Přejít na obsah

mx6

Uživatel
  • Počet příspěvků

    426
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2587 zobrazení profilu

Oznámení mx6

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

88

Popularita

  1. Je to tak, přehodit se to dá vždycky. Tyto novější Rapidy mají tlumiče už jiné a další věci. Měl jsem rok 2013 a tam byl třeba zadek jak prkno. Pak je změkčovali. Ale vypadá to dobře, někde tu mám fotku mého bývalého Rapida o dvě stany zpátky na Eibach pružinách. Uvidíš no...
  2. Karlosx - ono je možná jedno co tam dáš za nižší pružiny, jízdní vlastnosti půjdou vždycky do prdítka. Ale spíš bych se přiklonil k Eibach -30/30, ty jsem tam měl + 17" kola. Nebo HR. Ať to snížení aspoň poznáš. Tvrdé a uskákané to bude se všema, ty tlumiče to nepodrží.
  3. To ještě nic není, zkoušel jsem na léto 225 35 r19 (Leon FR bez DCC). Tam už nemá co tlumit. Blbě se s tím jezdí, fakt extrém na naše cesty. Už mně začíná po pár tis km vrzat přední jedna strana - přesně jak říkáš. Teď originál Performance zimní 225 40 r18 a je to o dost lepší, s tím dokážu jezdit a moc mně to nevadí. Kodiaq má pořád větší profil gumy, ale roli hraje i celkově hmotnost kol (20")a větší páka u menšího ET. Pak to uložení nebo i čepy odchází dřív.. Zkuste na Kokodáka nějaké lehčí kola - Motec Ultralight, podvozek s tím bude mít méně práce a motor taky. I 20" budou o cca 5kg na kolo lehčí.
  4. mx6

    Ignite disky pro RS

    Na "závodění" mám svého obyčejného Leona FR 1,8 tsi (240k). Za směšných 20-25tis kč se dostanu letos snad na cca 280- 300k. Je to jenom o velikosti turba a hmotnosti. U koncernu je to obzvlášť jednoduché - pasují mně bez úprav dvě větší verze turb. S největším se dá jít někde na 360k a víc.. To jsme ale trochu mimo téma. Nicméně i s takovým výkonem se dá pořád poznat velikost a hmotnost kol. Paradoxně se to daleko víc řeší u silnějších aut, kde by člověk řekl že je to jedno. Jenomže není. Já už mám tak šestou sadu kol a každá se chová trošku jinak. Pohybuju se jenom ve velikosti 18" a 19". Už bych mohl vydat román na toto téma. :)
  5. mx6

    Ignite disky pro RS

    Pěkné to je, jenom bych chtěl vidět jak to auto s tím jede. Zkuste ze srandy přehodit místo těchto 20" nějaké lehké 17" nebo 18" a užší pneu. Dynamika bude úplně jinde. Kodiaq je totiž obrovská skříň a ani RS nejede nic moc..
  6. Od léta to řeším, koupil jsem 19" z Cupry (na Leona FR) a jediné pozitivní je, že vypadají perfektně. Jinak je to tvrdé, odskakují a na horším povrchu je člověk 100% pomalejší jak na 18". Problém je i větší hmotnost ráfků, nicméně tak nízká guma nic netlumí. V kolejích to tahá za volant, atd.. Chtěl jsem se tady vlastně zeptat na jaký tlak foukáte 225 35 r19? Na seaťáckém fóru se moc nedozvím, Cupra má 235 35 pneu a FR používá jenom 18".. Oktávka RS má asi dobře naladěný podvozek z fabriky i na 19", proto je to snesitelné.
  7. Fakt nevím co poradit.. Já sice mám jinou převodovku, ale taky je hlučnější, hlavně studená. Možná najít někoho s GTI a porovnat to. Třeba se stresuješ zbytečně a auto bude vesele jezdit dál. Akorát ti klouzala ta spojka ne? Jak to s ní vypadá? Chtělo by to prostě na 100% určit závadu ať víš kolik to zhruba bude stát. Pak bych to řešil s bývalým majitelem jestli ti dá nějaké peníze, nebo si auto vezme zpátky - což pochybuju.
  8. Těžko říct tak na dálku, v tom servisu to víš že oni rádi rozdělají půl auta a ty to zacvakáš.. Tady je dvouhmoťák setrvák, ten se točí pořád na hřídeli a je jedno jestli zmáčkneš spojku. Ta oddělí lamelu a převodovku. Pokud ti zvuky zmizí po sešlápnutí spojky tak to teoreticky vypadá spíš na převodovku. Špatný dvouhmoťák jsem zažil, šíleně to vibrovalo na volnoběh nebo to dělalo rázy po přeřazení.
  9. To je teda pech.. Ten majitel sice měnil olej po 5tis a tím si zřejmě myslel že auto zachrání před brutálními rozjezdy nebo já nevím co se s tím dá udělat aby po takovém malém nájezdu byla spojka KO - jedině sprinty. Já mám s čipem přes 25tis a to mám ještě vyšší hodnoty a převodovku jenom MQ250 a úplně v pohodě. Chce se to vykašlat na nějaké šílené rozjezdy a vždycky počkat až je spojka v plném záběru a až pak na to dupnout. Polo GTI jede moc pěkně i v základu, spíš bych ho vzal někam na klikaté okresky a tam se vyblbnout. Tam ukáže svoje přednosti, výkon a mrštnost. No ale co už, jestli je ohoblovaná tak jedině výměna a pak se k tomu chovat normálně, ne jak ten vůl před tebou. Nebo pokud to máš chvílu tak zkusit uhrát skrytou vadu. Popřípadě nechat přehrát origo soft a zkusit reklamaci, třeba to projde.
  10. mx6

    Alu kola R19

    Nemám je na Oktávce právě, ale na Leonovi FR. Spíš mě zajímaly názory vlastníků RS co jezdí jak na 18" tak na 19" kolech. Ale já to poznám dost. Dnes zkusím zpátky přehodit 18" a o víkendu pojezdím jestli to není jenom zase nějaké placebo.
  11. mx6

    Alu kola R19

    Jinak slabší motor snad úplně nemám (240k) ale Cupra s 300k to není. I když i tam jsou tyto kola prý trochu poznat. Výhoda je, že s něma člověk vletí někam do jamy i ve 150km/h a nic se nestane díky ohromnému materiálu, ale zase potřebuje taky ohromný motor.
  12. mx6

    Alu kola R19

    Je to tak, prostě je víc hmoty dále od osy, díky většímu průměru. Navíc bych měl mít gumy 225 35 abych zachoval stejný obvod. I tam je tuším necelý cenťák navíc do celkového průměru s pneu 235 35 a větší šířka-valivý odpor. Vypadá to na autě perfektně, ale ty jízdní vlastnosti šly pěkně do prdítka..
  13. mx6

    Alu kola R19

    Měl bych otázku, jaký se vám zdá rozdíl v dynamice 18" vs 19"? Koupil jsem sadu originál z Cupry 19" na Leona FR a to auto strašně chcíplo oproti 18". Hmotnost ráfku 19" + zimní 235 35 je 24,5kg. Sada 18" co mám 225 40 váží 21.5kg. Nevážil někdo náhodou 19" Extreme s pneu? Ale to bude možná podobné. Ty 3kg jsou strašně poznat, jako kdybych ztratil min 20koní. Ale komfort kupodivu úplně stejný jak na 18".
  14. mx6

    Vaše spotřeba

    Ani úplně nevím jak se ta spotřeba změnila po čipu, dělal jsem to když mělo auto najeto jenom tuším 5 nebo 8 tis km. A motor si ještě furt sedal - na začátku žral tak 9L lehkou nohou. Teď mám něco přes 30 tis km a snad teprve teď je motor pořádně zajetý a i ta spotřeba se ustálila. Na dlouhé trasy se s tím fakt dá kolem 6L jet úplně normálně. Občas jedu i na spotřebu - když jedu pracovně a proplácí mně cesťák cca 7Kč/km. Nemusím nikde být na čas, takže jenom lehce plachtím a zbytek mám do kapsy.
  15. mx6

    Vaše spotřeba

    Já mám celkový průměr kolem 7L. Do práce cca 6km, tam to stoupá, naopak na dlouhé trase jezdím tak 5,7-6,5L předpisově s rodinou. V zimě je to víc cca 8-8,5L. Nejezdím velké města, bydlím na dědině a vejvíc asi brouzdám okresky. Mám ale krátkého Leona, manuál převodovka.
×
×
  • Vytvořit nový...