Přejít na obsah

metrix.m

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1399 zobrazení profilu

Oznámení metrix.m

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Mě to přehrával borec při chip tuningu. Oficiální servis by určitě uměl upgrade ale nevím jestli downgrade SW a otázka je zdali mohou když všem vnucují SW s DG. Já jsem si nechal nahrát poslední SW před DG
  2. Ve spodní části obrazovky je SW tím malým písmem A DG = Diesel Gate Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
  3. Za mě ještě poznatek že hlavně neslapat na brzdu. Tempomat, nebo plyn ale hlavně ne brzda, ta ukončuje čištění Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
  4. Mas nejaky odkaz? Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
  5. Záleží odkud jsi, já mám mapy na kartě ale kartu nechci dávat pryč Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
  6. Díky za info, docela mě to zajímá ale do té doby než se poprvé rozsvítí kontrolka DPF nic řešit nebudu. Spíše mě štve spouštění čištění DPF. Vždy se snažím aby čištění proběhlo v pořádku a tak občas si musím na konci své cesty, cestu ještě protáhnout než dojde ke kompletnímu dočištění. Vyhovovalo by mi občas kdyby se regenerace spustila i při 60% a to v případě že jedu po dálnici a je na to čas, a né že dojedu na konkrétní místo, je tam stále cca 65% pak mám v tom místě krátké krasy a zrovna se spustí regenerace. Letos už 3x vědomně přerušená regenerace a to jsem nechtěl - jednou jsem si nevšimnul, a pak jsem pěkně cítil spálenou gumu, podruhé jsem spěchal a nemohl jsem, opět stejný pach, a po třetí jsem si toho všilm až když jsem vypínal motor - otázka co by se stalo kdybych ho hned zapl zdali by regenerace pokračovala. Zkoušel jste někdo vynutit regeneraci přes nějaký soft? máte s tím nějakou zkušenost praktickou? případně kdy děláte tuto vynucenou regeneraci. Trochu statistiky: ještě jsem se díval k sobě do logu a na docela dlouhé trase jsem našel úsek kdy mi OilAsh vzrosl o 0,04g za 110km na rychlostní komunikaci nebo dálnici. Tedy dopočetl jsem se že 1g mi naroste za cca 2500 km. a v případě dopočtu přes celkový nájezd je to 0,033g na 100 km. tzn 1g za 3000km což myslím že je v relaci. a soot mass calc a soot mass measured mi lítá v rozdílu +-3,8g
  7. Ta hodnota je opravdu matematická a přírůstek je cca 0,0003 g/km, Pro zdejší statistiky já mám 71g a najeto 220 000km. Možná z toho by šlo odvodit jestli má člověk auto s přetočeným tachometrem nebo ne. Pro informaci měl bych asi být na hranici životnosti DPF co jsem se dočetl a otázka zdali mám stočený tachometr? Až zde na foru si všímam že do nové verze přidali zobrazení v procentech
  8. Oilnash je nespalitelny popílek a tedy zanesení DPF. Některým to měří jako hmotnost některým jako objem. Toto číslo se nemiluje při výměně oleje. Dle vypozorovani jsem zjistil že hodnota oil Ash se zvedá pouze v závislosti najetých km a nikoli podle typu jízdy. Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
  9. Možná aktualizace firmware by pomohla, ale nesetkal jsem se s tím
  10. Mapy stáhneš lehce, problém je že musíš mít SD kartu kde se přepíše CID. Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
  11. A dalo by se někde sehnat? Jsou tam nějaké změny?
  12. Je možné aktualizovat firmware? A jak?
  13. Sice mám Passat B7 ale taky caristu používám. Verze 3.7 b6 mi taky nešlo vypnout kontrolu až verze 3.7 b7 se podařilo. Novější verze jsem ještě nestihl vyzkoušet a ani netuším zdali jsou tam pro mě nějaké novinky neboť mi to přijde stejné. Chtěl jsem staging ale ten se mi nezobrazuje
  14. Díky za další verzi. Problém u G4 vyřešen, udělal jsem v mobilu vlastní upravenou verzi a je vše ok. Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
  15. Ahoj, nevíte jak aplikaci upravit když mi píše že můj mobil prý nepodporuje inapp billing? Mám LG G4 Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
×
×
  • Vytvořit nový...