Přejít na obsah

Zvuky od napravy, ktere me uz ubiji...


Vlasatec

Doporučené příspěvky

Ahoj kluci. Jsem uz ze sveho auti vazne nestastnej. Kazdy vecer (uz 4 mesice!!!) hledam nekolik hodin tady na foru a jinde na internetu a porad nemuzu prijit na to, kde muze byt problem. V zadnem servise mi nepomohli (ja se v tom taky moc nevyznam) a uz na me zacinaji koukat jako na blazna. Tady uz jsem taky dostal vystrahu za dublicitni tema, ale pritom jsem nikde nenasel odpoved na muj problem.

Jedna se o to, ze pokud se rozjizdim, nebo je auto pri urcite rychlosti v zaberu, zacne mi to nekde od predni napravy (tak, a ted jak popsat tedn zvuk) brrrr...takovy jakoby jednolity hlasity chroupani..bruceni.. Ne ale vzdy (90%). Co jsem tady nekolikrat nasel, byly vibrace. Ja ale nemam pocit, ze by auto nejak vibrovalo, jen to dela tenhle hnusnej zvuk. Takze jsem nabyl pocitu, ze by to mohl byt pravy vnitrni kloub poloosy. Jenomze me 3 mechanici presvedcuji nezavisle o tom, ze v nem neni zadna vule (a to ho ani nikdo nemuze sehnat).

Pak mi to pro zmenu z (mam ten pocit) ze strany spolujezdne dela takovy... jako kdyz nekde narazi plast/guma na plech..zvuk se da trosku prirovnat k tomu, kdyz lestite ironem okno, nebo jezdite gumovou podrazkou po parketach v kratkych intervalech.

No a posledni vec je (zase nekdy), kdyz zastavim a mam neutral, neco docela hlasite rachta, jako kdyz drnka drat v nejakem ventilatoru..klimu jsem vypl a delalo to porad.

Kluci, jeste jednou prosim, at me nekamenujete a doufam, ze mi poradite. Jestli je tady nekdo i treba ochotny, z usteckeho kraje, kdo by se mi na to podival, budu moc vdecny a samozrejme vsechno zaplatim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a jediny co jsi řešil byl ten kloub?

co třeba ohnutá poloosa, setrvačník, špatný pneu (odskákaný, boule, nerovnomerne sjetí) a já ted naposled mel perličku, povolený šrouby na jednom kole ... zvuky taky skoro jak když je v loji kloub

divny ale je že necejtíš žádný vibrace

jsem ale taky prd odborník

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jsem posledni dobou v servisu jako doma:-/ Napisu, co mi vsechno menili, nebo spis vsechno, na co si vzpomenu:-)

Predni tlumice + dorazy

tycky stabilizatoru, silentbloky

predni desticky

predni loziska

svisle cepy

gumy mam nove (GoodYear UG7 15" na rok starych plechacich)

kola dotazeny - minuly tyden jsem byl na technicky a vse ok:-)

mozna si jeste na neco vzpomenu

Jinak poloosy jsou podle mechaniku pry v poradku.

Trosku volny byl ten silentblok, co je na prevodovce, tak zitra ho vymeni. Ale presvedcoval me o tom, ze je to zbytecny... ach jo:-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rachtání může dělat spojkové ložisko, zastav a zkus vyšlápnout spojku a uvidíš. Ty zvuky může za jízdy dělat taky nějaký plast např. plastová vana pod motorem, podběh kola atd. Dobře to zkontroluj, jestli to není někde uvolněné. Hodně štěstí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rachtání může dělat spojkové ložisko, zastav a zkus vyšlápnout spojku a uvidíš.

Nejsem si jisty, jestli jsem to nezkousel.. ale hned az to zarachta, zkusim na tvou radu vyslapnout spojku.

Kdyby to tim bylo, na kolik to zhruba muze s vymenou vyjit?

Ty zvuky může za jízdy dělat taky nějaký plast např. plastová vana pod motorem, podběh kola atd. Dobře to zkontroluj, jestli to není někde uvolněné. Hodně štěstí

Zeptam se asi blbe, ale nemuze to delat ten doraz tlumice, co mi menili? Jak tohle ale otestovat?

Editováno: , autor: Vlasatec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus schodit řemen na altíku a projet to kousek. Vzhledem k tomu, že máš v podstatě GO přední nápravy :smich: tak to je těžký. Pak snad už jen spojka nebo setrvák...?

Kdyby to bylo na nápravě, tak by něco na STK určitě našli - jsou to šťourové :prc:

Editováno: , autor: lucky.jack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes mi komplet rozebrali vnitrni klouby na poloose (snad i vnejsi, nevim) a vsechno je pry v naprostym poradku:-(

Jinak s tim remenem na altiku... to by se projevovalo jen v zaberu? Zatim jsem nezkousel, bojim se abych si uz total neodrovnal svoji uz tak slabou baterku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stěma "botama o parkety"...koukněte na řemen altíku jestli ti nevybruje. Může být volný napínák nebo volnoběžka alternátoru a může to házet a dělat kravál. A zrovna koukněte na rozvoďák jestli ti někde nelízá plasty co kryjí rozvody. S tím rachtáním na volnoběh - není to setrvák? Ztiší se to po vymáčknutí spojky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Opet se vracim ke svym zvukum, ktery jsem porad nevyresil :-( U toho rachtani mam pocit, ze mi to dela ten kryci nerezovy plech u vyfuku pod stredovym tlumicem. Mam tam zrejme ulomeny sroub (neni tady nekde obrazek, jak ma byt ten plech uchyceny?) a pri urcite situaci by mohl chytnout nejakou vibraci.

