Přejít na obsah

prase66

Uživatel
  • Počet příspěvků

    50
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1491 zobrazení profilu

Oznámení prase66

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • One Year In
  • Week One Done

Nedávné oznámení

37

Popularita

  1. prase66

    Autobaterie

    EFB+ přichází se zlepšenou HVR® technologií vysoké odolnosti vůči vibracím, upravenou recepturou uhlíku technologie Carbon BoostTM a skleného materiálu pro další snížení stratifikace elektrolytu a ještě rychlejší dobíjení. Označení EFB+ na nálepce jasně identifikuje nejnovější technologie uvnitř, nižší riziko poruch (zvládá testy extrémních vibrací třídy V4 podle EN50342-1:2015), vyšší startovací spolehlivost a delší životnost, to znamená nižší provozní náklady.
  2. Ahoj, máte někdo prosím už praktickou zkušenost s touto úpravou motoru/softu? Funguje bez problémů? Díky
  3. u oktávky 2 při 120 tis taky začaly být hlučné vyšší stupně. Taktéž jsem v servisu dostal kamarádskou radu že lepší než rozebírat a řešit, nebo novou/repas tak s tím jezdit. že to prej není letadlo a nespadne to, jen to přestane jednou jet a pak se tam dá nová :-) . Firemní auto, firma nebyla všeobecně nakloněná výdajům a zaměstanec se spolupodílí (no comment) tak jsem se na to... a ani olej se neměnil a najelo to dalších neuvěřitelných 150 tis a hlučnost se zvyšovala jen málo. Takže měli v tomto případě pravdu. Ale co se týká výměny oleje : koupil dvě nová auta (toyota a superb) a v obou servisech jsem se ptal jak s výměnou oleje. Poučili mě , že ten se nemění. Řekl jsem že si to auto chci nechat a nebudu prodávat a tedy aby vydrželo. V servisu toyotě mi řekli měnit po 60 tis a u supa v 90 tis. , že tak si oleje mení ve svých autech.
  4. regulace hladiny moře Regulace_hladiny_more.mp4
  5. ono je to spíš cítit než slyšet . jako jet s normálním motorem na vyšší stupeň s 2000 otáček do kopce. je cítit jak se ten motor trápí . šlápnout víc na plyn tak se samozřejmě 4 válce aktivují, ale při ustálené/plynulé jízdě a postupné potřebě vyššího výkonu (kopec, nižší otáčky) se to ne vždy přepne včas a pak je cítit jak ty dva válce v nižších otáčkách na ten výkon nestačí. Ty dva válce by se měly aktivovat tak nad 3000 otáček a rychlosti nad 100 km. Tedy v reálu někde na dálnici nebo prázdné výpadovce . Ve měste nebo při nižších rychlostech to vyloženě ser..vadí. Jako motor perfekt a ted s možností deaktivace bych ho pořídil znovu.
  6. měli jsme ve firmě 3 stejné Fabie 1.4 mpi. Já jako správné prase jezdil zásadně na 5 tis otáček aby to alespon trochu jelo, dehonestován a ponížen nezvykem z přechodu z auta s 3x vyšším výkonem. Zkrátka jsem Fabii vůbec nešetřil (za což se ji dodatečně omlouvám) a výsledek? najela 350 tis bez jediné opravy motoru nebo problému. Pak si ji vzala logistika na dojetí (rozvoz zakázek) a ti se s tím už nes.... vůbec. Auto najelo celkem 450 tis a prodalo se za pár drobných s bezproblémovým motorem. Zbylé dvě dostaly dvě slečny, které jezdily zásadně kolem 2tis otáček a povětšinou i v těch otáčkách s plynem na podlaze až motor zvonil. Výsledek? při 150t km motory opravovány. Jeden z nich 3x . Co přesně už nevím, ale oba se řešily větší opravou. Aspon u těchto motorů jsem nabyl přesvědčení, že šetření a podtáčení životnost nezvýší a naopak ho pořádně honit mu neublíží. A za ty roky kdy se vedly statistiky nákladů na jednotlivá auta, tak rozdíl ve spotřebě byl minimální. U moderních motorů to asi bude obdobné. Po zajetí jen at se hezky točí. Aspon si to tak myslím
  7. 1.5. tsi manuál S3 r.v. červen 2019 žádné škubání (léto, zima, starý soft, nový soft, studený motor, teplý motor.....)
  8. to právě nikdo pořádně neví. Nekdo s vytaženým konektorem jezdí roky a auto jezdí bez problémů, maximálně svítí nějaká kontrolka, někdo argumentuje logickou úvahou, že vytažený konektor může něco pokazit, protože nikdo s jistotou neví co jeho data využívá. Posílá data např do systému BMS a ten zase může řídit kdejaké asistenty, komfortní služby...jak u jakého auta a softu. A že v praxi jezdí s inteligentním dobíjením už roky a problém neměl a že raději koupí po 3 letech novou baterku než by riskoval. Je to na každém. Já mám ještě auto v záruce tak se bojím vypojovat něco o čem nevím něco na 100% a z auta jsem si udělal hybrid. Dojedu do garáže a jde na nabíječku (moc často nejezdím) a udržuji napětí. Neudělat to tak po pár dnech v baterce nastanou převratné změny (po týdnu na ni je asi 11,5 V a sulfatace pojede). Aspon budu připraven až budu mít elektromobil :-) jinak tady na foru je o tom napsáno už spousta. např tady a spousta dalšího
  9. já to mám takhle. ale taky max bonus, trvalý mimo prahu (slušný, v praze opravdu 2x tolik). Ale sup byl levný,700k. žádný LK
  10. vůně do auta jsou nejškodlivější chemie co může být. dýchat to naplno v uzavřeném prostoru je sebepoškozování. asi nejlepší koupit si nějaký držáček na vůni, např toto a koupit si čistě vonný olej který se do toho naleje např na vatu nebo něco savého). já je kupuju např v Globu, mají tam 200 druhů všech možných vůní, jedna lahvička stojí asi 50,- a vydrží nafurt. A fakt to voní a je přírodní. Samozřejmě vůni jen když je auto čisté a bez pachu. O víkendu se mi v něm vychcala kočka a přebíjet to santálovým dřevem byl hardcore.
×
×
  • Vytvořit nový...