Přejít na obsah

Alma

Uživatel
  • Počet příspěvků

    796
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Návštěvy profilu

5771 zobrazení profilu

Oznámení Alma

  1. A když ti ta ryska nevýjde budeš dělat co ? Přerveš to momentem, nebo budeš kupovat další svíčky za 600,- až se třeba trefíš ?
  2. No , asi jo, mě by zajímalo jak si připojil ty vstřiky na baterku. Odkud berou řízení. Mám takový dojem, že vstřiky ovládá řj přes mínus. A jestli to tedy jede tak řj funguje, jen chýbí + .
  3. Mělo by v motoru někde v testu akčních členů.
  4. Napíšu jen své poznámky. Řada lidí zde plete pojmy SS a inteligentní dobíjení. Jsou to dvě odlišné věci, trošku sice nteligentní dobíjení (tedy aktuální napětí akumulátoru) ovlivňuje funkci SS, ale to je vše. Kdo se o to vážněji zajímá a má VCDS , lze tam ohledně správy elektrosoustavy a baterie a jejích historie dohledat spoustu zajímavých věcí. Až se člověk diví co vše si auto ukládá. Od toho se také odvíjí věčné téma "kódovat" novou baterie nebo ne. Kdo se chce zajímat méně ať si pořídí monitor baterie. Dozví se také spoustu zajímavých dat jak online , tak historicky. Dá se vidět okamžitá hodnota napětí a tedy stav dobíjení při různých režimech jízdy, teplot, stavu akumulátoru, otáčkách motoru. No je to celé velice složíté ale technicky zajímavé. Takže ať si každý řeší dle svého uvážení či odpojovat řídící jednotky, velikost napětí, kodovat po výměně atd. Nicméně tam toho moc vymyslet nejde.
  5. No tak to je dobrý masakr. Nemáš náhodou tažné ? Já mám a je tam jiná náprava.
  6. Zdravím, nemohl by někdo mrknout jestli je toto OK? Jedná se o pravý zadní podběh a plastový kryt podvozku. Jsem na to přišel při přezouvání kol. V minulosti byl nárazník dole. Ta mezera mě tam nějak nesedí, ale vše venku je slícováné a ty plastové díly na podvozku se posunout nedají.
  7. K "nenastartování" infotaimentu mám já toto. Kamiq 9/22, loni v zimě mě to udělalo 2x vždy kolem nuly jak jsem jel z noční. Po pársetmetrech to vždy naskočilo, tvrdý restart rádia nepomohl. Jelikož nemám kameru tak mě to celkem netrápilo, akorát prostě nehrálo rádio. V diagnostice jsem našel nějakou hlášku o chybě komunikace s jednotkou 5F (rádio). Přesné znění si nepamatuji. Tak jsem to reklamoval a přehráli mě sw. (co mě překvapilo, že aktualizace sw není běžná součast garančky, ale musel se na toto dělat reklamační protokol a nějaké extra papíry) Letos v zimě mě to znovu neudělalo, ale 1x přestalo během jízdy hrát rádio, kouknu na něj a "ochrana komponent aktivni" . Najednou se samo restartovalo a fungovalo dál. Tohle se mi stalo 1x a zima nebyla. Mít automatickou klimu a kameru, které jsou bez displeje na nic, tak za ty prachy co to stojí bych byl tedy pěkně vytočený.
  8. No a mnozí se radují, že jim to funguje a ušetřili jak v AS, tak u kodovačů na parkovišti.
  9. No tak samozřejmě to odskočilo a poměrně dost. Ale šlo to celkem dobře natáhnout zpět. Jinak původní vzpěra (45 tkm) tak ji nic nebylo, ale je podstatně měkčí než druhovýroba.
  10. Oáčkoměr ukazuje vždy (pokud je vše OK) akorát si toho málokdo všimne protože motor hned naskočí. Ale neměl by tam tak "lítat" a do toho ten teploměr. Tipnul bych to - baterka, kostry-kontakty,- někde něco s elektrikou- velký úbytek napětí při startu.
  11. A nesvítí mu těch kontrolek nějak moc ? A ten otáčkoměr se taky chová nějak divně.
  12. Chlapi dotaz ? Když budu měnit spodní reakční vzpěru a auto bude předkem najeté na nájezdech. Nebude problém při montáží, že se převodovka vůči karoserii pohne ? Zvedák nebo jámu aby auto stálo rovně nemám.
×
×
  • Vytvořit nový...