Ten zvuk, co vetsinou vsichni rikaji, ze to dela vnitrni kloub poloosy:

manik v servisu mi to asi pred mesicem zkontroloval tak, ze ho rozebral a pry je OK. Nicmene jsem dneska zjistil, ze mi kolem nej vsude strika vazelina :-( Tak nevim, jestli je to tim, jak se do nej hrabal, nebo je to symptom toho vibracniho zvuku v zaberu.

No a pak ty boty o parkety...

remen zkontrolovany, a pry OK, silentbloky na ramenou a stabilizatoru vymenene - OK, ale dela to porad.

Vsiml jsem si ale, ze mam nejak divne pripevneny ten plast pod prednim nazaznikem (jakoby az po motorem). Kdysi tam byly takovy plastovy packy, ale ty uz tam nejsou. Celej ten plast je jakoby volny.. nezda se mi ale, ze by to bylo od toho. Nemate nekdo prosim foto, jak to uchyceni (a vubec jake plasty) tam u 1.8T je/jsou?

Diky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem opet zde a zvuky mi stale berou spanek. Byl jsem ve Skoda servisu, mechanik se s tim projel a rekl mi, ze ten vibrujici zvuk pri rozjezdu a to rachtani nekde z podvozku pri "rozdrazdeni" auta a naslednem zastaveni na neutral (ktere se projevuje jen nekdy a diky kteremu mi urval jinej borec v servise zbytecne tepelny stit pod katikem, tak, ze se uz neda pouzit) udajne dela spojka :-( tak uz fakt nevim... Zitra jdu zase do jineho servisu, tak jsem zvedavy, co se dozvim zase tam... :help::help::help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je pravda, že rachtavý zvuk, vibrace apod. může dělat spojka. Když jsem ji měl já KO, auto studené vibrovalo - celý předek - viz, jinde tady na foru.

P.S.. já mám zase problém s klepáním, ťukáním o zadní nápravy při přejezdu vlny, hrbu, nerovnosti a jen v nízkých rychlostech. Vyloučil jsem vše - zbývá jedině pant, tak jsem zkusil mít otevřené dveře a ťuká to z B sloupku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prave, kazdy rika, ze auto vibruje tak, ze je to cejtit...ale ja nic necitim a to je divny. Jinak dneska nezjistili v dalsim servisu zase nic..prej mam (jak uz jsem nekolikrat slysel) vsechny mechanicke casti pevne. Pritom i pri tom rychlym ubirani a pridani plynu (i pri nizke rychlosti) mi zacne neco jakoby narazet na pravy strane (tupy zbuk plast-kov). Fakt jak jizda na trakari. Zejtra jdu pro zmenu do autobazaru, kolik bych mohl dostat za auto na protiucet, kdyz si vyberu jine :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam vyreseny vibrujici zvuk (nikoliv citelne vibrace) po pul roce! Nakonec, jak prvni mechanik rikal, je to tim, ze mi pred rokem navarili na vyfuk delsi vlnovec a ten pri zaberu motoru dre o ten blech pod nim. Rok po vymene jsem o tome nemel ani tucha, bylo ticho. Motor musel klesnout o par cisel, protoze vlnovec pry svou delku nezmeni (je to mozne?). Takze v tom pripade ty zvuky plast+kov muzou jit ruku v ruce s tim silentblokem motoru,co myslite? Za kolik se daji sehnat? Tu vzperu co je u prevodovky mam novou, takze ty dva bocni asi. I kdyz zase udajne jsou v pohode.... :prc:

PS: kazdopadne me mrzi, ze tomu prvnimu mechanikovi jsem neveril a hromada dalsich mi to zpochybnila (spojka, setrvak, kloub atd. atd.). Nakonec se ukazalo, ze mel pravdu, jen me to stalo zbytecny penize a pul roku nervu :-/

TADY JE VYRESENI CELE SITUACE:

Takze spojka OK, setrvak OK, vnitrni klouby poloosy OK.

Spatny silentbloky motoru, ktere delaji ten divny gumovo-kovovy zvuk. Diky nim motor vic skace a vyfukovy potrubi s delsim vlnovcem zacalo narazet o spodni kryci plech. Proto ta zvukova vibrace pri rozjezdu.

Reseni:

navareni vlnovce 100cm, ktery tam patri (ne ta 120ka, co mi tam pred rokem pri oprave vyfuku namontovali) + vymena silentbloku motoru (stredovou vzperu uz mam novou).

A pri teto prilezitosti se chci zeptat, jestli nekdo nemate na 1.8T AGU silentbloky motoru v dobrym stavu k prodeji.

Moc diky vsem, co mi radili :palec2:

Editováno: , autor: Vlasatec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...