Publikováno Prosinec 29, 201014 r š oct 1,6 55kw 140000km, mám problém před dvěma dny jsem jel do města vše v pořádku, po odjezdu jsem nastartoval a asi po 50 metrech začal motor vynechávat a škubat, tak jsem ho zhasnul, znova nastartoval a zase asi po 30-50 metrech to začlo vynechávat musel jsem odjet z křižovatky tak jsem víc přidal a poté 100 km bez vynechání volnoběh ok spotřeba ok, to samé se děje vždy když zastavím a stojím třeba 30 min pak nastartuju chvíli blbne tak 20 vteřin a pak zase je vše v pořádku. Vyměnil jsem svíčky, víko rozd.a palec. Přes PC jem kontroloval motor a pouze sporadická lambda ta tam byla i vlétě a jezdila v pořádku. za dva roky co jí mám tak je to poprvé co takhle blbne. Tak prosím jestli má nějakou zkušenost s podobnou poruchou aď poradí děkuji moc.
Prosinec 30, 201014 r hmm to může být dost věcí. Rozhodně bych se ještě zaměřil na zapalovací kabely. Mohla by to dělat čistě teoreticky i ta lambda nabo čidlo teploty chladící kapaliny... A co jsi tam natankoval za benzín?
Prosinec 30, 201014 r Autor Nejdříve plnou u benziny, a začalo to blbnout tak u 1/4 nádrže, pak jsem vzal plnou na globusu a pořád to samí,čidlo teploty ukazuje přes vag docela přesně
Prosinec 30, 201014 r hmm to může být dost věcí. Rozhodně bych se ještě zaměřil na zapalovací kabely. Mohla by to dělat čistě teoreticky i ta lambda nabo čidlo teploty chladící kapaliny... A co jsi tam natankoval za benzín? Lambda by se projevila spotřebě. Kabely, cívka, klapka?
Prosinec 30, 201014 r Rozhodně zkontroluj vysokonapěťovou cívku zapalování,jestli nemá praskliny a když ji vymontuješ z auta je zespodu kryt pod kterým jsou napojeny dráty z cívky nadráty vedoucí do konektoru. Rozhodně to póřádně prohlédni. Ahoj.
Prosinec 30, 201014 r Autor cívka, kabely,víčko rozd. palec svíčky vyměněny stále stejný stav, 2600,- zatím vylítlo do vzduchu, klapka vyčištěná, když byla klapka špinavá chcípalo to na volnoběh a motor houpal, vyčištěním bylo vše v pořádku ale to bylo když jsem auto koupil ted nastartuju jedu pak zablbne a pak je celou cestu klid a volnoběh je stabilní.
Prosinec 30, 201014 r ještě mě napadá palivový filtr, palivové čerpadlo - změřit tlak paliva Nebo některý ze vstřikovačů. je divný, že to udělá jen po startu tedy při studených svíčkách, motoru...co tam máš za svíčky? Jo a dělá to až teď v těch mrazech? Mohla by to být prkotina-voda v palivu, která zamrzá... Upraveno Prosinec 30, 201014 r od TomášT
Prosinec 30, 201014 r tak jak píše TomášT - palivové čerpadlo nebo filtr (spíš).... ale já bych to viděl na ty svíčky, já dal taky kdysi nové a myslel jsem si, že je to super věc vyměnit svíčky, ale dal jsem BRISKy a auto cukalo, škubalo, apod. (ale jen občas).... a nebo taky voda v palivu (ono co si budeme povídat - Globus není bůhvíjaká benzínka).
Prosinec 30, 201014 r Autor Dal jsem stejný svíčky jako tam byli , udělá to i když je motor ohřátej na provozní teplotu zastavím, 10 min počkám a pak nastaruju ujedu 200 metrů a začne škubat, za chviličku to zmizí a auto už nezablbne. Celou zimu co začala tak bez škitnutí. Na globusu beru pořád a auto zatim neprotestovalo. Nemohl by blbnout regulátor tlaku paliva na tý vstřikovací liště ? Jak změřím ten tlak ? Upraveno Prosinec 30, 201014 r od dataspeed
Červenec 16, 201213 r Autor I kdyš je to skoro 2 roky, omlouvám se že jsem nenapsal čím to bylo. Vše bylo vyřešeno konektorem u lamba sondy byl plný vody, po vysušení a vystříkání WD40 vše v pořádku.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.