Přejít na obsah

Alma

Uživatel
  • Počet příspěvků

    787
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Návštěvy profilu

5618 zobrazení profilu

Oznámení Alma

  1. K "nenastartování" infotaimentu mám já toto. Kamiq 9/22, loni v zimě mě to udělalo 2x vždy kolem nuly jak jsem jel z noční. Po pársetmetrech to vždy naskočilo, tvrdý restart rádia nepomohl. Jelikož nemám kameru tak mě to celkem netrápilo, akorát prostě nehrálo rádio. V diagnostice jsem našel nějakou hlášku o chybě komunikace s jednotkou 5F (rádio). Přesné znění si nepamatuji. Tak jsem to reklamoval a přehráli mě sw. (co mě překvapilo, že aktualizace sw není běžná součast garančky, ale musel se na toto dělat reklamační protokol a nějaké extra papíry) Letos v zimě mě to znovu neudělalo, ale 1x přestalo během jízdy hrát rádio, kouknu na něj a "ochrana komponent aktivni" . Najednou se samo restartovalo a fungovalo dál. Tohle se mi stalo 1x a zima nebyla. Mít automatickou klimu a kameru, které jsou bez displeje na nic, tak za ty prachy co to stojí bych byl tedy pěkně vytočený.
  2. No a mnozí se radují, že jim to funguje a ušetřili jak v AS, tak u kodovačů na parkovišti.
  3. No tak samozřejmě to odskočilo a poměrně dost. Ale šlo to celkem dobře natáhnout zpět. Jinak původní vzpěra (45 tkm) tak ji nic nebylo, ale je podstatně měkčí než druhovýroba.
  4. Oáčkoměr ukazuje vždy (pokud je vše OK) akorát si toho málokdo všimne protože motor hned naskočí. Ale neměl by tam tak "lítat" a do toho ten teploměr. Tipnul bych to - baterka, kostry-kontakty,- někde něco s elektrikou- velký úbytek napětí při startu.
  5. A nesvítí mu těch kontrolek nějak moc ? A ten otáčkoměr se taky chová nějak divně.
  6. Chlapi dotaz ? Když budu měnit spodní reakční vzpěru a auto bude předkem najeté na nájezdech. Nebude problém při montáží, že se převodovka vůči karoserii pohne ? Zvedák nebo jámu aby auto stálo rovně nemám.
  7. Plovák v nádrži (potenciometr) nebo někde shnitá kabeláž/konektory.
  8. Zkusil bych to opravit, potom až kupovat nové. Osobně moc nevěřím na ty relátka, ale dají se koupit. Přepájel bych ty spoje a zmáčknul ty nože. Budou tam někde studené spoje.
  9. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6c0941824d-nosnik-pojistek-skoda-40059.html Podle mě tam je. https://www.elektroda.com/rtvforum/topic3995838.html
  10. No a co chceš jako slyšet. Jestli je to tak jak říkáš a nikdo se v tom před tím nehrabal tak jsou nejpravděpodobnější dvě možnosti: Zkrat na vedení (větev přes to relé). Nebo kouslé čerpadlo. Takže bych postupoval takto: -stáhnout DP elektro (ohledně konektoru a barev a pinů) - rozpojil konektor u nádrže a zkusil bez připojeného čerpadla jestli znovu vypne pojistka - pokud ne tak ještě pro jistotu test mou oblíbenou žárovkovou zátěžovou zkoušečkou -pokud test OK hledat v čerpadle -pro tyto zkoušky je možno využít test akčních členů přes diagnostiku
  11. Pravé dveře senzor bočnío nárazu.
  12. Alma

    AKUMULÁTOR

    Na ten rozsah mA to ukazuje nějakou blbost . Už z proncipu funkce takový malinkatý odběr nemůžeš mít. Takže správně by bylo těch 48mA to už je rálnější. Jo a pokud máš starou baterku v měřáku tak to umí taky pěkně kecat. Navíc ten tvůj měřák má pouze jeden bočník na měření proudu, takže to nění taky žádný měřák ,ale ukazovátko.
×
×
  • Vytvořit nový...