-
skrkanie od klinoveho remena
Zdar:-) Ja mam podobnej problem jenze tu ctu, jak kazdej slysi piskani od altiku za studena. U me fabie 1.4 MPI 74kw 16V je za studena ticho popesine ale pri zahrivani zacina jemne piskat. To se zesiluje az se to zmeni v piskavy kolisavy vrestici pazvuk. Vymenil jsem napinak pod alternatorem. Vlastne se to jmenuje myslim tlumic kmitu nebo tak nejak ale je to ta napinaci kladka pod alternatorem. Jenze problem neprestal. Dela to ta potvora dal. Myslite ze to dela kladka alternatoru, nebo to spis vypada na lozisko v altiku?
-
Kontrolka mazání
Mě se to stalo dneska taky:-) Nastartoval jsem, rozjel se a po uleti cca 50 metru prerusovane pipani a blikala mi kontrolka mazani. Dobrej sok:-) Rychle jsem to chcipl a sel se podivat do motoru. Mam v něm oleje lehce nad spodni rysku. Tak doleju a uvidim. Cidlo tam mam nove. Menil jsem loni v kvetnu potom co se mi potkali ventily:-) A pak budu predpokladat pokud to bude blikat ze to bude ten saci kos v olejove vane.
- Jak se zbavit emulze
-
Rozvody 1.4 16V 55 kW
Musim s tebou jedině souhlasit. Já měl najeto od výměny nějakých 60000. Kontroloval jsem vizualně ale kam jsem neviděl, byl řemen mezi sací a výfukovou vačkou. Výsledek? Potkanej motor. Ohnuté ventily, zničené hydroštely, ohnutá vodítka ventilů a další drobné kosmetické vady. Sranda bratru za cca 20000. A to budu rád. Poněvadž žiju v cizině a abych eliminoval ztráty, poslal jsem hlavu motoru do ČR na opravu.
-
Rozvody 1.4 16V 74 kW
Čau:-) Dneska odpoledne naložím ženu, její tři kamarádky ze Švycarska co tu byli o vikendu na návštěvě a vezu je na vlak na letiště. Po třech km se mi rožli kontrolky s pípáním a motoru se jaksi nechtělo. Pípalo to na mě a přes to babský štěbetání jsem pořádně neslyšel co se vlastně děje. Přidávám plyn ale žádná reakce. Motor kaput. Holkám přijela náhradní přeprava a já čekal na kolegu. Ten mi řekl ať nebrzdím pedálem ale rychlostí až mě potáhne na špagátu. Hlavu bych si utrhl že jsem poslechl. Tři kiláky zpátky, lano se začlo courat tak já tam švihl trojáka a děsnej randál z motoru. Tak jsem rychle vyřadil a při rozebrání jsme zjistily že je řemen hotovej. Ten menší. Takže to řekl bych těžce schytali ventily. Máte někdo zkušenosti, že by to mohl třeba odsrat i píst či něco jiného? Žiju totiž v Norsku. Tady je to dost randál za díly. V uterý to asi teda rozebereme a zkontrolujeme než se pustíme do výměny. A já jsem trochu vyděšenej už dopředu...díky za vaše názory
- Šroub na náboji
-
Šroub na náboji
Zdravim škudkaře. Já pořídil 10 let starou škodovku ( Škoda Fabia 1,4/74kw ,2001 Hatchback )v Norsku kde taky žiju. Od počátku s ní zažívám pořád nějaké problémy. Po ujetí prvních cca 2000km mi začalo hučet levé přední kolo. Bylo to jak když jedete na pořádně nafouknuté traktorce. Ložisko v haji. Koupil jsem nové a jel k místnímu polákovi aby to vyměnil. Nadával jak špaček. Hlavně na ten šroub co jsem koupil s novým ložiskem. Jde o 12 hranou hvězdu kterou se mu bohužel nepovedlo matku dotáhnout, protože je ořech na dotažení moc silnej a neprojde tou obrubou co je okolo. Takže tam nacpal zpátky tu plechovku co se dotahuje imbusem 