Přejít na obsah

DCSpeedy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    327
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení DCSpeedy

Badatel

Badatel (4/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • Conversation Starter
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

13

Popularita

  1. Tak mi po 5 dnech vrátili superba s tím, že prý minule špatně natlakovali chladící okruh a prý tam byla vzduchová bublina, která to celé odstavila. No nevim. Najel sem s tim cca 50km a už sem 3x utíral kapku chladící kapaliny, co vytekla přepadem baňky. Kapaliny je přes max. Na to sem se ptal i minule proč a prý to tak normálně plní. To samé mam i na okruhu pro 1.4 benzin. Tam to ale nezdrhá. Zítra vyrážim 350km na dovolenou s malejma dětma a mam z toho docela strach. Nenapadá vás někoho, co to může ještě tlakovat? Přijde mi divný, že to z toho pomalinku uniká a je to pořád hladinou na přepadové hraně. Mam podezření, že se to děje při dobíjení rekuperací, ale je to jen domněnka.
  2. No i kdyby tam dali ten starý design, tak by to muselo nějakou dobu fungovat. Díl ze schématu s číslem 37 opravdu vyměnili. Bohužel je ale příčina asi v něčem jiném... Teď mám na mobilitu náhradní vůz. To mi ale po 5 dnech skončí v den odjezdu na dovolenou 😬 Nevím, jak to budu řešit, pokud to nestihnou opravit... Nebo to stihnout a to auto mě někde nechá. Už to dost ztrácí mou důvěru a to ho mám 2 měsíce 🤨
  3. Tak po 2 týdnech vyměněn díl, co psal Jirkash. Po ujetí cca 100km se problém bohužel opakoval. Kapalina el pohonu pryč, nicméně tentokrát to nevyteklo přes baňku. Únik nebyl vůbec vidět a to sem zastavil hned po zahlášení problému. Ozývalo se divoké bublání a lítání kapaliny v trubkách 😒 Vypadá to na jednorázový únik, ne na pomalé mizení.
  4. Tak uběhl týden a autorizovaný servis s tím stále nehnul. Nyní prý na instrukci výrobce pouze doplní okruh klimatizace chladivem. Úžasné... Nevíte prosím někdo číslo toho špatného dílu a číslo toho inovovaného? "Popř. nějakou identifikaci TPI?
  5. Díky za info! Tzn, že s tímto můžu počítat každé 4 roky? Zní to jako chyba designu 😞 Výměna výměníku klimy nebude úplně levná záležitost...
  6. Zdravím, během cesty do práce mi vyskočila hláška "Závada: chladící systém". V servisu jsme hned po otevření kapoty viděli veliký únik chladící kapaliny z EL obvodu pod baňkou. Baňka nicméně vypadala netknutě. Je na ní plomba a i autorizovaný servis prý na tento problém musí kontaktovat výrobce a řešit to s ním. Komunikace vázne, auto stojí. Setkal se s tím už někdo? Napadají mě 2 varianty - 1) selhala baňka, nebo víčko, což by bylo celkem jednoduché opravit. 2) Něco v chladícím systému to přetlakovalo a toho se dosti bojím. Za 18tis km mi končí záruka a začínám mít bojáka z takovýchto problémů 😞 Už vidím, jak něco takového řeším po záruce na druhé straně Evropy. Neautorizované servisy od něčeho takového dají hned ruce pryč.
  7. Tak to tady po pár letech oživím. Superb 3 FL 2021 Liftback. Panorama na malých nerovnostech drncá v přední části. Při parkování, nebo velkých nerovnostech, kdy se karoserie hodně kroutí v tom fakt hnusně křupe v celé délce okna, až se někdy bojim, že se to sklo na mě vysype. Reklamováno na záruku. 2h to zkoušeli v AS seřídit, promazat, zkoušeli různé nastavení dosednutí a nic, spíš je to možná ještě horší. Nahráli si to na video a odesláno výrobci, že si s tím nevědí rady. Tak jsem na to zvědavej, ale při příští návštěvě bych tipoval, že ten mechanismus půjde z auta komplet ven. Evidentně je toto problematická záležitost tohoto modelu celkově 😞 Doufal sem, že po těch letech už to budou mít vychytané, ale bohužel.
  8. Našel jsem tento obrázek spodního pohledu na rozvod vzduchu. Někde v těchto místech by to chtělo servisní vstup na hadičku s pěnou, nebo ozon. Na obrázku chybí ventilátor, který se jinak musí vždy sundat, aby byl přistup do šachty k výparníku. Někdo nějaký nápad? Hraju si s myšlenkou to zde navrtat/vyříznout a vytisknout si z PETG "ventil", který by měl vývod směřující k výparníku. Přijde mi divný, že to automobilky nedělají, když by se to mělo pravidelně čistit, přitom by to bylo jednoduché. Během servisního intervalu by se pouze napojila hadička a stříkla chemie. Nebo jsem něco přehlédl?
  9. Ano, toto jsem v podstatě dělal u O2. Dosušoval klimu, pouštěl kompresor někdy i v zimě kvůli médiu, jen filtr jsem měnil 1x rok na konci pilové sezón. Každoročně jsem ji nechal doplnit na jaře, to vše vím. I tak ale někdy zaváněla a to čištění jsem musel dělat tak 3x za rok. Odtoková trubička volná, vše v poho. Asi jsem na ten zápach z klimy více citlivý. S jedním bodem zde teda nesouhlasím - stříkat pěnu do výdechů je totální kravina! To jsem kdysi dělal na základě internetovejch videí a rozumbradů tady na fórech. 1. V těch vzduchovodech žádné plísně nejsou, takže k ničemu. 2. Ta pěna pak zkapalní a z těch výdechů vyteče kam? Většinou někam do interiéru. Zateklo mi to jednou na rádio a 2 týdny jsem byl bez zvuku, kde mi to i psalo chybu canbusové komunikace. Našel jsem ten čistič i na komfortní řídící jednotce. 3. Čistící pěna rozežírá molitanové spoje mezi vzduchovody a časem netěsní + pak i vibrují a dělají pazvuky. Pěnu do výdechů už nikdy! stačí že se tam toho trochu dostane z toho výparníku. Jakmile to začne výdechem létat ven, tak to vypínám. Můj dotaz byl, jak se u S3 dostat k výparníku, protože tam se kvůli vlhku tvoří většina problému. K čemu je dobré nechat běžet ozon v autě celou noc? Pokud nedochází k cirkulaci vzduchu přes výparník, tak je to k prdu. Ozon pouštím na vnitřní okruh a nechávám to cca 1hodinu běžet dokola v autě, ale efekt mi přijde minimální. Navíc nechat běžet cirkulaci přes noc zabije baterii. Ozon je spíš dobrá prevence. Jakmile už tam nějaký zápach je, tak to s ním skoro nehne. Já ten smradlavý závan cítím právě při dosušování, kdy se ten výparník nejvíce rosí. Dokud se nevysuší, tak to prostě zavání...
  10. Zdravím, máte někdo nějaký trik, jak u S3 pořádně vyčistit výparník klimatizace? Mnoho let jsem měl O2, kde je kabinový filtr až za ventilátorem a čištění chemií, tak bylo celkem snadné. Vždy jsem nastříkal pěnu, nebo aerosol na čelní stěnu výparníku a ventilátor pak natlačil čistič do žebrování. Nečistoty pak po zkapalnění pěny v poho odtekly hadičkou ven. Koupil jsem si i generátor ozonu, ale ten se mi neosvědčil. Auto vždy pak ještě měsíc smrdělo ozonem a smrad z klimy to moc nesnížilo. Dělal jsem tedy vždy oboje. Nyní jsem si koupil 3 roky starý S3, kde nevím, jak to servis často čistil, ale asi moc ne, protože klasika po vypnutí AC je lehce cítit zatuchlina. Ventilátor je zde až za kabinovým filtrem, což je určitě lepší pro jeho životnost, ale na výparník se tudy už nedostanu a stříkat chemii přímo do něj se mi moc nechce a do demontáže kvůli pravidelnému čištění taky ne. Zkusil jsem to přes vývod hadičky do kastlíku spolujezdce, ale tam se dostanu jen na zadní stěnu výparníku, tudíž to není moc efektivní. Trochu si zahrávám s myšlenkou navrtat šachtu za ventilátorem a udělat si zde malej vstup na hadičku, kde bych po použití díru něčím vždy zadělal, ale vrtat se mi do toho taky nechce 😞 Nechápu, že zde není nějaký servisní vstup, když by se to mělo dělat pravidelně... jsem alergik a na čistej vzduch si celkem potrpim. Jak to máte vy? Jo a můj S3 má tří-zónovou klimu, nevíte zda to nemá výparníky 2? Díky za postřehy
  11. Byl jsem s tím ještě na optimalizaci na zařízení Hunter 9200 a musím říct, že většinu té výškové házivosti srovnali. Tzn na reklamaci jsem je nakonec neposílal. Nevím, že toto velký pneuservis nebyl schopen odhalit a srovnat. Optimalizace vyšla na 1400 😞 Nyní ten problém pociťuju minimálně, jen když v autě sedím sám. Při zatížení kompletně zmizí.
  12. DCSpeedy

