Přejít na obsah

Petroch

Uživatel
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

959 zobrazení profilu

Oznámení Petroch

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

27

Popularita

  1. Myslím, že v samém závěru článku je hlavní myšlenka stojící za podobnými prohlášeními. Když se velké procento prodaných aut v EU leasuje, tak se finanční instituce samozřejmě bojí, aby na tom nevykrváceli. Čas a trh ukáže.
  2. Šplouchání je normální u MQB aut. Šplouchá Golf, Octa, Leon... Při určitém množstvím paliva je to slyšet. Je to prostě plastová nádrž bez přepážek. Řešení je volume doprava.
  3. S odstupem několika dní musím říct, že si zdražení všimla většina lidí z mého okolí. I ti, které auta zas tak normálně neberou a tyhle věci nesledují. A vubec ne že bych se ptal, prostě na to přišla řeč. Zprávy proletla mezi lidmi jako blesk, takže i strejda z Horní Dolni to slyšel. Chápu, že vše bylo plánované, ale v současné době to bylo také extrémně nešťastné rozhodnutí, které značce uškodilo víc než se může zdát. Dalo se počkat, jak se situace vyvine. Možná ani Vóša z Hčka by si svého času takový krok v této situaci nedovolil. Ve mě osobně to zanechalo hořkou pachuť. Škodovku mam uz několikátou, nicméně v dobách krize udělat toto je s**ňárna.
  4. Takže do roka a do dne Scala Fresh za 349 000,- :D?
  5. No, asi musi mít ve Skodovce nějaký zamer, věnuje se tam cenotvorbě určitě dost lidi, takže jestli je trápí emisní pokuty, kurz eura nebo elektroauta nevim. Jenze až jim dorazí čísla za Q2, situace může byt radikalne jiná. Podle mě zrovna teď nejde o šťastný krok, dávalo by smysl, kdyby se snazili zakazniky naopak motivovat ke koupi po tech vsech karanténach. Na autě typu Scala dělá cca. 30k hodně a hlavně zákazníci teď budou mít jiné starosti, než kupovat auta. Takže pokud tím chtěli ještě vice omezit současnou omezenou poptávku po autě, co se tak moc dobře neprodává, good job ?
  6. Petroch

    Škoda KAMIQ

    Kdy se bude lámat novy mr2021?
  7. Já například Scalu díky tomu, co je zde napsáno na fóru, ještě neobjednal. Za ten čas co čekám již někteří zde stihli koupit Scaly dvě :). Jenže kvalitativní problémy některých kusů mě nutí vyčkávat. Auto jako takové se mi vcelku líbí, ale zase to není taková ta láska, že bych ho hned musel mít. Mrzí mě i poněkud stupidní skladba výbav. Donutilo mě to navštívit i konkurenci Hyu/francouzi. Takový i30 fastback je za podobné peníze, interiér sice pocitově horší ale zdá se jako solidní auto, od dob předchozí generace velký skok, uvidíme jak bude vypadat s faceliftem. Se současným marketingem už mi ani nejsou Hyu tak nesympatičtí jako za doby Vošického. Reklamy typu "Soused z Boleslavi" se mi vyloženě hnusili. Asi stejně tak jako prezentace Scaly jakožto megaultra stylovky pro mladé při uvedení na trh. No, stejně jsou Škodě soukromníci u zadele, tak je vlastně jedno, jak se člověk rozhodne :D
  8. Natočení jiskřiště je kvůli chlazení svíčky proudícím plynem. Teploty hoření /prohořívání/ a vrstvení směsi jsou u přeplňovaného přímovstřiku jiné, svíčka dostává více zabrat, proto se to tak řeší nejen u Škody ale třeba i u MB, Hyu a podobně. U MPI bych koupil ORIGO svíčky, dotáhl na předepsaný moment kvalitním momenťákem dle DP a jezdil. Moment dotažení v souladu se závitem na svíci a v hlavě by měl zajistit správné pozicování sám. Pokud bych chtěl být velký punťa, označil bych si to a natočil dle TSi, ale nikdy přes moment. Jo a ještě se vyplatí vyndavat cívky (nikoliv ale svíčky!) při ohřátém motoru, jinak je to o nervy, protože tam někdy drží jako prase. Při montáží zpět je dobré cívky na rantlech máznout. Když jsem to dělal naposledy na TSi např., 3 svíčky šli natočit přesně a s tím víceméně seděl i moment, poslední však ani za boha. Stále byla takřka na druhou stranu a ani kdybych jí dotáhl "na krev", tak by nebyla správně. Zkusil jsem tedy další svíčku a to samé. V hlavě tedy musel být špatně závit a s tím nic nenaděláš. Takže někdy musí být kompromis a je třeba častější výměna pro sichr. Další věc je, že u těchto svíček s podložkou máš jen jednu možnost, nemělo by se to pak zpátky povolovat když moment omylem přešvihneš. Jinak na tom nic není. V servise by na tom učeň mávnul rukou a dotáhl to od oka :D
  9. Petroch