19kou. Loni v prosinci se ozvala rána opět z levé strany. Pružina v řiti. Vyměnily se obě dvě. Před cca 3tejdny cvakání z levého kola při plném rejdu. Postupně se zhoršovalo a cvakalo nakonec i na rovině. To už jsem věděl že je asi homokineťák u kola v odepsanej protože byla manžeta a její okolí pokydané vazelínou.Jel jsem sehnat 19ku imbus protože muj kolega ho neměl a jali jsme se vyměňovat. Práce na prd. Při povolení a vyjmutí svislého čepu jsme zjistili že je taky dost použitej ale že ještě něco vydrží. Nevydržel. Objednal jsem minulej tejden pro jistotu čepy na obě strany a dnes jsme je vyměnili. Problém je, že se nám povedlo udělat díru do manžety u pravého kola. Jenže je tam ta pitomá hvězda. Nevíte někdo jestli se dá sehnat přímo škodováckej klíč k jejímu povolení? Máme na to ořech ale neprojde dovnitř tou miskou. Leda by jsme ho zbrousili. Respektive přemýšlím nad tím, jestli se tam dá namontovat jiná matka. Protože kterej blbec tohle vymyslel:-) To mi hlava nebere. Conducteir
-
Fabia 1.4 MPI - někdy klepne při zařazenía přidaní plynu
Řešim teď uplně stejnej problém. Odešel mi homokineťák. Ten jsme vyměnily a začlo tohle lupání. Někdy je to slyšet, a někdy ne. Nevím jestli v závislosti na teplotě. Ten šroub co zajišťuje poloosu by asi daval smysl. Pokud to nebude on tak si myslim že to bude buď silentblok v uložení ramene, čep nebo stabilizační tyky.....jinak už fakt nevim.-)
-
Lupání při točení volantu
Já jsem teda úplnej laik a přicházím s mým poznatkem jaksi s křížkem po funuse poněvadž máš už asi problém vyřešenej. Nicméně mě se takové sem tam lupání ozývalo taky z přední nápravy. Nějak jsem se snažil nemalovat čerty na zeď až mi praskla přední pružina. Údajně to zavinilo vadné ložisko uložení pružiny.
-
O2 huceni prave predni strany v zatacce pod plynem
Zdar. Jen tak pro upřesnění. Mě hučelo ložisko celé tři tisíce kilometrů. Zní to jako když jede terení auto na širokých gumách. Hučí to čím dál víc. Většinou to nervově nevydržíte a měníte. Už jsem skoro neslyšel radio. Včera jsem měnil...bohužel v Norsku kde žiju. 1244 norských korun za original ložisko a 500 korun mechanikovi. Horší je, že po smontování se vyskytl problém s homokinetickým kloubem. Cvakání při levé zatáčce a při ubrání či přidání plynu. Co se týče zatáček s vadným ložiskem. Šlo o pravé ložisko na předku. Při táhlé zatáčce doprava hučení skoro zmizelo A VRÁTILO SE PŘI SROVNÁNÍ SMĚRU. Takže uplně opačně než tady čtu.
-
Únik kapaliny
Aha:-))) Tak to dík za info. Já právě přemýšlel co by vzaadu mohlo téct. Díky za informaci. Ale to asi neni moc běžné aby kapalina z klimatizace vytékala že?
-
Únik kapaliny
Dneska jsem zjistil při popojetí autem ( Škoda Fabia 1.4MPI 16V) že mám pod zadní částí vozu malou loužičku zelenožluté kapaliny. Je možné že odstín způsobil sníh. Auto stálo od páteční půlnoci takže je dost možné že to jsou jen kapky za celý víkend. V nadrži brzdové kapaliny kapalina nechybí. Tak ted nevim. Jezdím autem každý den 50 km a jedinej problém co vím je hučení od přední nápravy ale to počkám na výměnu kol na letní a když to bude pokračovat i potom, tak jde patrně o ložisko. Díky za případné rady.