Publikováno Leden 9, 201114 r Čau hoši, prolezl sem to tady celý, ale nikde sem se nedočetl, co všechno bych potřeboval na přestavbu klasických brzd na RS. Mám 1.8 T 288/25 vpředu a 232/9 vzadu. Potřeboval bych poradit co všechno koupit za díly. Podle toho, co sem se dočetl, by měly být stejný těhlice...tzn. že bych asi potřeboval jenom držák třmenu a třmen jestli se nepletu...a co vzadu? Mohl by někdo poradit, popř. napsat co všechno by bylo potřeba? díky
Leden 21, 201114 r ale kecáš je potřeba celá těhlice (brzdy z rs jsou 312mm a ty máš jen 288) držák (třmen) je stejný a pak samozřejmě větší kotouče - 312mm
Leden 30, 201114 r promiň, matu tě! jsem si těď uvědomil, že je tomu jinak.. 288 a 312 mají těhlice stejný
Leden 31, 201114 r Mezi brzdama z 1.8T (nebo 96 kW TDI) a RS je jen to, ze predni z RS maji navic drzak, ktery posouva brzdic dal od stredu, ale samotny brzdic a tehlice jsou stejny. Pak potrebujes logicky akorat vetsi kotouce a jiny desticky. Zadni brzdy jsou jiny. Ani na zadni pak nedas 15" kolo, takze potrebujes 16" rezervu. Upraveno Leden 31, 201114 r od houmik
Únor 5, 201114 r Aj brzda 288mm má držiak medzi tehlicou a brzdičom ,ale je uspôsobený na kotúč 288mm. RS brzdiče sú s hliníkovej zliatiny( asi dural) a brzdič FN-3 288mm je liatinový... Ale sú fyzicky zámenné.... Zároven sa musia použit aj štíty brzdy pre 312 kotúč...
Březen 1, 201114 r Autor Tak jo hoši, díky...vyřešil sem to tak, že sem koupil komplet zadní nápravu a přední těhlice... asi to vyšlo líp, než kdybych se s tim předělával. A ty těhlice jsou fakt stejný, až na ten držák třmenu.
Březen 1, 201114 r No tak pánové, tohle téma je na jedničku! Schválně si dejte tu práci jako já a pročtěte ho jako já od začátku. Až vám dojde, to co mi - a to, že tady každý trvdí něco jiného, ale ve finále se všichni shodli... Já to ale každopádně nechápu, proto mě berte( pomalejší člověk) s rezervou a prosím znvou mi někdo fundovaný vysvětlete, co je potřeba vyměnit z 288mm kotoučů na 312mm. Mám 1,8T 4x4 ještě v plynu - takže docela pašík čipnuté víc než dost a občas cítím, že ty brzdy nestačí. Proto mi dovolte ještě jednu otázku: Bude brždění po této výměně nevadnoucí a silnější natolik, že se výměna vyplatí?
Březen 1, 201114 r Ano,to bude.....pokud použiješ optimální díly,kotouče a desky jedině ATE..mám vyzkoušené!!!
Březen 2, 201114 r Autor Já sem ty původní brzdy měl v nehezkym stavu ( zadní kotouče byli rezatý až až a měli tloušťku sotva 6mm...destičky dobrý ) ... Ale myslím si, že je to hodně znát. Hodně lidí si tady na foru nemůže vynachválit brzdy z RS, prej je to velkej rozdíl.
Březen 6, 201114 r jo když dáš kvalitní kotouče a desky, tak je to supr. jinak z 288mm kotoučí ti stačí na výměnu akorát držáky brzdičů a kotouče! těhlice, brzdiče sou stejný!
Březen 6, 201114 r Walda RS: Noooo díky Waldíkůů! Přeaně tohle jsem chtěl vedět! Takže jen držáky brzdičů. Chápu a jsem zase o něco chytřejší! Děkuji
Březen 6, 201114 r No lidi mi příjde, že 1.8 T na seriových brzdách brzdí víc než dobře. Mě už jednou zachránili od nehody... (a to mám auto 2 týdny no jo no ) časem to možná příjde když bude potřeba výměna, ale teď jsem s nimi spokojený víc než dost...
Březen 7, 201114 r jo a krycí plechy budou nejspíš jiný, ale to je prkotina tatík má taky brzdy 288 a brzdí to dobře, ale oproti mejm 312 vrtanejm a frézovanejm kotoučum přímo z MB je to nebe a dudy
Březen 7, 201114 r Autor Kolik si dal za ty kotouče?... jestli to není tajný Hoši nechce se mě zakládat nový téma tak se zeptám vás...snad mě za to ostatní nepopraví. Jak složitý je vyměnit tlumiče a pružiny? Mám nový bilstein B4 a weitec snížený o 30mm. Nikdy sem to nedělal. Potřebuju nějaký speciální nářadí? Musím dostat poloosu z těhlice? jak? Nebo to mám radši někomu dát? ... Díky
Březen 7, 201114 r Že se ješte vracím ke kotoučům... Ano, ony 288mm brzdí super - měl jsem před tím jiné auta, které brzdily mnohem hůř - ale jde mi mráz po zádech při tom vadnutí. Občas jezdím jako prase (to není k chlubení - ani se nechlubím - jen konstatuji), takže brzdím víc než standartně a to se mi už párkrát málem vymstilo. Jednou jsem stál oběma nohama na brzdě, abych dobrzdil do zatáčky. Možná je to špatnýma deskama - nevím, co tam je. Bývalý majitel tam prý nechal originál, ale neviděl jsem.... Asi tam letos ještě kotouče nechám - jsou loni nové a zvolím kvalitní desky - doporučujete ATE (?), a uvidíme, jestli to bude lepší.
Březen 8, 201114 r já je koupil z ruky, jsem jejich druhej majitel, bylo na nich najeto cca 10t km a koupil sem je i s deskama za 6500,- PC byla někde u 20t co sem si zjišťoval. Na výměně tlumičů nic neni povolíš nahoře, dole a vyndáš ho ven + samozřejmě odšroubovat ty prkotiny co na něm sou a je dobrý mít sundabý kola
Březen 10, 201114 r No na Bremba jsem taky koukal... Značka destiček je mi neznámá. A jsi spokojený s touto kombinací? Na kolik to vyšlo? A Ty máš velikost z RS?
Březen 12, 201114 r souhlas s houmikem, skvělá kombinace, až moje pujdou do kytek, tak jedině brembo a textar
Květen 19, 201114 r trochu to tu oživim, zajímám se jen teda o ty zadní brzdy z RS, tam se mění co? držák a třmen? a někdo tu psal že pak nejdou dát 15" kola, jakto když vepředu jsou 288 a jdou tam 15" kola????
Květen 20, 201114 r no a tak nemůžeš mi napsat z jakéjo důvodu nejdou když to nechápu?? samozřejmě bych to nerad zjistil potom
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.