-
Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
Potvrzuji, funkční kódování a nastavení. Jen LED kontrolku (zelená/červená) na zadním krytu nosiče zámku zatím nemohu zprovoznit.
-
Výrobní vady a špatné zpracování Superbu III.
Přidávám další závadu, myslím, že nás bude s touto vadou více : Vadný senzor kvality vzduchu AQS • Během jízdy nefunguje správně recirkulační klapka. • Ve voze jsou cítit výfukové zplodiny. • Dochází k zamlžování čelního okna. Zjištění dílny: • V diagnostice řídicí jednotky Climatronic je zapsána statická závada: B10AF04: Senzor kvality vzduchu vadný/ statický. 263425 - Snímac kvality vzduchu Opatření • Vyměňte senzor kvality vzduchu AQS G238. • Použijte senzor 5Q0907643C od výrobce Paragon.
-
Chyba 16485 - váha vzduchu nebo turbo?
U mě byla způsobena vada 16485 prasklou hadicí na trubici odvětrávání od ventilového bloku která je zapojena do vrchního víka filtru vzduchu. Viz detail : Udivilo mě totiž množství nečistot v horní části boxu filtru. Prostě to sálo falešný vzduch napřímo aniž by prošel filtrem. I takováto kravinka toto může způsobovat. 1.9 TDI 77KW O2
-
Octavia I - porucha čidla teploty chlad.kapaliny+termospínače vent.chladiče
Jen dovětek, jestli nefunguje termospínač (nebo motor ventilátoru) tak se samozřejmě neochlazuje chladící kapalina v systému. A to právě velmi často způsobuje přehřátí a tím nesprávnou funkčnost čidla teploty. Jelikož po zastavení auta, kdy už není motorový prostor náporově chlazen tak je teplota v chladícím systému dost vysoká + teplo naakumulované v trubkách a motorovém prostoru neblaze působí na tyto teplotní čidla.
-
Pokazeny snimac teploty alebo termostat???
Já měnil termostat 2x během jednoho roku. A opět utrhlé plastové držáky termostatu. Tohle je určitě chyba konstrukce.
-
Cukaní motoru
Také mě to dlouho trápilo. Klepání je způsobeno hlavně : svíčkami (doporučuji DOR15LGS), palivové čerpadlo + pal. filtr (přicpaný) a příliš nová či naopak vadná lambda. Dále může být způsobeno i přisáváním falešného vzduchu, silentbloky.
-
Príliš bohatá zmes
Z popisu chyb to nejvice ukazuje na problém lambdy nebo vedení k lambdě. Znamená to, že lamda není již schopná regulovat (je vadná nebo vada na vedení) bohatost směsi a již přesáhla horní mez. resp. lambda před katal. U aut s váhou vzduchu je to většinou zašpiněním odporů na váze. Někdy i regulací tlaku paliva nebo vada vstřiku.
-
Kódování "2" ABS-ASR
Mám jednotku 6Q0907379D ABS/ASR, ale bohužel login 40168 k provedení základního nastavení nefunguje. Má někdo zkušenosti jak na to? teda jestli to vůbec jde. Díky Fabia 2001 50KW AQW
-
1.4 MPI 44KW rok2000 padaji otáčky volnoběhu
Ještě přidávám několik obrázků na co vlastně jezdíme viz dno palivového čerpadla je pokryto pomalu milimetrem srač.. a pomalu to samé je i na druhém vnitřním sítku + hadičky.
-
Sací hrdlo s regulační klapkou
Je tam bimetalové těleso na které je napojené táhlo a vratná pružina.
-
Sací hrdlo s regulační klapkou
-
-
Sací hrdlo s regulační klapkou
A ještě blízko k tomu zajímavá diplomka : http://student.fsid.cvut.cz/~emrich/Downlo..._CVUT_Praha.pdf
-
Sací hrdlo s regulační klapkou
Chtěl jsem se zeptat, zda někdo již neřešil problém se sacím hrdlem a regulační klapkou? Ta je umístěná před vzduchovým filtrem. Mně nějakou dobu připadalo, že auto nejede úplně na plný výkon. Tak jsem sundal nasávání teplého vzduchu . A ejhle, auto má menší spotřebu a jde mírně lépe do otáček. Mám takový dojem, že právě ta regulační klapka špatně funguje. Jako by nepřepínala teplý na studený vzduch. Díky za zkušenosti a podněty, nebo třeba kdyby měl někdo fotku té klapky z rozebraného hrdla. 1.4MPI 50KW čip Sportmotor
-
1.4MPI 50kW občas problémy so štartom
Konkrétně já už zkoušel 4x měnit čidla teploty, ale u mne to nic nevyřešilo.
-
1.4MPI 50kW občas problémy so štartom
Mám AQW.
per
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva