- Koupě Octavie II
-
Instalace tempomatu
Dovolím si souhlasit s pisatelem předemnou..... Rychlé objednání, dnes namontován tempomat společně s PP, dokonce jsem byl i proškolen jak správně s tempomatem zacházet, jelikož jsem vozidlo s tempomatem nikdy nevlastnil. Vše názorně ukázáno při jízdě. Pokud někdo přemýšlí, kde si nechat tempomat dodělat, doporučuji všemi dvaceti uživatele Vaša.
- Ukradená kola
- Vaše spotřeba s 1.2 HTP?
-
Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru
Vím, že jsem sice majitel OII, ale byl jsem nucen smazat svůj hlas a změnit jej... na " Ine poruchy - uvediem nizsie. " Jak píši ve svém threadu...motor problémy se studenými starty, poté se přidal rachotivý zvuk... Nevydržel jsem to a auto dal do servisu... Výsledek?? Výměna rozvodového řetězu. :( Najeto 11.881 km.
-
co je vlastne co
TC - Traction Control, tj. jiné označení ASR.
-
Divný zvuk při startování
Zbeku, Tobě taky už měnili rozvody na OII??? Projevovalo se to nějak, že Ti bylo jasné, že je něco v řiti?? Bože, snad to nečeká i mě, najeto mám skoro 10t km a zatím bez chyby, motor šlape, ale co tu čtu, mě silně znervózňuje.
-
Utržené boční vedení opěradla řidiče
Ahoj, kamarád má OII FL se sport paketem Dynamic a měl na obou sedadlech taktéž zhroucené bočnice. Valil s tím do servisu a bez problému to vyreklamoval. Podobný problém se řešil aj zde : . Pokud máš ještě tu možnost, určitě bych to nenechal jen tak být. Ať to vše případně dobře dopadne. Vím sám, že to občas není se servisy ŠA jednoduché .
-
1,2 TSI (77kW)
Já používám všechny rychlosti, nepřeskakuji je. Nevím proč, ale mám takovej pocit ( nebo jsem to tu snad někde četl ), že to nedělá moc dobře převodovce, když tam mrskneš hned ze 4-tého kvaltu 6-tku. Ale možná je to můj mylnej názor. Jinak z motoru jsem taky nadšenej, jezdí skvěle, úsporně a zatím ( klep, klep ) bez jakýchkoliv poruch, či nepříjemných projevů.
-
Climatic vs mechanická klimatizace
Ono to s tím manuálním climaticem není tak špatné. Zapnu klimu a klimuju ... občas otočím regulací teploty blíže k modrému, nebo naopak blíže k červenému, funkčně mi to vyhovuje, jelikož v autě je aj bez Climatronicu ( nebo poloautomatického Climaticu ) příjemně.
-
Dodělaní přední loketky - JUMBO BOX
Upřímně jsem vcelku rád, že tam ty vývody opravdu jsou a že ŠA opět něco " neušetřila " na lidech. JB mám totiž asi jako každý, kdo jej nemá v základní výbavě v plánu dodělat. ) Lekl jsem se, jelikož ta opěrka mi vcelku dost chybí a myslím, že aj to foukání do zadu při zapnuté AC nebude k zahození. Jina s těmi servisy je to boj. Chtěl jsem dodělat palubní počítač, líbila by se mě tato funkce, maxi - dot nepostrádám, ale věci jako dojezd, průměrná rychlost a tak bych rád sledoval. Každopádně mi v origo servisu, kde jsem auto kupoval, řekli cenu , cituji " něco málo přes 15 tisíc bez práce " .... to jsem šel do kolen a slušně se rozloučil.
-
paket pro špatne cesty o1 vs o2
Ahoj, od 31. KT roku 2010 byla u krytu motoru a převodovky nahrazena ocel termoplastem.. Mám to u svého mazla také. Samotného by mě také zajímalo, zda by mi tam ten ocelový kryt držel. Každopádně také mám pocit, že nahradit ocel termoplastem byl špatný krok, nějaký větší kamen jej rozlouskne jak nic.
-
Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru
Dovolil jsem si odhlasovat taktéž. Dle projevu motoru a jeho úžasných vlastností nebyla jiná možnost, než - li odhlasovat pro " Nie doteraz som poruchu nemal. Motor funguje bezchybne. " . Najeto cca 5300km, čepuju Ultra 95 a zatím to asi motoru vcelku svědčí. Klep klep. )))
-
Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody
Souhlasím s názorem, že to chce jezdit a nestresovat se, i já se tímto již nyní řídím. Užívám si každou jízdu a dokud auto pojede, užívat si ju budu. )) Z jízdy na dovolenou bych opravdu strach neměl, ba co víc, bych si ju užíval. Můj motor měl cca 1850km najetých, když jsem s ním vyrazil na dovolenou do Italských hor. Jízda to byla úžasná a už se těším v létě na cestu do Chorvatska. Najel jsem 1830 km a žádný problém, ani stresování. Motor se projevuje úžasné, žádné kolísání otáček, nic nerachtá, nemlátí, nikde nic nevytéká, liju jen benzín a těším se, až tu nádrž budu mít možnost opět vyjezdit při nějakém pořádném výletě. Čepuju obyčejný Ultra 95 ( prý o malinko lepší, jak obyčejný Natural 95 ) a motoru to zjevně vyhovuje. )) Po nastartování motoru jsou otáčky chvilku na cca 1100 a po cca 10 - 20s padají na hladinu 820 ( cca ) , tam jsou při každém zastavení na křižovatce apod. Se zapnutou klimatizací mám o 100 otáček více, tj. na volnoběh cca 920 otáček. ) Motůrek si vrčí jak rozespalé štěně a při nutnosti tahá jak vzteklej pes. Tak nevím, myslím si, že ani nový SW nechci, jediné co si přeju, aby byl ten blbej benzín levnější.
- HOVADA
Sabaton
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva