to právě nikdo pořádně neví. Nekdo s vytaženým konektorem jezdí roky a auto jezdí bez problémů, maximálně svítí nějaká kontrolka, někdo argumentuje logickou úvahou, že vytažený konektor může něco pokazit, protože nikdo s jistotou neví co jeho data využívá. Posílá data např do systému BMS a ten zase může řídit kdejaké asistenty, komfortní služby...jak u jakého auta a softu. A že v praxi jezdí s inteligentním dobíjením už roky a problém neměl a že raději koupí po 3 letech novou baterku než by riskoval. Je to na každém. Já mám ještě auto v záruce tak se bojím vypojovat něco o čem nevím něco na 100% a z auta jsem si udělal hybrid. Dojedu do garáže a jde na nabíječku (moc často nejezdím) a udržuji napětí. Neudělat to tak po pár dnech v baterce nastanou převratné změny (po týdnu na ni je asi 11,5 V a sulfatace pojede). Aspon budu připraven až budu mít elektromobil :-) jinak tady na foru je o tom napsáno už spousta. např tady a spousta dalšího