-
Počet příspěvků
308 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení DCSpeedy
-
A výsledkem toho testu bylo co? Že je netěsnost v interiéru pod palubovkou? To zní hodně nepravděpodobně. Za ty roky se mi tento jev vůbec nezměnil. Vždy, když mi za rok zdrhne cca 20% chladiva, tak v tom začne syčet/šplouchhat. Po naplnění se to značně ztiší. Nechávám to naplnit každé jaro a mam celkem klid. Dlouho laboruju s myšlenkou nechat vyměnit chladič klimy, kde to prej z 80% utíká, ale i v servisu mi řikaj, ať to zatim neřešim. Žena má 5 let staré auto a od novoty jí pravidelně vždy taky cca 20% zdrhne. Oprava 15tis za co? jen za práci, nebo hodlají něco měnit? Pod palubovkou je jen výparník s trubkama. Že by to netěsnilo zrovna tam je divné.
-
DCSpeedy začal sledovat Klapkání u předního kola , Trepani podvozku a vibrace díky za radu , Ozonový generator / klimatizce a 5 ostatní
-
Zdravím, nějaký posun v tomto problému? Pociťuju dlouhodobě na autě něco podobného. I když mám kola čerstvě vyvážené, tak mezi 70-80 a 140 pociťuji vibrace od podvozku a v těch 140 i z volantu. Je to celkově takovej divnej neklid auta a nemá na to vliv, zda je auto pod plynem v tahu, nebo na neutrál. Všiml jsem si, že pokud kola více nahustím, tak je to cítit o dost více a to jezdim na 16kách 🙈
-
Trošku to doplním. Nakonec jsem zjistil, že mi začal odcházet jeden vnitřní silenblok ramene na PP kole, který byl zodpovědný za velkou část těch hnusných zvuků, takže v tom byl ozon pravděpodobně nevině. Nicméně se všude píše, že by se to s tím ozonem nemělo přehánět no. Trpěj gumy, plasty a nechráněné kovové povrchy 😕 Jenže čim tu klimu zase čistit? Do teď sem hodně používal pěnu a ta mi zase sežrala veškeré molitanové přechody mezi trubkama ventilace a jednou mi to dokonce zateklo do elektroniky a 2 měsíce sem byl bez rádia. Si člověk moc nevybere 😞
-
Zdravím, trochu to zde oživím. Nestalo se ostatním, že po pravidelném používání ozonu vám v autě začaly vrzat plasty? Já ten ozon pouštím vždy na hodinu do sání k recirkulaci vzduchu cca 3x za léto a postupně mi začalo dost loupat v plastech kolem kastlíku a PP dveří. Zaboha se mi nedaří přijít na zdroj toho zvuku, ale stejný loupavý zvuk se ozývá z několika míst :-/ Přijde mi to jak kdyby ty plasty více zkřehly a když se auto kroutí v zatáčkách, tak v tom lupe :-(
-
Zapojení neoriginálního rádia do octavia 2
DCSpeedy odpověděl na petrenka téma v Autohifi, Navigace
Zdravím, tak ještě doplňující dotaz. Nakonec jsem twin fakra zesilovač FM připojil do pojistkové skříně a napájím to z pojistky zadního stěrače. Příjem se o hodně zlepšil, ale oproti originálnímu rádiu Swing je to teda stále propoastnej rozdíl. I s tím zesilovačem mi většina stanic sem tam stále chrčí :-/ Nevíte, zda se to dá ještě nějak vylepšit? Dále jsem zjistil, že ten cvakavej zvuk to dělá pouze pokud mám zapnuté RDS které mi místo frekvencí ukazuje jména stanic a jména skladeb, což mi přijde jako základ. Bez toho koukat pouze na seznam stanic podle frekvencí mi přijde trapné a hodně nepřehledné. Když to vypnu, tak je cvakání z repra pryč, ale jinak to dělá pořád a je to hodně rušivé. Ve finále rádio už stejně skoro neposlouchám, ale když už jsem do toho investoval tolik času, tak bych to chtěl mít hotové komplet. Díky za tipy. -
Zdravím, po 2 týdnech používání čínského android 10 autorádia viz obr mi přestaly reagovat na otočení postranní otočné ovladače. Levý byl na hlasitost a druhý pro ladění stanic. Na stlačení reagují, ale otočení na obě strany je mrtvé. Zkoušel jsem i přenastavení funkce tlačítek v továrním nastavení androidu a nastavit lze vše, krom těchto otočných :-( Reset a pak i návrat do továrního nastavení bez efektu. Nenapadá vás v čem by mohl být problém? Před tím, než k tomuto došlo, tak jsem zapojoval externí mikrofon a vstup na USB (obr2). USB i když měl stejný jack do rádia měl ale jinak poskládané kabely k jednotlivým pinům, než USB kabely, co mi k rádiu přišly v balení. Je možné, že jsem po zapojení telefonu a flash USB, které nijak nereagovaly vzhledem ke špatnému zapojení mohl něco odpálit v rádiu? Nefunkčnost toho otočného volume mě hodně irituje vzhledem k tomu, že nemám ovládání na volantu :-/ CN Prodejce klasika nereaguje. Díky za rady
