-
2.0 TDI CR - špatně se ohřívá motor
Mám Supa 2 FL 2014 2.0TDI 125kW motor CFGB a už delší dobu jsem řešil nízkou teplotu při pomalé - předpisové jízdě. Auto se buď nedohřálo ani třeba po 100Km jízdy a nebo pokud už zahřáté bylo a já najednou zvolnil tempo, teplota vody padla klidně až na 50°C. Po pročtení různých témat, včetně tohoto jsem došel k závěru, že mám taky vadný TERMOREGULÁTOR DSG (1K0 121 113A). Dnes jsem tedy vyndal filtrbox a pod ním rozpojil hadice vedoucí k termoregulátoru. Udělal jsem test s horkou vodou, kdy jsem vyjmul teplocitlivý segment z regulátoru a ponořil jej do horké vody. Fungoval (vysouval tyčinku), ale dost mizerně. Koupil jsem tedy originál díl za cca 800Kč a vyměnil. Auto se teď zahřeje na 90°C do 5ti kilometrů cca 5ti minut a teplotu drží. Dá se koupit třeba tady https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0121113a-termostat-automaticke-prevodovky-skoda-22419.html Video na YT, na kterém je dobře vidět postup výměny a správná funkce https://www.youtube.com/watch?v=YVYvlQHts9I&ab_channel=MatthiasStockinger
-
výměna zadních kotoučů
Nehádám se, jen prostě doporučuji spíš ten krátký nástavec. Pokud to děláte doma "nakoleně" bez zvedáku s běžným nářadím, dlouhý nástavec tam na spodní šroub prostě nedostanete... Možná, že je to u dvoukolky jinak, ale u 4x4 s dsg tam dlouhý pořádně nastrčit nejde.
-
výměna zadních kotoučů
Dlouhý nástavec značně nedoporučuji!! Dnes ověřeno. Podle rady tady jsem ho koupil a není tam na něj dost místa. Krátky + račna nebo trhák je tam jen taktak.
-
-
-
svařování plastů
To se blbě svařuje... Tím ale nemyslím, že to nejde! Dobře rozmysli komu to dáš a raději si připlať za kvalitního plasťáka, který už to nekdy dělal, než to dát nějakému začátečníkovi. Aby jsi nedopadl tak, že Ti ze zbytků držáků zůstane kulička plastu.
-
Plynové vzpěry kapoty
Přesně jak píše Ondrero. Jom je v pohodě. Za málo peněz fungují dobře.
-
** Vtipy, vtipné obrázky, videa **
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=60L92h7HpP8
-
Zadní bubnové brzdy
To mi připomnělo - ač už jsem repasoval xy bubnových brzd a troufnu si říct, že nejsem žádný začátečník (ovšem ani konečník), tak se mi před zimou přihlásila brzdová soustava na mém Combu. Připravil jsem si vše potřebné na výměnu a začal sundávat bubny. Po asi hodině nadávání, kujvování mi došlo proč nešly dolů - po vjezdu do garáže jsem automaticky zatáhl ruční brzdu. Trapáááás... Nikomu to neříkejte, ano? Po tomto odhalení už šlo vbše jako po Ramě. Mokros: Hodně ščestí zítra - a tu matku uprostřed opravdu nepovoluj...
-
svařování plastů
ja varim,ale sem od tebe daleko
-
-
-
jak jste vyresili krouceni kotoucu??
Není to náhodou odchylkoměr? Víš jak uchylkoměr by mohl sloužit i k něčemu jinému... edit: tyjo on to je fakt uchylkoměr... http://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%9Achylkom%C4%9Br
-
jak jste vyresili krouceni kotoucu??
Dáš tady dole odpovědět - použít plný editor a pod textem máš přiložit soubory. Klikneš na porcházet a najdeš umístění kde je fotka (ve tvém případě na ploše). No a potom dáš přidat přílohu (je to pod umístěním fotky ve Tvém PC)
-
jak jste vyresili krouceni kotoucu??
Asi jsi chtěl vložit fotku - nejde... Jinak teď jsem nechával stočit své staré 288 a taky mám vnitřní část kotouče víc "ohoblovanou". Ale nevidím v tom problém. Doporučuju stejně jako ostatní - nech udělat repas nápravy a budeš mít po problému...
- Výměna volantu
-
Výměna volantu
Omezení samozřejmě mám. A to protože jedničková octávka nenabízí žádnou z těch funkcí, které tady milhaus vypsal. Proto je logické, že v jedničkové octě nikdy nebudou fungovat. Ale jde o to, že funkce, které jsou na MF volantě u jedničkové octávky jsou zachovány a FUNGUJI i na volantu novém. A to je nejspíš to na co se Robert16 ptal. Čili má odpověď zní - ANO nový MF volant podporuje funkce starého MF volantu a je tedy možné ho použít. Uznávám - úprava to není jednoduchá a nedá se "zmáknout" za pár hodin, ale JDE TO. Už to tak mám rok a pořád tuto úpravu považuju za jednu z nejlepších, co jsem na autě udělal. EDIT: Aby tedy bylo jasné, co mi funguje (hlavně tedy pro Milhause, ať má realný pohled na věc) : Na novém volantu ovládám komplet tempomat, hlasitost rádia a lazení stanic/přepínání skladeb. Vic funkcí na jedničkovém MF volantu není. Robert16: promiň, že jsem neopdověděl - musím si ve zprávách udělat pořádek.
-
Jakou autobaterii? Výměna akumulátoru
Nechci se tazatele zastávat, ale - neptal se na odpojení baterie, ale na sundání pojistek nad baterií - což pánové ruku na srdce nikoho z nás v autoškole jistě neučili. To proto, že ne všechny auta to mají takto řešené. A jak jsem psal - mohlo se stát, že má jeden z těch úchytů nějak zaseklý nebo nějak "upravený" a proto mu to nejde. A to, že se na to ptá na foru - kde jinde??? Od toho tady přece jsme - abychom si navzájem poradili, byť třeba s totálníma blbostma. Já ho chápu - když neumím raději se zeptám, než bych něco doničil. A o vědomostech některých inspektorů v autoškolách bych raději pomlčel. Když jsem dělal kdysi řidičák - pan důležitý se se mnou div neporval, když se mě ptal na osvělení Jawy Pionýra - podle něj všude patří 12V žárovky, což si nedal vymluvit a žárovku jsme museli vymontovat. Pak už byl hodný jako beránek... Ale jinak souhlas - dneska udělat řidičák je jen byznys - ostatně pak to tak taky na silnicích vypadá. Hlavně, že autoškola dostala zaplaceno. Co bude dál, to ať pak řeší pojišťovny..
-
Jakou autobaterii? Výměna akumulátoru
Působí to dost blbě, když někdo píše s chybama a ještě velkým písmem, aby to bylo vidět... K dotazu: "bazmek" (jak píšeš) je třeba odjistit na obou delsích stranách baterky a jakoby vysunout nahoru. Musíš se na to detailně podívat a pak uvidíš, že je třeba na obou stranách současně zalačit a pak to půjde ven. Tedy v případě, že už držák hlavních pojistek někdo "neupravil"...