Přejít na obsah

Alma

Uživatel
  • Počet příspěvků

    767
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Návštěvy profilu

5468 zobrazení profilu

Oznámení Alma

  1. Rozebrat očistit zkontrolovat plechové pojistky v motorovém prostoru. Totéž platí pro minus drát od baterky na karoserii. Udělat si novou kostru propojit karoserii a blok motoru dalšim drátem o průřezu cca 10 mm2. To celé je práce na cca 30 minut. Pokud to nepomůže vytáhnout plechovou pojistku od posilovače řízení a chvíli pojezdit. Opět platí, že pohledem tam nic nezkontroluješ a multimetrem jakbysmet. Kontakty baterie se nečistí smirkovým papírem. Prostě prověřit veškerý silový rozvod od baterky spolu s pojistkovým terminálem včetně mínus pólu.
  2. Takže jako první potřebuješ zprovoznit cívku tak jak to má být přes klíček. Až ti bude reagovat cívka na klíček tak budeš řešit dál proč nezajede do ozubení.
  3. Dobře co teda dělá startér když na jeho cívku přivedeš svojim drátem plus od baterky ? Cvaká ta cívka a má snahu vysunout ? Co dělá cívka startéru když po všech výměnách startuješ klíčkem ?
  4. No jestli cívka cvaká při přímém plus tak to je samozřejmě pravda co píše Dula. V tom případě vypadá ovladání startéru v pořádku. Jsou tady tři stránky všech možných teorií kdo se v tom má vyznat. Potom nerozumím proč se měnila spínačka.
  5. Otestuj tou žárovkou přímo na startéru pokud nebude svítit tak hned za spínačkou. Multimetr do té doby neber do ruky .
  6. DP -dílenská příručka, kde je schéma zapojení, Cívka elektromagnetu na startéru bere docela dost proudu. Multimetr je fajn ale některé věci s ním změřit nedokážeš. Pokud by jsi to měřil, tak na tom kabelu (odpojenám) by jsi měl naměřit max odhadem 1 ohm. Pokud to nemáš dodrbané ještě někde jinde. (startér atd) tak máš někde : Chybí ti kostra motoru - to by ale ani nedobíjelo Máš někde přechodový odpor Baterka-pojistka-spínačka-cívka. Tohle multimetrem nepoznáš -to se projeví při zátěži úbytkem napětí. Máš ten drát někde přerušený - uhnitý. (to pohledem najít je šance tak 50/50 Takže jestli cheš tak si vem žárovku z blinkru , klidně i H4/H7 ale minimálně alespoň těch 21W. Vem si dva dráty a udělej si žárovkovou zátěžovou zkoušečku. Jeden konec dáš přímo na mínus baterky a druhý odpojíš od cívky (+) a na ten drát ho připojíš. Potom zkušíš starovat. (bez zapojené cívky) Svit žárovky ti napoví co je špatně. Musí svítit naplno. Ještě rada na konec. Sice tě 12V nezabije, ale umí to krásně hořet když něco dodrbeš. Tak to chce pečlivost.
  7. Jako bez urážky. Jsi eletrikou nepolíbený, neumíš měřit a vymýšlíš tady verze o slabém proudu. Taky naměřených 144 něčeho, co jsi později smazal jsou totální nesmysly. Kabely/vodiče se okem nekontrolují ,protože to nejde. Máš DP ? Máš schéma zapojení ? Máš žárovku 21W a kus drátu? Tak to udělěj znovu a lépe. Tvým postupem se ničeho kloudného nedobereš.
  8. Už jsem tu psal, není to tak jednoduché jak si představujete včetně baterie a postupu její výměny. Má to antény, mikrofon,reproduktor, sim kartu atd. Neustále si to hlídá funkčnost všech součástí. Data se dají nějaké vyčíst diagnostikou.
  9. Zjistit stav akumulátoru je to nejjednodušší. (zbytek je poměrně dost složitý a provázaný s ostatníma jednotkama auta) IDE11307-IDE01839,Stav akumulátoru eCall-Stav nabití akumulátoru,97, % IDE11307-MAS08415,Stav akumulátoru eCall-Stav akumulátoru,normální,
  10. To mám taky, rozbalil jsem deštník, normálně jsem ho smotal (už ne tak hezky jak od novoty) a už v díře drží.
  11. Zdravím, kdyby chtěl někdo ušetřit za aktivaci bezdrátového AA v AS za cca 2500,- Kč tak jsem risknul a koupil tohle za cca 480,- a funguje to. Kamiq Swing 09/22. https://vi.aliexpress.com/item/1005007044942973.html?spm=a2g0o.productlist.main.15.37df2d1awNs8fh&algo_pvid=b4189a8a-9a37-4061-b8a7-01ce86208b9a&aem_p4p_detail=2024122002280018578442962972400000345461&algo_exp_id=b4189a8a-9a37-4061-b8a7-01ce86208b9a-7&pdp_npi=4%40dis!CZK!1160.18!580.08!!!341.63!170.81!%402103956b17346904808074571eaee5!12000039207569198!sea!CZ!858469272!X&curPageLogUid=XIP5jpHCimSa&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&search_p4p_id=2024122002280018578442962972400000345461_2
  12. G250 je senzor úhlové rychlosti a ne polohy natočení. Proto nikde živé data neuvidiš. Zkusil bych vypnout servo (vytáhnout ten velký konektor, nebo pojistku u baterky tu plechovou) a vyzkoušet jestli to bude táhnout dál. Tím si ověřiš hydraulickou část posilovače.
  13. Lidlovka ti dá cca 3,8A , když vypneš ventilátor a radio tak to stačí.
  14. Základní nastavení snímače úhlu natočení volantu Škoda Fabia 6Y (2000-) 1. Zkušební jízdou ověřte, zda je volant správně ustaven. 2. Zastavte v přímém směru a nevypínejte zapalování. 3. Navažte komunikaci s řídicí jednotkou Elektronika brzd – ABS. 4. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura Login a zadejte hodnotu 40168. 5. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Základní nastavení a zadejte číslo bloku 100. 6. Zkontrolujte provedení základního nastavení ve čtení bloku naměřených hodnot, blok 5. Pokud nelze základní nastavení provést: – zkontrolujte paměť závad (musí být prázdná), – proveďte kontrolu seřízení geometrie, – zkontrolujte snímač úhlu natočení volantu. Montážní poloha – snímač úhlu natočení volantu je uložen na tyči řízení (pod airbagem)
×
×
  • Vytvořit nový...