP nejde proud do vstřiků
imobilizér?
-
Ventilátor chladenia motora
Mělo by v motoru někde v testu akčních členů.
-
Start - Stop system
Napíšu jen své poznámky. Řada lidí zde plete pojmy SS a inteligentní dobíjení. Jsou to dvě odlišné věci, trošku sice nteligentní dobíjení (tedy aktuální napětí akumulátoru) ovlivňuje funkci SS, ale to je vše. Kdo se o to vážněji zajímá a má VCDS , lze tam ohledně správy elektrosoustavy a baterie a jejích historie dohledat spoustu zajímavých věcí. Až se člověk diví co vše si auto ukládá. Od toho se také odvíjí věčné téma "kódovat" novou baterie nebo ne. Kdo se chce zajímat méně ať si pořídí monitor baterie. Dozví se také spoustu zajímavých dat jak online , tak historicky. Dá se vidět okamžitá hodnota napětí a tedy stav dobíjení při různých režimech jízdy, teplot, stavu akumulátoru, otáčkách motoru. No je to celé velice složíté ale technicky zajímavé. Takže ať si každý řeší dle svého uvážení či odpojovat řídící jednotky, velikost napětí, kodovat po výměně atd. Nicméně tam toho moc vymyslet nejde.
-
PZ podběh -plasty-slícování
No tak to je dobrý masakr. Nemáš náhodou tažné ? Já mám a je tam jiná náprava.
-
PZ podběh -plasty-slícování
Zdravím, nemohl by někdo mrknout jestli je toto OK? Jedná se o pravý zadní podběh a plastový kryt podvozku. Jsem na to přišel při přezouvání kol. V minulosti byl nárazník dole. Ta mezera mě tam nějak nesedí, ale vše venku je slícováné a ty plastové díly na podvozku se posunout nedají.
-
Scala - Bolero - Wireless CarPlay
Já mám aktualizaci v 9/24 a mám 1800.
-
Scala - Bolero - Wireless CarPlay
K "nenastartování" infotaimentu mám já toto. Kamiq 9/22, loni v zimě mě to udělalo 2x vždy kolem nuly jak jsem jel z noční. Po pársetmetrech to vždy naskočilo, tvrdý restart rádia nepomohl. Jelikož nemám kameru tak mě to celkem netrápilo, akorát prostě nehrálo rádio. V diagnostice jsem našel nějakou hlášku o chybě komunikace s jednotkou 5F (rádio). Přesné znění si nepamatuji. Tak jsem to reklamoval a přehráli mě sw. (co mě překvapilo, že aktualizace sw není běžná součast garančky, ale musel se na toto dělat reklamační protokol a nějaké extra papíry) Letos v zimě mě to znovu neudělalo, ale 1x přestalo během jízdy hrát rádio, kouknu na něj a "ochrana komponent aktivni" . Najednou se samo restartovalo a fungovalo dál. Tohle se mi stalo 1x a zima nebyla. Mít automatickou klimu a kameru, které jsou bez displeje na nic, tak za ty prachy co to stojí bych byl tedy pěkně vytočený.
-
SWING
-
Silentbloky motoru
No tak samozřejmě to odskočilo a poměrně dost. Ale šlo to celkem dobře natáhnout zpět. Jinak původní vzpěra (45 tkm) tak ji nic nebylo, ale je podstatně měkčí než druhovýroba.
-
Obtížně jde někdy nastartovat motor ve studeném stavu.
Oáčkoměr ukazuje vždy (pokud je vše OK) akorát si toho málokdo všimne protože motor hned naskočí. Ale neměl by tam tak "lítat" a do toho ten teploměr. Tipnul bych to - baterka, kostry-kontakty,- někde něco s elektrikou- velký úbytek napětí při startu.