Zdravím a tedy i se omlouvám,zdali základám duplicitní téma,ale s tímto tady jsem se nikde nesetkal.A jsem celkem bezradný a tedy už nevím co bych zkusil udělat,či vymyslet,aby to bylo v pořádku.Jsem tedy nevím jestli štastný,či neštastný majitel vozu ŠKODA OCTAVIA SCOUT II...Což je asi v tomto směru i jedno.O co se mi,ale jedná...Když se vozidlo zahřeje a tedy chci akcerelovat,tak škubne,jako by došlo k přerušení dávky paliva,či opravdu nevím co by to mohlo způsobovat.Byl jsem několikrát na diagnostice a vše v pořádku a bez závad.Tak jsem tedy po doti velké konzultaci a tedy i přihlížení zde na foréch ,kde tedy byly podobné projevy,tak mi bylo sděleno v servise,že by to viděli na vstřikovače,čo kabeláž ke vstřikům.Takže jsem tedy volil cestu nejmenšího odporu a tedy i co nejnižších nákladu,abych neměnil s takovou postupně veškeré prvky součástí motoru.Tedy po výměně,jsem tedy najel zhruba 100km,ale již závada se nadále vykystovala,takže jsem i když nerad,tedy si řekl,že zkusím tedy nechat v servise nechat vyjmout vstřikovací trysky a tedy poslad na diagnostiku,aby se tedy otestovaly a tedy potom mi byla podáná nějaká zpráva...A tedy jsem i doufal,že to bude příčinou škubání,takže mi tedy bylo sděleno odborníky z BOSCH servisu,že jedna tryska je tedy úplně po smrti a ty tři mají horší startovací dávku,tak jsem tedy si oddechl a řekl,že to tím pádem celé spočívalo v tom...Dneska jsem tedy trysky nechal namontovat a provedli jsme zkušební jízdu,tak jsem tedy žádnou změnu po výměně trysek nezpozoroval a navíc škubání se již stále vyskytuje,takže vyhozeno mraky peněz a tedy uděláno něco,co tedy není vůbec viditelné a hlavně ani příčinou škubání.Mohu tedy poprosit Vás o nějakou odbornou pomoc v této věci.Tedy krom,ze soufalství zbavení,či zhození ze srázu.Předem moc všem děkuji...