    Pazvuky

    Mně po nehodě a výměně kapoty hvízdala nad 100 km čelní maska. Byl to horor na to přijít. 2 týdny sem průběžně oblepoval spáry na autě kobercovkou 🙈 Autorizák se k reklamaci stavěl dosti odmítavě. Pfff to už je víc jak 10 zpět. Dělal to špatně napasovaný gril na masce. Fungovalo to jako píšťala. Uznali to až po tom, co jsem problém lokalizoval. Jakmile sem masku oblepil, tak bylo po hvízdání. Museli to odvrtat (drží na nýtech) a napasovat zpět. Taky mi to vylili voskem, protože ty zbytky nýtů v té kapotě lítaly sem a tam 🫢 Následujících několik let mi vždy v horkých dnech lezly z masky soply jak miminu 😄
  13. Continental Premium Contact 7 205/55 R16 91V. DOT si z hlavy nepamatuju, ale koukal jsem, že byly staré pár týdnu. RV tam bylo 25. Zemi původu si nepamatuju, odpo se na to podívám. Určitě to budu reklamovat, jízda na nich je fakt hrozná. Neustálé drncání a vibrace. V servise tam dali jinou sadu a okamžitě prý klid. Alu jsou prý rovná a je vidět, jak na nich pneu lítá nahoru a dolu. Je to k vzteku. Pneuservis mojí starou sadu už vyhodil. Budu to muset dát na zimní, nebo po dobu reklamace koupit jiné. Tohle všechno sebou nese dost velké náklady 😞
  14. Tak problém identifikován. Pneu jsou vadná. I když jsou 2x vyvážená, tak mají výškovou házivost. Škoda, že to i velký pneuservis není schopný odhalit a přijdou na to až v klasickém servisu. Prostě a jednoduše i když je perfektně vyvážené, tak je kolo šišaté a způsobuje drncání. Jako musim říct, že mě značka Continental teda hodně zklamala. Mohlo to být tedy i špatným skladováním, za což by mohla Alza, nebo přepravce, ale spíš jsou prostě vadné 😞 Evidentně šli s kvalitou dolu. Předchozí Contíky byly super.
×
×
  • Vytvořit nový...