Publikováno Prosinec 15, 201014 r Na EGRu je z kazde strany dirka a z tech mi jde olej..je to na závadu? Auto jede dobre,necuka,tahne..jen me stve jak je to furt poblitý od oleje.Díky za rady..hledal jsem,ale vsude je jen jak vycistit nebo zaslepit.
Prosinec 16, 201014 r robilo mi to to iste, je vadny ten egr ventil jednoznacne zaslepit, ja to uz takmam asi 2 roky a super ani kvapka oleja z egr ak chceš možem niekde pohľadať presny nakres tej zaslepky
Prosinec 31, 201014 r To samé se tu už řešilo v jiném vláknu. Mě to také teklo těma dvěma "dírkama" u kterých jsem nikdy nepochopil, k čemu tam vlastně jsou. Vyměnil jsem celý EGR ventil za jiný a ten už ty dvě dírky nemá. A je klid, je po "chcaní"
Leden 9, 201114 r Pokud je to od oleje, tak je "vyběhaný" a je nutné ho vyměnit a až pak snížit jeho funkci. Ty dirky tam mají svůj význam Už pár aut sežehly plameny jak se to vzňalo na výfuku.
Leden 18, 201114 r Našel by se někdo kdo by mi vyčistil EGR atp. z Prahy a okolí (samozřejmě za $$$)? Díky (příp. hledám zručného mechanika, který bere vlastní díly). Upraveno Leden 18, 201114 r od Phate
Únor 10, 201114 r Tak to bych prosil kapánek vysvětlit, dík.... Pokud tam ty dírky nejsou, tak tlak unikající kolem osičky ho může otevírat a to se rovná ztráta výkonu. Pokud tam ty dírky jsou, tak tlak uteče a zároveň se pozná, že je ventil vyběhaný a je nutno ho vyměnit. Pokud jsi chtěl vysvětlit proč to shořelo, tak protože se vznítil olej kapající z EGR ventilu na výfuk.
Únor 11, 201114 r egr pipe uz jste se s tim nekdo setkal?...je ta cena odpovidajici materialu nebo je tech cca 100liber hodne nadsazenych a jak by to pak bylo s tim upravenim aby to nehazelo chybu na palubce a co chcipani motoru-byl by problem?...konkretne SUP 6/2005 MR2006 Dekuji za nazory Upraveno Březen 10, 201114 r od Karol Wojtyla
Září 7, 201114 r Zdarec chlapy,dnes jsem sundal kryt motoru a nestačil jsem se divit.Egr byl docela hafo od oleje,každej mi říká,že je to normální.......Ale mě to moc nepřipadá.Dám sem nějaké foto před čištěním a po. Jinak motor táhne jak ďas bez jakého koliv problému....Kdoví jak dlouho ten dekl nikdo nesundával tak co myslíte ještě vydrží bo mám shánět jiný...
Říjen 10, 201113 r Zajímavé čtení co se týče EGRU. Není na škodu se na to kouknout. http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php
Říjen 12, 201113 r Zdarec chlapy,dnes jsem sundal kryt motoru a nestačil jsem se divit.Egr byl docela hafo od oleje,každej mi říká,že je to normální.......Ale mě to moc nepřipadá.Dám sem nějaké foto před čištěním a po. Jinak motor táhne jak ďas bez jakého koliv problému....Kdoví jak dlouho ten dekl nikdo nesundával tak co myslíte ještě vydrží bo mám shánět jiný... Na 1,9 96kW jsem cca ve 150tis egr vymenil,predtim jsem ho nechal cistit,ale to nepomohlo.Novej vydrzel mozna 40tis a bylo to stejny.pak jsem ho nechal zaslepit a uz zadny problem,auto jelo lip,rekl bych uplne skvele a dalsi pozitivum bylo nezanaseni turba.To je ma zkusenost.. Jo musim dodat,ze mi svitila kontrolka emisi,ale to mi nevadilo,kdyz to jelo super.. Upraveno Říjen 12, 201113 r od PetrKV
Říjen 12, 201113 r Dík za radu,zatím auto šlape v poho....nechám to být,pak to asi také vyřeším tím zaslepením Jen jsem měl strach jak jeto od oleje,aby to něco neudělalo......už jsem se tu dočetl,že je možné že auto i vyhoří jak ten olej kape na výfuk
Červenec 27, 201411 r Autor Egr jsem zaslepil nahoře i dole,ale olej s těch direk po stranách chčije dál Prý se má egr ještě nějak zavřít nebo přivřít VAGem..nevíte někdo jak? Nebo je egr kaput a musim ho vyměnit?
Červenec 31, 201411 r Hojte nevim v jakem stavu je ten muj ale jaky je váš názor ? Zaslepit nebo nezaslepit ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.