-
Autobaterie
EFB+ přichází se zlepšenou HVR® technologií vysoké odolnosti vůči vibracím, upravenou recepturou uhlíku technologie Carbon BoostTM a skleného materiálu pro další snížení stratifikace elektrolytu a ještě rychlejší dobíjení. Označení EFB+ na nálepce jasně identifikuje nejnovější technologie uvnitř, nižší riziko poruch (zvládá testy extrémních vibrací třídy V4 podle EN50342-1:2015), vyšší startovací spolehlivost a delší životnost, to znamená nižší provozní náklady.
- Úpravy motorů 1.5 TSI
-
** Vtipy, vtipné obrázky, videa **
- ** Vtipy, vtipné obrázky, videa **
qq.mp4- Výměna oleje v manuální převodovce 1.4 TSI
u oktávky 2 při 120 tis taky začaly být hlučné vyšší stupně. Taktéž jsem v servisu dostal kamarádskou radu že lepší než rozebírat a řešit, nebo novou/repas tak s tím jezdit. že to prej není letadlo a nespadne to, jen to přestane jednou jet a pak se tam dá nová :-) . Firemní auto, firma nebyla všeobecně nakloněná výdajům a zaměstanec se spolupodílí (no comment) tak jsem se na to... a ani olej se neměnil a najelo to dalších neuvěřitelných 150 tis a hlučnost se zvyšovala jen málo. Takže měli v tomto případě pravdu. Ale co se týká výměny oleje : koupil dvě nová auta (toyota a superb) a v obou servisech jsem se ptal jak s výměnou oleje. Poučili mě , že ten se nemění. Řekl jsem že si to auto chci nechat a nebudu prodávat a tedy aby vydrželo. V servisu toyotě mi řekli měnit po 60 tis a u supa v 90 tis. , že tak si oleje mení ve svých autech.- ** Vtipy, vtipné obrázky, videa **
regulace hladiny moře Regulace_hladiny_more.mp4- 1.5 TSI motor DADA vs. DPCA, zkušenosti s ACT
ono je to spíš cítit než slyšet . jako jet s normálním motorem na vyšší stupeň s 2000 otáček do kopce. je cítit jak se ten motor trápí . šlápnout víc na plyn tak se samozřejmě 4 válce aktivují, ale při ustálené/plynulé jízdě a postupné potřebě vyššího výkonu (kopec, nižší otáčky) se to ne vždy přepne včas a pak je cítit jak ty dva válce v nižších otáčkách na ten výkon nestačí. Ty dva válce by se měly aktivovat tak nad 3000 otáček a rychlosti nad 100 km. Tedy v reálu někde na dálnici nebo prázdné výpadovce . Ve měste nebo při nižších rychlostech to vyloženě ser..vadí. Jako motor perfekt a ted s možností deaktivace bych ho pořídil znovu.- Jazda na spotrebu vs "technicky typ"
měli jsme ve firmě 3 stejné Fabie 1.4 mpi. Já jako správné prase jezdil zásadně na 5 tis otáček aby to alespon trochu jelo, dehonestován a ponížen nezvykem z přechodu z auta s 3x vyšším výkonem. Zkrátka jsem Fabii vůbec nešetřil (za což se ji dodatečně omlouvám) a výsledek? najela 350 tis bez jediné opravy motoru nebo problému. Pak si ji vzala logistika na dojetí (rozvoz zakázek) a ti se s tím už nes.... vůbec. Auto najelo celkem 450 tis a prodalo se za pár drobných s bezproblémovým motorem. Zbylé dvě dostaly dvě slečny, které jezdily zásadně kolem 2tis otáček a povětšinou i v těch otáčkách s plynem na podlaze až motor zvonil. Výsledek? při 150t km motory opravovány. Jeden z nich 3x . Co přesně už nevím, ale oba se řešily větší opravou. Aspon u těchto motorů jsem nabyl přesvědčení, že šetření a podtáčení životnost nezvýší a naopak ho pořádně honit mu neublíží. A za ty roky kdy se vedly statistiky nákladů na jednotlivá auta, tak rozdíl ve spotřebě byl minimální. U moderních motorů to asi bude obdobné. Po zajetí jen at se hezky točí. Aspon si to tak myslím- 1.5 TSI - škubání při rozjezdu
1.5. tsi manuál S3 r.v. červen 2019 žádné škubání (léto, zima, starý soft, nový soft, studený motor, teplý motor.....)- Konektor odpojen - Inteligentní dobíjení?
