Přejít na obsah

cosmicboy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    421
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli cosmicboy

  • Narozeniny 24.3.1981

Návštěvy profilu

3 803 zobrazení profilu

Oznámení cosmicboy

  1. Já si právě říkám, že (v mém případě) těch 1800 metrů nad mořem není tak "brutální" výška s řídkým vzduchem. Ale asi tedy nakonec jo, resp. my to na těle nepoznáme, motor už asi jo :-).
  2. Je možné, že má nadmořská výška vliv na volnoběžné otáčky? Pokud mám motor ohřátý, není regenerace DPF, vše je OK a diagnostika nehlásí žádný problém, tak se mi volnoběh drží na přesně 800. Teď jsme byli na výletě v Alpách, 1800 m nad mořem a volnoběh se nepatrně zvýšil na cca. 850. Po sjezdu do nížin sem opět na svých 800. Tak nevím, jestli mám čekat nějaký problém nebo je toto zvýšení normální. Mně těch 1800 m nepřijde zase jako nějaká extra výška...
  3. Dle 2 mechaniků je problém v jedné z hadic k turbu, kdy je v ní mikroskopická dírka, která se při vyšších otáčkách zvětší a pak hodí chybu. Stačí auto chcípnout a znovu nastartovat a je po chybě. Mám prý počkat, dokud nebude závada trvalá, pak se dá řešit, kde dírka je. Takto by to byla metoda pokus-omyl s výměnou dílů.
  4. Trochu off-topic: A nejsou ty mlhovky také o starém pravidlu "ne abych lépe viděl, ale abych byl viděn" ? Upřímně, když dnes vidím, kolik řidičů jezdí i v husté mlze jen s denním svícením (tj. nejen bez jakékoliv mlhovky, ale i bez obyčejného rozsvícení, tudíž se zhasnutým zadkem), tak bych fakt vylítnul z kůže...
  5. Na úvod se omlouvám, jestli zakládám duplicitní téma - bohužel jsem ale nikde tento problém na fóru nenašel - pokud zde již existuje (nejlépe i s radou na vyřešení problému), nechť je zde dán před uzamčením dotazu odkaz, děkuji ;-). K věci: Superb 2, 2.0 TDI, CFGB. Poslední dobou se mi ráno za studena stává, že motor ihned bez problému nastartuje, ale otáčky začnou lítat v rozmezí 500-1200 a pak motor po pár sekundách chcípne. To se opakuje následující 1-2 starty a pak je vše OK, další starty v rámci dne bez problému. Vstřiky nové (cca. 1000 km), palivový filtr zánovní (cca. 5000 km), diagnostika nehlásí žádný problém. Mohu poprosit o radu, kterým směrem se ubrat v hledání problému?
  6. Tak mě asi čeká nejhorší možné pátrání... Dnes jízda naprosto OK, žádné chyby. To bude asi hledání a výměna dílů pokus/omyl... :-(. Pokud zde někdo stejnou kombinaci chyb měl, určitě budu rád za jakýkoliv tip, kam své pátrání směřovat.
  7. Motor 2.0 CFGB, 125 kW, najeto 230 tis. Dnes mi během předjíždění (vytočení motoru) začala blikat kontrolka žhavení + nápis, abych navštívil servis. Diagnostika hlásí výše uvedené chyby. Mohu se zeptat, jestli se s tím někdo setkal a co mě asi tak čeká? Při pátrání nacházím, že lidé mají buď jednu nebo druhou chybu, na obě naráz jsem bohužel nenarazil. Ještě uvedu, že text k první chybě je Turbochanger Low Boost a u druhé chyby je uveden problém s Modulem A.
  8. Vypadá to parádně, ale v tomto směru jsme trochu zbabělec - raději chci držet žárovky, která je homologovaná.
  9. Jak jsou instalované výbojky staré opravdu netuším, auto je z roku 2010 a jestli někdy dřív proběhla výměna (kupoval jsem ho v 2019) opravdu nevím. Ty LEDky zní lákavě, ale (možná jsem zbabělec), raději se držím oficiálních dílů s homologací (nemluvím nutně o dílech s logem Škoda). Podle webu by homologaci mít neměly, nemluvě o diskuzí ohledně chlazení. Abych si tím pak nepřidělal víc starostí než užitku.
  10. Nějakou dobu jsem teď jezdil s novým autem, které má hlavní světlomety LED. Po návratu do svého S2 jsem zaregistroval, že jeho xenony svítí výrazně méně. A teď je otázkou, jestli to "méně" je vlastně v pořádku, jen jsem se namlsal LEDkami nebo jsou již xenony na odchodu. V tomto směru asi těžko radit, nebo je nějaká možnost, jak ověřit, že svítí, tak jak mají? A pokud bude zapotřebí výměna, tak máte, prosím, někdo tipy na výrobce nových výbojek? Líbí se mi buď Osram Xenarc Nightbraker, který má být asi to nej od Osramu, svítivost 3200 lm nebo běžný Bosch, který má ale 3550 lm. Nebo zvolit úplně něco jiného?
  11. A když ten kryt demontuju, nebude to nějaký problém? Myslím teplotně, ochrana na špínu... Vycházím z toho, že nová auta jej nemají, ale jestli zase nejsou udělaná "jinak", že ho vlastně nepotřebují. A nebo je to jen o šetření automobilky?
  12. Tak to jsou u nás asi hluché myši :-). Jak jsem psal, plašiče se mi neosvědčily a i na recenzích (např. na Heuréce) jsou ty názory na plašiče takové rozdílné... Neříkám, že jsou na nic, určitě někomu pomohou, ale mně bohužel ne. Proto spíš řeším cestu nejmenšího zla, zda raději kryt nesundat.
  13. Dnes jsem zaregistroval, že se pod krytem motoru začalo líbit myškám, potvory navíc vykusují a cupují na kusy jeho spodní pěnovou vrstvu. Takže přímo na motoru mám teď (ale ne v nějakém drastickém množství) směs bobků a kousků této vrstvy. Takže začínám přemýšlet opačným směrem, než většina - kryt trvale demontovat, než ty potvory rozkoušou i něco závažnějšího, popř. demontovat jen toto pěnové tlumení. Rád bych se zeptal na vaše zkušenosti, jestli se s tím někdo již setkal, popř. jestli demontáží neudělám nějakou zásadní chybu. Ještě řeknu, že všechny plašiče a babské rady, co do motorového prostoru dát (vlasy, psí chlupy, šlupky od kdo ví čeho, logr...) bohužel nefungují.
  14. Teď jsem mluvil se sousedem, před X lety měnil palivový filtr na 1.2 HTP a kupoval originál v autorizovaném servisu. A říkal, že přímo na filtru bylo UFI.
×
×
  • Vytvořit nový...