
-
Motor 1.4 16V 63 kW
Hele podle všeho ta klapka Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
-
Motor 1.4 16V 63 kW
Dost mě v souvislosti s tím zaujalo toto téma: https://forum.skodahome.cz/topic/152389-v%C3%BDm%C4%9Bna-ventilu-odv%C4%9Btr%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD-klikov%C3%A9-sk%C5%99%C3%ADn%C4%9B-diagnostika/ Možná nebude od věci nechat zkontrolovat či vyměnit i odlučovač oleje - při problémech s ním se klapka snaží často nastavovat polohu i po vypnutí motoru. Mám poslední měsíc výroby s tím levnějším elektricky ohřívaným :) zkrátka udělat při olejovém servisu i tohle a klapku a mít v podstatě klid. každopádně děkuji všem!
-
Motor 1.4 16V 63 kW
To by teoreticky dávalo smysl, díky za tip... Měnila se nedávno i autobaterie, mohla se smazat adaptace nebo něco... Každopádně asi neuškodí, když ji omrknu a případně vyčistím, nebo nechám vyčistit při dalším servisu ;)
-
Motor 1.4 16V 63 kW
Co si vybavuji tak i při zcela vypnutém - pozoroval jsem to, když jsem odcházel od auta po jízdě např. Ale není to rozhodně pravidlem, všiml jsem si toho jen párkrát.
-
Motor 1.4 16V 63 kW
Hele nebudu tvrdit, že mě to taky nenapadlo :) auto je z Německa, kde si na tohle i celkem potrpí, ale ať jsem hledal, jak jsem hledal.... nic jsem nenašel. Slyšet je to jen občas než motor vystydne, většinou konkrétně u té naší to udělá párkrát a zmlkne. Je to absolutně totožný zvuk s tím z videa, takže by tam muselo být to samé, ale zatím jsem na to nepřišel. Ne že by na tom stál svět, ale zajímá mě to :D
-
ThomasHK začal sledovat Motor 1.4 16V 63 kW
-
Motor 1.4 16V 63 kW
Ahoj, narazil jsem u manželky fabie 1.4 16v 63Kw na tento zvuk, který se někdy chvíli ozývá u vypnutého motoru - video jsem náhodně našel na YT staršího data, ale zvuk je přesný: https://youtu.be/EJQ6lyhnCec Někdo prozradí, co že ten zvuk způsobuje? :) Nějaký ventil, kompresor klimy? Auto jezdí denně úplně v klidu, není to pravidlem, že bych to zaslechl, díky
-
Výměna spínače pod brzdovým pedálem
To zamáčknutí se nesmí udělat ve chvíli, kdy ho nasadíš a pootočíš s ním nad pedálem ;) On se zaaretuje a po zmáčknutí kolíčku by jsi špatně nastavil jeho polohu. - Po nasazení se pustí pedál a ten vlastním odporem kolíček zatlačí do správné polohy ;) Dokud je venku před montáží, neměl by být problém ;)
- LED podsvícení budíků
-
Budíky předfacelift vs. Facelift
Tak jen pro budoucí návštěvníky s podobným postřehem ;) Odpojení baterky palubní PC skutečně zmate. - hodnota dojezdu se neaktualizuje, dokud se nezkalibruje natankováním plné nádrže - po dotankování plné nádrže se km dojezdu chvíli rovnají, pak už začnou klasicky klesat i bez přepínání - verze PC po faceliftu odečítá po 10km, před po 5km, je to tak úmyslně Takže vše ok a díky ;)
-
Budíky předfacelift vs. Facelift
Jasně, tak zkusím zítra dotankovat do plna, vyresetovat počítadla a uvidíme ;) Ono ne že by to byl nějaký velký problém, ale není to tak pohodlné :) Díky
-
Budíky předfacelift vs. Facelift
Ahoj kluci, možná blbý dotaz, ale máme doma teď dvě fabie (2001 a 2007) a pozoruji rozdíl v chování palubního PC. Všechny hodnoty se aktualizují, ale u novější fabie se jinak chová ukazatel dojezdu. To, že se odečítá po 10km a ne po 5km jako u starší je známá věc, ale u starší se mi aktualizuje hodnota sama. Zatímco u novějšího modelu tam svítí klidně 30km dojezd 100 a musím přepnout jinam a zpět, aby se hodnota aktualizovala na 70. Je to běžné chování? Nebo na to může mít vliv například odpojení baterky a mám natankovat plnou, aby se vše zalibrovalo? Nicméně například spotřeba atd. se vše aktualizuje samo, tak mě to jen zajímá ;) Díky
-
ThomasHK změnil svou profilovou fotografii
-
pískání motoru?
Rád bych využil toto téma mám 1.4 16V 55Kw, najeto skutečných 60000km a po startu je za studena slyšet slabounké pískání (když stojím vedle auta). Předpokládám, že je na vině klínový řemen, ale během vizuální kontroly vypadá ještě dobře. Zkusím ho tedy vzít suchým mýdlem, jak se zde radí. Mám ale jeden dotaz. který jsem zde nenašel - vnitří strana řemenu je pokryta tenoučkou oranžovou vrstvou, skoro jako od rzi a stejně jsou i žlábky na kladce. Auto je pravidelně servisované u škodovky a nikdo nic neřekl, ale nedalo by se to nějak vyčistit? aby zbyl pouze šedý řemen a kovový lesk? zbytek motoru je totiž i díky nájezdu jako nový, lesklý a navíc jestli toto nemůže být i důvodem lehkého pískání za studena... díky
-
Pád otáček (na nulu) + svítíci kontrolka motoru
Tak posledni rada kde ho najit byla pro me asi klicova dnes jsem se v teple garaze pustil do operace. Sundal jsem cely kryt motoru (horni tedy) a kdyz uz jsem v tom byl, tak jsem sprejem na kontakty vzal asi 3 konektory, ktere jsou zde ukryte. Pak jsem zacal hledat na zadni strane motoru onen nejhure dostupny konektor na snimaci a podarilo se mi ho najit (nejspis, ale nevim o zadnem dalsim, ktery by mel byt v tomto miste na prechodu mezi motorem a prevodovkou). Pristup vazne silenej a diky pojistce, ktera drzi jak pribyta byl pro me celkem zazitek dostat tam obe ruce, abych ji sroubovakem dostatecne uvolnil a konetor sundal... ale jelikoz mam rucicky pomerne maly, tak se povedlo ted uz jen bylo na rade dalsi bludiste, kudy tam dostat sprej no a prostrikl jsem obe svorky alespon 2x a asi 5x jsem svorku zapojil a rozpojil. Vsechno jsem poskladal, pozapojoval, pouklizel a nastartoval. Motor se chova normalne, bezi ciste a zadna kontrolka nesviti (tudiz jsem snad na nic nezapomnel) a uvidime, zda se to nejak pozitivne projevi tim, ze uz se to neprojevi Jinak pujde snimac ven, jelikoz kdyz se to cloveku stane pri predjizdeni, je to dost o hubu...
- Pád otáček (na nulu) + svítíci kontrolka motoru
-
Bzučení při otevření dveří
Joo tak to nevim ale auto startuje, jezdi, svetylko v interieru zhasina, signalizace svetel pri otevrenych dverich taky...takze asi v momente otoceni klickem