-
Jake koncernove radio pro Fll predface
No ... akorát to stojí asi 2x tolik co origo díl ze škodovky
-
Jake koncernove radio pro Fll predface
Můžeš použít starýho Amundsena ale s převodníkem CAN BUS protokolu . Pak ještě do předface existuje černobílá navigace ale ta je DOST tropická...
- LED denni svetla
-
Navigace v telefonu přes repro??
To Ti asi dost dobře nepůjde, pokud ho máš spárovaný s HF i jako A2DP profil tak se Ti veškeré zvuky z telefonu ženou přes BT do rádia, které si však můžeš poslechnout pouze když přepneš rádio do režimu BT AUDIO ale pak máš v autě ticho a uslyšíš pouze hlášení navigace. Alternativou je pustit na pozadí přehrávání muziky z telefonu, a když přijde hláška z navi , tak muzika ztlumí a proběhne hláška..... Alespoň mě to takhle funguje u HTC HD2 ve spojení s navigačním SW TomTom
-
Vyjímatelná lampička SII combi
Po stisknutí tlačítka se rozsvítí tři bílé led v přední části, dalším stiskem se rozsvítí s menší intenzitou a dalším stiskem zhasne.... a tak pořád dokola pokud nesvítí, není nabitá, nebo rozbitá, nabijí se automaticky po zacvaknutí do doku v kufru... pokud je v záruce , důvod k reklamaci
-
Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru
Milane buď v klidu nejsi první ani poslední komu se na 1.2TSI měnila po druhé sada rozvodů u nás vím minimálně o třech případech, zdá se že jim ta kvalita opět kamsi ulítla....
-
originální alarm Roomster s hlídáním vn. prostoru a nákl. čidlem
Snímač náklonu a hlídání vnitřního prostoru je umístěn u schránky na brýle, origo alarm nejde spustit nějakým vnějším vlivem vyjma naklonění vozu třeba při odtahu, je třeba se podívat diagnostikou do bloku naměřených hodnot na poslední důvody poplachu.
-
zhasínání motoru 1,6tdi cr
Mam s tímto motorem najeto přes 16 000 km k absolutní spokojenosti, podle toho co píšeš to vypadá, že motor zhasíná v režimu na volnoběh, s tím sem se nikdy nesetkal... Tyhle CR motory mají takovou ochranu že pokud při zátěži mají snahu klesnout otáčky pod hodnotu volnoběhu (např. při rozjezdu na 2 rychlostní stupeň) tak řidíci jednotka motor zastaví. mě se to párkrát podařilo ze začátku, neb před tím jsem měl motor neřízenej , kterému to bylo jedno... Zkus prolézt téma 1.6CR na Octávkovém foru, je tam toho podstatně víc než zde
-
Anténa Roomster FL
Můžeš použít sílu , většinou to povolí , můžeš i tu starou udělat vyndavací , dyž ji vytrhneš a obrousíš tu kuličku na konci za kterou to drží, ale pak se hůř strefuješ do toho závitu , neb se uvnitř všelijak hýbe , spíš bych to vyměnil za tu faceliftovou
-
AUX
Pokud máš FII s loketní opěrkou , máš docela peška.... musíš demontovat držák opěrky, jinak stačí povolit zadní část tunelu ...tj šroubek pod kulatou gumovou krytkou v zadní části zatáhnout ruční brzdu zadní část jde přizvednout a př i troše šikovnosti se trefíš.. pokud bybylo málo místa pomůžeš si povolením dvou šroubků v přední části pod gumovou krytkou před řadičkou. Držák opěrky pokud se nemýlím, musíš rozloupnout plastový kryt pod opěrkou, vykoukne na Tebe šroub M8 s hlavou TORX , ten povolíš sundáš pěrku a držák drží čtyřmi šrouby přišroubovaný do tunelu.... Hodně štěstí
-
Hučení od kol - čím to?
Nepíšeš co je to za gumy , jestli jsi nedával z zimních letní....atd.... vím že je problém u OII kvůli rozdílnosti geometrií přední a zadní nápravy, když se přehodí kola na nápravách přední za zadní tak pak taky hučí, než se ohoblujou a sednou...
-
Přídavné keramické topení
Ano na to ze stualarmu jsem si právě brousil zuby, momentálně není , ale v sobotu jsem měl v ruce nějaký čínsky 120W a při -16 z něj lezlo tak -5 naprosto nepoužitelný.......
-
LED místo žárovek
Jak píše Ekkar, když narazíš na pitomce, tak Ti může dělat pakárnu, zatím jsem žádný s paticí Ba15 homologovaný neviděl, ale na druhou stranu , si můžeš závadu opravit na místě, ty žárovky jsou vyměněný do minuty..... a za rohem si je dáš z5
-
Přídavné keramické topení
Jasan to už v autě mám.... ale jakoby to tam v těhle mrazech nebylo ( to že to funguje poznám podle toho že když to začne topit v ten moment pohasnou světla... žere to jak tank ale efekt minimální.ono je to o tom že než se dostane pracně ohřátý vzduch k tomu oknu tak ho spousta věcí po cestě ochladí, takže se nejdřív musí ohřát alespoň trochu to vedení vyduchu...to mi připomíná legendární tunel z Š100... to byl teprv masakr to než se ohřálo....to bylo jaro. No nic tak se na topítko vykašlu a budu dál ráno skřípat zubama a škrabkou po skle
-
Přídavné keramické topení
No.... proto se pídim po zkušenostech
Jikra
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva