-
Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
tam je animace, pokud se podivas na rasy tak anjizdeji, stejne jako zadek se postupne rozvesuce. Je fajn si stahnout blikani blinkru, pak to krasne vynikne....
-
Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
POužívalo se to kvůli startérům na xenonech.... JInak jsem chtěl taky, kvůli tomu že hlavní světla svítí trochu zbytečně vysoko a mlhovka má širší záběr a vetší sklon, ale bohužel dokud nebudou popisy k jednotkám světel tak nelze, stejně jako řady s dennímu svícení. ( Bavím se o FL )
-
Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
Máš MFK 3.0 tam je to jinak. POkud tam není, tak jen zadat swap kod a nebo tam poslat jiný dataset.
-
Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
Koubapavel2 - Co to máš na tom rádiu? Ty velké ikony?
-
Možnosti kódování u OIII
Sice to odporuje EHK, a je to taková hloupá provokoce jak na STK tak na dopraváky, ale jen nastavíš řsšám aby zlumily proti blinkru. Pěknější je pokud zhasnou, tam už se to dá i ukecat, ale pokud je homologace jako obrysovka tak to při blinru nemá žádně ztlumení, nic....
-
Full LED s AFS - zkušenosti, problémy
Pokud se ti chce až na 56 km D1, tak jsem byl dneska v práci a budu tam asi příští uterý. Nastavíš si sám....
-
Full LED s AFS - zkušenosti, problémy
- Vaše spotřeba
- Učební pomůcky, servisní a dílenské příručky OIII
Utahovací momenty :: Hlava válce Utažení šroubů hlavy válců Krok 1: Utáhněte. 30 Nm Utažení šroubů hlavy válců Krok 2: Utáhněte. 70 Nm Utažení šroubů hlavy válců Krok 3: Utáhněte. 90 ° Utažení šroubů hlavy válců Krok 4: Utáhněte. 90 ° Utažení šroubů hlavy válců Krok 5: Utáhněte. 90 ° Utažení krytu hlavy válců Utažení krytu hlavy válců Utáhněte. 9 Nm- Full LED s AFS - zkušenosti, problémy
Podle německých kolegů dokonce 50 % aut dnes vyrobených je špatně seřízených.... Já osobně vím jen o problémech v Bratislavě, a těch s Octavkou....- Full LED s AFS - zkušenosti, problémy
Ten mínus je, že jsem to nezvládl. Nabízel jsem každému ať si přijede a seřídí, zdarma u nás na školícím. X krát jsem psal jaký má být postup seřízení jak na analogovém tak digitálním regloskopu a dokonce i vuči bíle zdi. A výsledek? Hella neumí seřídit světla..... To by dopálilo každého ( vola jako já, který nabídne vlastní prostory a reálné zkušenosti, diagnostiku, regloskop a ještě vysvětlí postup). Navíc, nic jsem za to nechtěl. Tak si dál plakejte, jezděte do značky za 200 / 500 / 900 Kč....- Full LED s AFS - zkušenosti, problémy
TVL. a dost, měsíc jezdil v pohodě, narozdíl od většiny z Vás vím jak je nutné nejen světla ale i kamery a radary seřídit a těch deset stránek kidů o ničem.... Asi raději BAN. Postup je jasně daný, značkové servisy ho neznají a nedodržují a O III FL má díky úspornému programu nivelaci ošizenou. Stejně jako spoustu dalších věcí. Když přijedu do značkového servisu s regloskopem a mechanik po celé době co O III FL jezdí neví, kde najde v ODISu základní seřízení světel je jasnou deklarací toho, že to servisy prostě neumí. Stejně jako to neumí ( legislativně správně) STK.- Full LED s AFS - zkušenosti, problémy
Asi nechapu otazku? ( P.S. to je jen brand pod kterym dneska delame regloskopy na trh, stejne jako diagnostiku a ADAS kalibrace. Realne ale patrime pod Hellu, ktera dela svetla pres 120 let) Zbytek diskuze mi pripada zbytecny, i LED na OIII lze seridit jednoduse, nicmene s regloskopem je to presnejsi a bez diagnostiky vcelku dost nesmyslne, ale ano, panicke stesti funguje. Navic OIII ma ve velke casti pripadu hlavni svetla spatne serizene. To jsou fakta.- Full LED s AFS - zkušenosti, problémy
Školící středisko mám ve Zruči nad Sázavou, a jinak já nic, každý si světla seřizuje sám. Já jen říkám jak a co a půjčím regloskop.... Školitelé jsou přece teoretici a rukama nepracují :-) ;-) Školící- Možnosti kódování u OIII
VCDS - origo, nova verze a dělal jsem měsíc staré LK FL a bez problému jen napětím. 110 KW motor... - Vaše spotřeba