DP -dílenská příručka, kde je schéma zapojení, Cívka elektromagnetu na startéru bere docela dost proudu. Multimetr je fajn ale některé věci s ním změřit nedokážeš. Pokud by jsi to měřil, tak na tom kabelu (odpojenám) by jsi měl naměřit max odhadem 1 ohm. Pokud to nemáš dodrbané ještě někde jinde. (startér atd) tak máš někde :
Chybí ti kostra motoru - to by ale ani nedobíjelo
Máš někde přechodový odpor Baterka-pojistka-spínačka-cívka. Tohle multimetrem nepoznáš -to se projeví při zátěži úbytkem napětí.
Máš ten drát někde přerušený - uhnitý. (to pohledem najít je šance tak 50/50
Takže jestli cheš tak si vem žárovku z blinkru , klidně i H4/H7 ale minimálně alespoň těch 21W. Vem si dva dráty a udělej si žárovkovou zátěžovou zkoušečku. Jeden konec dáš přímo na mínus baterky a druhý odpojíš od cívky (+) a na ten drát ho připojíš. Potom zkušíš starovat. (bez zapojené cívky) Svit žárovky ti napoví co je špatně. Musí svítit naplno. Ještě rada na konec. Sice tě 12V nezabije, ale umí to krásně hořet když něco dodrbeš. Tak to chce pečlivost.