Mam problem se sundanim tapecirungu na dverich, po povoleni vsech sroubku se ma vysunout smerem nahoru, ale tady nastal problem.. Absolutne s nim nehnu, nesetkal se s tim nekdo?
Zkousel jsem pred startem parkrat vypnout a zapnout klicek (cerpadlo jemne slyset je) a porad stejne, jinak je tam novy olej vcetne vsech filtru.
Pri vymene naftoveho filtru jsem takhle parkrat zvypnul a zapnul klicek a bez problemu to chytlo.
Ok, diky
Se divim ze je tam jen tak pohozenej..
Spatne studene starty pretrvavaji i v teplotach nad 10 stupnu.
Nevite cim by to mohlo byt?
Svicky ok a vstrikovace novy
Zdravim vsechny, prave jsem na aute (octavia rs 2.0tdi 2007 bmn) objevil tento konektor a nevim kam by mel jit zapojit. Nevim jestli to ma nejakou souvislost ale auto v nizsich teplotach hodne dlouze startuje (zhavicky vypadaji ok).
Diky za reakce
http://mart92.rajce.idnes.cz/konektor/
na nové kotouče bych staré desky nedával... jinak na mé staré octavii 81kw jsem dával komplet předek i zadek kotouče klasické bremba s kombinací destiček od textar a bez sebemenšího problému i po x tisících kilometrech ložisko jsem měnil pouze jedno..(hučelo)
Zdravim, právě jsem měnil přední ložisko na octavii a po nalisování náboje jsem si všiml že jsem zapoměl zajistit ložisko segrovkou.. je to velký problém? bez zničení ložiska náboj ven asi nevylisuji..