-
Zapojení neoriginálního rádia do octavia 2
DCSpeedy odpověděl na petrenka téma v Autohifi, Navigace
Díky, koukal jsem na tu svorkovnici a z té redukční kabeláže, co jde do rádia přes CAN jednotku je jeden volný modrý vodič s označením ATL CTRL. Bohužel nemám multimetr na proměření, zda v tom těch 12V je a zda to nebude vybíjet baterii. Nicméně ten svazek je stejný, jako má snad 99% všech čínských radií s androidem, tak doufám, že je to on. Zkoušel jsem to na něj připojit, ale 0 změna. hraje to i bez něj celkem ok, ale když poslouchám rádio tak i s 0 hlasitostí to vydává z repro divnej cvakavej zvuk a pokud přidám, tak se cvakání zesiluje. Pokud přepnu na hudbu z BT, nebo z paměti, tak to přestane a zvuk je čistý. Může to být tím 1x fakra mezikusem? Už jsem si objednal správný s 2x fakra, ale bojím se, že v tom nebude rozdíl. 2x fakra v podstatě znamená, že je to napojené na 2 anténní pruty ne? Nevíte kde ten druhý je? 1 mám klasika na střeše ale kam vede ten druhý a má s tím někdo zkušenost, že je to opravdu potřeba? Sry za tu slohovku.... -
Zapojení neoriginálního rádia do octavia 2
DCSpeedy odpověděl na petrenka téma v Autohifi, Navigace
Zdravím, prosím také o radu. Do OII FL rv11 jsem si objednal čínskou náhradu za rádio Swing, které má 2 x fakra anténu (předpokládám, že to mají asi veškeré O2 po FL). K tomu rádiu, co mi přijde je anténí kabel 1xfakra - DIN do rádia s modrým kablíkem asi na zesílení signálu s klasickým pinem. Objednal jsem si tedy extra 2xfakra-DIN viz druhý obr2. A teď dotaz - kam zapojit ten modrý kábl :-) ? Předpokládám, že je to 12v na zesílení signálu a když ten pin nestrčím někam do svorkovnice, tak příjem FM bude stát za prd. A také je to velký rozdíl mezi těmi konektory 1xfakra/2x fakra když oba mají extra napájení? O audiu vím kulový, tak sry, jestli je to hloupý dotaz. Díky za rady -
Zdravím, jako každý rok jsem dezinfikoval pěnou klimatizace resp výparník za filtrem a trochu výdechy a bohužel druhý den mi přestalo fungovat rádio Swing. resp funguje, ale z repráků jde pouze praskání a šum. Diagnostika mi ukazuje chyby 01305 CAN network gateway a pak spojení se všemi reproduktory. Postupně už několikátý den poté mi sporadicky fungují jen nějaké reproduktory. Když chybu z diag smažu, tak chvíli repro funguje, ale pak se většinou opět vypne. Rádio jsem vyndal z palubky a vlhkost žádná. Přemejšlim, zda to mohla způsobit ta chemie, že by vlezla kam neměla, nebo odešel gateway. Nenapadá vás něco? Dík za postřehy.
-
Ahoj, pomohlo to vyčištění, nebo byla potřeba ji vyměnit? Nechce se mi s tim patlat, pokud by to vydrželo jen chvíli... Díky za odpověď
-
Nevíte prosím někdo, zda na OII FL bude pasovat řadící páka ze SII ? (FFA 800 002). Na OB autodíly mají napsáno, že tam pasuje, ale mně se to nezdá. E-shop Škoda má kompatibilitu jen s SII. Na pohled se odlišuje pouze chromovým kroužkem pod rukojetí. Smutné je, že na SII všude stojí cca 1900 a na OII bez chromového kroužku 2400 :-/
-
Martin Zwierzyna Tak je tam napsáno required automatic headlights, takže pochybuju, že ti to bude fungovat, když máš manuál...
-
Zdravím, nevíte prosím někdo, zda u poslední verze Caristy lze deaktivovat kontrolu prasklých žárovek? U verze 5.1 beta 1 to lze pouze u osvětlení SPZ. Nechce se mi to celé přeinstalovat na blind, když mam funkční verzi 5.1. Resp. celkově bych ocenil, kdyby sem někdo dal výpis nových funkcí. Díky moc
-
Zdravím pánové, nemáte někdo zkušenosti s novými LED žárovkami Osram Night Breaker h7 do potkávacích světel? Měla by to být první legální náhrada za halogenové žárovky s certifikací. Stojej ale randál a zatím nejsou na CZ shopech... Zajímalo by mě, jaký nárůstek jasu by to přineslo...
-
Může to být i jen zapadnutý kamínek, co nemůže ven. Takhle už sem 2x byl v servisu. Při druhém případě to vydávalo neskutečně děsivý zvuky, že sem myslel, že mi upadne kolo.