to právě nikdo pořádně neví. Nekdo s vytaženým konektorem jezdí roky a auto jezdí bez problémů, maximálně svítí nějaká kontrolka, někdo argumentuje logickou úvahou, že vytažený konektor může něco pokazit, protože nikdo s jistotou neví co jeho data využívá. Posílá data např do systému BMS a ten zase může řídit kdejaké asistenty, komfortní služby...jak u jakého auta a softu. A že v praxi jezdí s inteligentním dobíjením už roky a problém neměl a že raději koupí po 3 letech novou baterku než by riskoval. Je to na každém. Já mám ještě auto v záruce tak se bojím vypojovat něco o čem nevím něco na 100% a z auta jsem si udělal hybrid. Dojedu do garáže a jde na nabíječku (moc často nejezdím) a udržuji napětí. Neudělat to tak po pár dnech v baterce nastanou převratné změny (po týdnu na ni je asi 11,5 V a sulfatace pojede). Aspon budu připraven až budu mít elektromobil :-) jinak tady na foru je o tom napsáno už spousta. např tady a spousta dalšího- SIII - jake mate pojistovny pro povinne rucenni a havarijko
já to mám takhle. ale taky max bonus, trvalý mimo prahu (slušný, v praze opravdu 2x tolik). Ale sup byl levný,700k. žádný LK- Voňavka, osviezovac do auta
vůně do auta jsou nejškodlivější chemie co může být. dýchat to naplno v uzavřeném prostoru je sebepoškozování. asi nejlepší koupit si nějaký držáček na vůni, např toto a koupit si čistě vonný olej který se do toho naleje např na vatu nebo něco savého). já je kupuju např v Globu, mají tam 200 druhů všech možných vůní, jedna lahvička stojí asi 50,- a vydrží nafurt. A fakt to voní a je přírodní. Samozřejmě vůni jen když je auto čisté a bez pachu. O víkendu se mi v něm vychcala kočka a přebíjet to santálovým dřevem byl hardcore.- ** Vtipy, vtipné obrázky, videa **
- ** Vtipy, vtipné obrázky, videa **
Policie nemá šanci Watch1.mp4prase66 změnil svou profilovou fotografii- ** Vtipy, vtipné obrázky, videa **
- ** Vtipy, vtipné obrázky, videa **
Účet
Hledat
Aktivovat mobilní záhlaví
Chrome pro Android
- Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
- Klepněte na Povolení → Oznámení.
- Upravte své preference.
Chrome pro desktop
- Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
- Vyberte Nastavení webu.
- Najděte Oznámení a upravte své preference.
Safari pro iOS
- Ujistěte se, že je stránka nainstalována pomocí Přidat na plochu.
- Otevřete Aplikaci Nastavení → Oznámení.
- Najděte název své aplikace a upravte své preference.
Safari pro macOS
- Přejděte do Safari → Předvolby.
- Klikněte na záložku Webové stránky.
- Vyberte Oznámení v postranním panelu.
- Najděte tento web a upravte své preference.
Edge pro Android
- Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
- Klepněte na Povolení.
- Najděte Oznámení a upravte své preference.
Edge pro desktop
- Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
- Klikněte na Povolení pro tento web.
- Najděte Oznámení a upravte své preference.
Firefox pro Android
- Přejděte do Nastavení → Oprávnění webu.
- Klepněte na Oznámení.
- Najděte tento web v seznamu a upravte své preference.
Firefox pro desktop
- Otevřete Nastavení Firefoxu.
- Vyhledejte Oznámení.
- Najděte tento web v seznamu a upravte své preference.