    Škoda SCALA

    Čekal jsem, že se ukáže v konfigurátoru společně s modrou titan a lava, jak nekdo psal v diskuzi o kamiqu, ale zatim nic...ticho po pěšině.
  10. Petroch

    Škoda SCALA

    Jasně, jenže když ty pakety jsou teď v ceně, tak se vracíš zpět na 377 900,- a nemůžeš to odečíst ještě jednou. Ona je to vlastně sleva 26 000,- z původní ceny auta s pakety, takže z 403 900,-. Z 377 900,- odečteš ten bonus, takže si na 347 900,- no a k tomu nějaká obligátní sleva kolem 5-7% pro běžného čecháčka. Takže když to vezmeš s metlou tak budeš kolem 335 000,- (záleží kolik procent člověk vyjedná), pokud dáš auto protiúčtem.
  11. Petroch

    Škoda SCALA

    Jakže 321 900 :)? Som nepochopil...377 900,- - 30 000,- za výkup dává nějakých 347 900,-
  12. Petroch

    Škoda SCALA

    Trochu z jiného soudku - má někdo info ohledně té nové zelené metly, kdy by měla být dostupná?
  13. Petroch

    Škoda SCALA

    A skoro se podobá našemu ambitionu ... proto v čr active není - už by nebylo moc co vošustit :D
  14. Petroch

    Škoda SCALA

    Rád projíždím katalogy a reklamy a přemýšlím (v rámci profesní deformace), kam asi automobilka chtěla daný vůz nasměrovat. U Scaly vidím pěkné aktivní dvacátníky až třicátníky běhat, jezdit na kole, kupovat kytky a hrabat se v telefonu protože vždycky online apod. U Kamiqa vidím důchodkyni, jak jde z nákupu na poslední straně. Přijde mi to tak nějak naopak - dvacátníci buď nemají na nové (protože bydlení), nechtějí nové a nebo mají už služební oktu (takže kam nandat kolo nemusí řešit) a koupí radši Kamiqa jako druhé lifestylové auto pro ženu. Další lidé koupí Kamiqa, protože se jim prostě v rámci nynější módy líbí a v rámci městského/příměstského života jim kufr stačí. A firmy, důchodci, oni zmínění realisté a všichni, co jsme čekali prostě na trochu lepšího Rapida - pracanta, který nás po vzoru jedničkové Oktávky odveze do pekla a zpátky spolu s fůrou dřeva a pytlem cementu, auto s prostorem, praktičností a přijatelnou cenou atd. jsme dostali něco, co je nám od začátku prezentováno jako hatchback Octavie, český Golf, no a je nám to nabízeno za cenu jako Golf. Jenže nic z toho to auto není. Popravdě jsem to po fiasku s prvotní cenou Rapidu v roce 2012 tak nějak čekal a doufám, že se časem Scala zase vyvine v toho spolehlivého pracanta, kterým měla být od začátku.
  15. Petroch

    Škoda SCALA

    Přemýšlím o Scale už nějaký pátek a tahle "Akční" verze mě celkem nahlodává, jestli do toho konečně nejít. S trade-in a nějakou dodatečnou slevou už by se člověk konečně mohl dostat na dobré peníze. Stále ale čekám, že se jich před naběhnutím emisních pokut budou snažit udat co nejvíce, takže jestli náhodou nebude nějaký jarní trumf, fresh nebo něco takového co bude vycházet třeba ze Style. Ale kdoví... Scalu přizabili Kamiqem. Mě Scala vyhovuje, vždy jsem byl více na hatche, ale co vidím, tak u nás (před větším salonem ŠA) často ráno sundavají auta z přepravníků a poslední dobou vidím sundavat jen samé Kamiqy. A objednávky po celé EU musí vypadat obdobně.
×
×
  • Vytvořit nový...