-
Převodovka - výměna oleje
Ja osobne bych pouzil olej GL4. Ten je predepsany pro prevodovku a rozvodovky. GL5 je pro hypoidni soukoli, osobne jsem se o tomhle problemu bavil s olejarem co nam do firmy dodava oleje a ten tvrdi ze dnesni oleje jsou o prisadach. Ale stejne se mi nechce verit ze ridky olej by namazal namahane soukoli hypoidniho zaberu tak uspesne jako prevodovku kde neni potreba tak silny olejovy film. Oni unverzalni veci stoji za prd, lmyslim ze je lepsi pouzit presne to co doporucuje vyrobce a to je GL4.
-
Škoda Octavia 1,6MPi - Při ubrání plynu cukne
ja bych se priklanel k te skrtici klapce, myslim ze tohle nebude problem elektriky. Tyhle zavady vyzaduji cas a pokud mas nekoho znameho se stejnym typem auta tak bych si zkusil dily pujcit od nej a jit systemem pokus omyl - tim myslim elektriku. Ale myslim ze to el. fakt nebude
-
Je dobré mít doma VAG ?
Ja ti reknu svuj nazor. Podle me je kravina si kupovat VAG pokud tomu nerozumis. Pokud tomu rozumis a jsi z oboru tak ano, ale jinak ne. Spise si najdi servis kde tomu rozumi a ke komu mas duveru. Pises ze tady je to bezedna studna informaci, jenze kolik informaci je pravdivych a v praxi pouzitelnych? Ja vim ze my cesi jsme takovy stouralove a vsechno chceme mit a udelat si to sami, ale ver tomu ze plazmova televize ma taky svuj "VAG" ze misto ultrazvuku By jsi si poridil "VAG" na lidske telo a naslo by se spousty dalsiho. Pokud je auto tvoje hoby tak asi ano, ale jinak si spise najdi servis kteremu muzes duverovat a kde te neokradou. p.s. kdyz si budes chtet nechat vytrhnout zub, tak pujdes k zubari a ne ke kovari jak to bylo drive, i kdyz oba udelaji stejnou praci.....
-
Letní pneu
Ja jsem kupoval novou felicii 1,3 MPi a měli pneu Continental. Když jsem daval nové tak bylo na tacho 90.000 km a to jsem v tu dobu zimni gumy nemel. Klobouk dolu před Continentalem
- Vymena spojky
-
O1 RS jaké tlumiče + pružiny
Můj známý pochopil až po druhé výměně tlumičů, že je dobré dát originály. Sám ted říká že není tak bohatý aby kupoval laciné věci..... To s tou stolicí tlumičů jsou vyhozené peníze, podle mého origo díly a nemusíš řešit kvalitu tlumičů, tím ale neříkám že neoriginální nemusí být na stejné úrovni jako origo. Hlavně nedej na to co ti budou prodejci tlacit za kliny do hlavy...
-
Výmaz čísla motoru
Pokud budou dělat technickou poctive tak naprojdes, me tohle kontrolovali uz na emisich. Cislo nemusi sedet ale typ motoru ano a ten je ve tvem pripade jiny.
-
AEE snížení hlavy
Přesně tak, 1,6 jsou pro nás, klidné (už vyblázněné) ....
-
ROZVODY ŠKODA FELICIA 1.6 55kW
AEE 1,6 55kW taky vlastním tuhle motorizaci, ale oct I, a těch 90 tis. je podle výrobce a je to akorát. Víc bych nejezdil
-
Vymena spojky
nemate nekdo fotku pritlacneho talire na AEE? 1,6 55 kW, vsude je pohled na pritlacak kde je viko s dirama, ale nikde jsem ji nevidel z druhe strany. Nebo nebudete nekdo na tomto motoru spojku menit? ze bych se na ni prijel podivat nez se do vymeny pustim sam?
-
Oktávie se chová jako těžký americký vůz :-(
Ja si myslim že to jsou tlumiče. Chce to vyměnit a za pořádný značkový. Můj známý měl ten samej problém jako ty, tomu tlumiče měnili asi dvakrát, potom se naprdl a nechal si tam dat znackovy. Po výměně se cítil jak v cizím autě, ale chce to pořádný díly. A k tomu že na zkušební stolici byli tlumiče dobrý, jestli to byla zkušební stolice z číny tak se tomu ani nedivím..........
-
Tlumiče od výrobce Vikä - zkušenosti s tímto výrobcem
Já tedy na brzdových deskách nešetřím. Na všem možném ale na deskách ne, tady je to jedno, ale třeba v Alpách bych se s čínou bál. Kvalitu desek poznaš až se brzdy pořádně zahřejí, nerad bych potom litoval že jsem ušetřil trochu peněz..... tedy pokud bych mohl litovat
-
2x výměna motoru 1.9 TDI 66 kW !!!
Taky bych to řešil motorem z bouračky a přehráním SW, aby vše bylo jak má......
-
1203
Já s ní jezdil taky a v těch kopcích dobrý. Ale u staršího typu jak se přehřála tak se zastavila a musela se chladit palivova pumpa.
-
Úprava motoru 1.6MPI
Ahoj, Ja osbně bych touhle cestou nešel a spíše bych koupil RS. Ono jde taky o to, že auto je navržene a vyzkoušene jako celek. Když získáš točivý moment co na to řekne převodovka, to auto bude rychlejší. Kdo to ale bude brzdit? Slabé brzdy, slabá převodovka, co pérování? udží ti kola ve styku s vozovkou když to budeš nejvíc potřebovat, v nějaké kritické situaci. Já osobně bych do chipu penize nedal..... Ja jdu cestou koupit to co je navržené a vyzkoušené a funguje tak jak ma. (myslíš, že ti co konstruují auta by nedokazali upravit distribuční mapu paliva?)
el-andy
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva