Přejít na obsah

Vápno

Uživatel
  • Počet příspěvků

    257
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Vápno

  1. Ten ale bere až za DPF, ne? Ten jsem doufal, že bude čistej.
  2. Mně to po 23AX vzdálenostně přišlo podobný tj. město 100-150 km a dálnice 250-350km, ale hodně se prodloužila délka regenerace. Někdy klidně pomalu půl hod a přitom teploty na filtru vypadají OK… najeto mám 230tkm a chová se to pořád stejně. Neřeším, jezdím. Teď jsem ze zvědavosti vyndal EGR, když jsem měl sundaný celý předek kvůli havárce a byl na můj vkus až moc čistej. Ale jak to vypadá u sacích ventilů to ví bůh…
  3. To auto za tu dobu regenerovalo nespočetněkrát, ale ty o tom nevíš. Kontrolka DPF se rozsvítí až když je s DPF nějaký problém.
  4. Ahoj, mám auto po nehodě a radaru se zdá, na první pohled, že nic není. Jen vypadl z držáků a spadl do nárazníku. Ale v servisu mi tvrdili, že na senzoru (vyznačeném na foto) má být sklíčko. Když tam není, údajně je radar na vyhození. Nemáte někdo zkušenost nebo možnost se na radar podívat? FA vyhlásí, že nemá výhled až po pár km jízdy. Nechce se mi, až se auto složí, jet do škodovky na kalibraci zbytečně. Díky
  5. Vápno

    Oprava laku

    Ahoj, doporučíte někdo kvalitního lakýrníka v Praze a okolí? Bude se lakovat přední nárazník a kapota. Před rokem mi kapotu lakovali u AutoOpat a trefili se přímo skvěle. Nebylo vůbec poznat, že kapota je o 7 let novější jak auto. Díky
  6. Na dálnici jsem se naučil otočit přepínač na potkávací a přepínat si dle libosti. Jinak to funguje velmi dobře i při dojíždění auta zezadu.
  7. Vápno

    Koupe ojete OIII

    Za sebe (mám 2.0tdi 110kw)- kdybych měl kupovat znovu tak pouze a jedině DSG a 4x4. Řadím často, řadím rád, ale nesmí se to přehánět. 2.0 má jen na přední náhon moc velkej krouťák a pořád to hrabe. A O3 když hrabe, tak to jsou strašný rány. Dělá to každá s kterou jsem jezdil. A když, jak říkáš, se rád svezeš, tak odřadit z 0 těch šest kvaltů je prostě otravný a je to otravný i když se chceš projet někde v zatáčkách. (Určitě si nechat aktivovat XDS, pak to v zatáčkách umí být i zábavný, když se člověk nebojí) 1.6 byla celkem svižný auto a připadala mi tišší než 2.0. 5 kvalt mi u ni vůbec nevadil, ale jezdil jsem v tom sám. Jak se to trochu víc naložilo tak už to nebylo ono. DPF hlídat nemusíš. Tyhle motory, pokud jsou v pořádku, si regeneraci udělají i když budeš jezdit 10 tam a 10 zpět. Takový to, že se to vypálí o víkendu je nesmysl, stejně jako to nějak hlídat a zkoumat. Nebo jako někteří blázni, když přijedou a zjisti, že se vypaluje filtr, tak jezdí kolem komína aby se regenerace dokončila. (Ano i takový jsou). Pokud chceš (v naftě) něco kolem 150tkm tak na první servis můžeš rovnou počítat s rozvodama (vodní pumpa) a komplet tlumiče…
  8. A umí ten tvůj CarPlay? Pokud by byl případně na prodej tak bych bral.
  9. Co plech za brzdičem? Občas vyrezne kolem šroubů
  10. A máš přepínač v poloze AUTO?
  11. Vápno

    Tlumiče

    Uříznout a dát nový než se s tím trápit
  12. Je to normální. Buď v klidu a jezdi. Regenerace po 270km u CRMB je taky v pohodě.
  13. To ti nikdo neřekne. Nevím jak ji kdo promazal, moc si to nedokážu představit. Kolik má auto najeto? Ráda šustí vodní pumpa.
  14. Zachování kódování při odpojení aku? Proč? Vymaže se jen čas a datum.
  15. Sáhl někdo za těch 10 let na bzdy? Vyčistit, rozhýbat a minimálně to pískání by mohlo zmizet.
×
×
  • Vytvořit nový...