Přejít na obsah

deto

Uživatel
  • Počet příspěvků

    622
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení deto

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Posting Machine Vzácný
  • Very Popular Vzácný
  • Reacting Well Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • First Post

Nedávné oznámení

211

Popularita

  1. Tak som si urobil detailnejsie porovnanie Kodiaq 2 vs VW Tayron na zaklade dostupnych informacii, ktorych vela nie je. Cenovy rozdiel mojej konfiguracie Kodiaq PHEV v plnej a Tayron PHEV Elegence v plnej je cca 170tisic Kc, co je pomerne dost. Vybava sa zasadne nelisi, ale Tayron pravdepodovne bude lepsi v nasledovnom: - predne svetlomety (IQ Light Led Matrix svetla su vsade hodne chvalene) - kvalita prednych ergo sedadiel - moznost parkovat mobilom (pri Kodiaqu je to mozne len pri RS verzii) - infotainment (je moznost mat priamo nainstalovane appky v infotainmente napr. Spotify, spolupraca s ChatGPT, ...)
  2. Daju sa uz konecne normalne vyhladavat ciele len zadanim napr. "Lidl Brno"? Alebo je stale potrebne zadat presnu adresu ako v predchadzajucej verzii?
  3. U mna to takto funguje (Amundsen 2021). AA sa mi pripaja automaticky bezdrotovo a zaroven sa pripoji manzelkin telefon cez BT.
  4. To tazko - predpokladam zly preklad z anglictiny alebo konverzia meny. 8,6bilionu Kc pri predanych 10mil aut je 860t Kc na auto.
  5. deto

    Fabia III

    Kratke zhodnotenie a rozlucka. Po 8 rokoch a 80t km (bolo by viac ak by nebol Covid) nastal cas sa rozlucit s F3 Style+ v Combiku. Auto sluzilo manzelke relativne dobre a verne, nebolo treba riesit ziadne neocakavane opravy v zaruke alebo mimo nej. Okrem standardneho servisu (prehliadky a olej) sa menili len brzdy. Je pravda, ze auto by si uz ziadalo nejaku mensiu investiciu za par tisic na fixnutie par drobnosti a v dohladnom case by bolo treba menit letne+zimne pneu a asi aj baterku. Auticko na tu dobu a triedu vozu bolo celkom fajn vybavene, motor spolahlivy (1,2TSI 66kW), jednoduche na ovladanie, do mesta priamo ideal. S autom sa dalo jazdit za 5 az 6,5l/100km ale pri dialnicnych presunoch som mal pocit, ze to nie je pre toto auto to prave orechove - inymi slovami, hlavny rybnik auta je mesto a pripadne okresky. Bohuzial, posed za volantom nebol uplne ono, na zadnych sedadlach moc miesta nebolo (pri vyssej posadke) ale celkom pekne to kompenzoval velky kufor. Napriek niektorym negativam, auto manzelke na jej jazdenie stacilo, ale bohuzial deti rastu rychlo a uz sa v aute prestali citit pohodlne. K tomu sme este nadobudli dojem, ze autu v dnesnej dobe uz chybaju niektore asistenty, na ktore sme zvyknuti z S3. Kedze som nemal energiu na predaj auta po vlastnej ose, zaviezol som ho do bazaru, kde som zanho dostal o nieco malo menej nez som si predstavoval. Ale je to aspon bez prace Najst vacsiu a lepsie vybavenu alternativu za predanu Fabku nam vzalo nejaky cas, ale zial Skodovka dnes neponuka nic rozumne, co by plnilo zvolene kriteria. Takze sa z manzelky stal odpadlik Ale aspon som zistil, ze mnozstvo znaciek ponuka celkom pekne zlavy aj pre FO a svet nie je cierno-biely. Tak sa tu v skupine F3 majte fajn
  6. deto

    Octavia IV FL

    Je dost mozne, ze podla vzoru S4/K2 sa prepinanie medzi ACC a TA robi na lavom hornom tlacitku na pravej strane volantu. A nasledne sa nastaveny rezim zapne standardnou packou tempomatu.
  7. Tak Asistovana jizda 2.0+ je v konfiguratore opat dostupna pre Selection/Sportline. Zrejme nejaky bug ako obvykle....
  8. Bud je to chyba (bug) v konfiguratore, alebo Skodovka to z nejakeho dovodu stiahla. V tom pripade by malo dojst k uprave cenika, lebo tam je stale asistovana jizda 2.0+ mozna pre Selection a Sportline. Idealne kontaktovat predajcu s dotazom...
  9. Pokial viem, tak Kodiaq nikdy nemal vo vybave/ceniku asistovanu jidzdu 2.5+. Ani v ceniku z minuleho roka sa tato polozka nenachadza. Vzdy bola max asistovana jizda 2.0+, s tym, ze prave tato ma 360 kamery a ulozeny parkovaci manever. Verzia 1.5+ ma aktivne vedenie v jazdnom pruhu atd. Netreba porovnavat s Octaviou, ta ma tie znacenie verzii uplne inak. Tam 360 kamery nie su sucastou asistovanej jazdy, naopak Head-up displej je sucastou kym v Kodiaqu nie je.
  10. Auto sice hezke, ale cenovo to urcite konkurovat Kodiaqu nebude Staci si nakonfigurovat novy Tiguan, pridat k tomu 150-200k CZK za Tayrona a cena bude atakovat premiove vozidla.
  11. Auto musi mat dazdovy senzor a ten kazdy nema.
  12. Umi jet za 4 nejaku trasu, ale to je eco jazda, ktore nema s normalnym jazdenim nic spolocne a dlhodobo je takato spotreba neudrzatelna. Dosiahnes ak sa vyhnes mestam/dedinam, dialniciam a jazda na okreske bude maximalne plynula v rozmedzi 75-90 km/h, s eco akceleraciou a eco brzdenim.... Inak popisovane trasy su z hladiska spotreby v poriadku.
  13. Nesklopene. Nicmene sklopenim vela toho neusetris.
  14. Ak mas uzky vjazd do garaze, tak potrebujes vediet rozmery - sirku auta vcetne zrkadiel. S3 ma so zrkadlami sirku 2,03m.
  15. Pred 7 dnami mi prisiel email, ze v CR spustaju funkciu Pay to Park ktora zatial bude fungovat v Prahe a Jihlave. Nicmene napisali, ze spustaju, ale nenapisali kedy presne Zatial som to v appke neaktivoval.
×
×
  • Vytvořit nový...