Přejít na obsah

rolbař

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5620
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

O uživateli rolbař

  • Narozeniny 06/01/1985

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

17494 zobrazení profilu

Oznámení rolbař

  1. 393 jsou LOW - neumí sklápění a 593 jsou HIGH a sklápění umí jinak ta zrcátka z příslušenství brzy odpadnou, lidé to nekupují...
  2. podvolantovka T16/5 a motorovka všechny CR motory T94a/64, PD motory T94a/20, všechny benzíny mimo 3,6 T94a/45 a 3,6 T94a/18
  3. Auto s přípravou pro TZ PR-1D7 se pozná poměrně snadno, má v zadním nárazníku výřez s krytkou
  4. Ano, je třeba vyčíst diagnostikou, co se stalo, může být vadné jedno z čidel, kabeláž k němu a podobně, diagnostika je základ :)
  5. chyba kodování - nejsíš je v autě neco, co není registrované do RJ gateway, najít, zaregistrovat a je po problému. Chyba kliky je nejspíše kabeláž KO
  6. vada kabeláže, Rj topení, ideálně odpojit topení od konektorů, zkusit a pokud bude závada přetrvávat, je něco s kabeláží. Pokud ne a pojistka praskne po připojení konektoru do topení, tak je vada někde v něm.
  7. Bohužel jak se ohnou ventily, je lepší shánět jiný motor, začíná to být neekonomické
  8. Motory EA288 mají konstrukční 'ochranu" proti poškození ventilů a pístů v případě selhání rozvodu. Tato ochrana se skládá z konstrukčního řešení vahadel a vačkových hřídelí, které nejsou z jednoho kusu. Díky tomu nedojde ve většině případů k destrukci spodní části motorů a ani hlavy včetně ventilů jako takových. K potkání dochází většinou po selhání napínací kladky rozvodu vesměs Gates..... Ano, ta sada vaček je drahá, ale daleko levnější jak D+M hlavy, nové ventily, rovnání atd atd, vačky a jejich uložení se má po "potkání" u jiných motorů také měnit.....
  9. Není problém například u mě v Praze nebo v Prostějově
  10. Klidový odběr by měl být do 30mA, v drtivé většině je 0-10mA a to do max 2-3min po uzamčení vozu (zavřená kapota, dveře, kufr) samo platí pro auta bez externích alarmů, gps apod.... Baterie po takové době bude na konci života, není nic snažšího než si ji nechat někde změřit. Každopádně Škodovka teď má velice zajímavé ceny baterií, akce bude do března, tak bych neváhal.
  11. Musíš upravit parametrizaci světel - úprava paměti, nejde přes kódování ani přizpůsobení, je třeba nástroj, který tuto funkci umožňuje, například ODIS tuto funkci má
  12. rolbař

    Area wiew

    Side assist - mrtvý úhel vyžaduje dodělání dvou radarů pod nárazník, výměnu zrcátek, natahání drátů. Area view je o výměně zadní kamery + zrcátek s kamerou, doplnění přední kamery, samo RJ kamer, mraky kabeláže a rozborka na dva dny
  13. Bohužel dost často odcházejí zámky a vzhledem k jejich konstrukci je lepší výměna celku
  14. Otázka je, jestli baterie nebyla jen následek a důsledek je třeba alternátor. Chtělo by to vše zkontrolovat, samo dobře přizpůsobené baterie je základ. Například alternátory VALEO ze zkušenosti moc nevydrží, 150-250tkm maximálně.
×
×
  • Vytvořit nový...