Přejít na obsah

Chiptuning 1.2TSI


Doporučené příspěvky

sw není Ferdův, je Škodovky, ale vypnutí či potlačení některých CAN info by k tomu mohlo vést. Z mé strany se jedná o spekulace, protože nevím co s tím prováděl a ani to nehodlám študovat. Musel jsem proto  Kocimu vypnout immo, stálo mě to také jednu jednotku, to samotné však problém s regenerací nemá.  Ověřeno.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nerozumím několika věcem, popořádku:

1...Košina, MOTORPOWER

viz víše...po domluvě nahrán soft ze silnější verze, ale výkonnostní křivky se moc od sebe nelišíly...

Takže pokud má Ferda25 pravdu a MOTORPOWER neumí nahrát origo sw ze 77kW tak si to hoši (spíš MOTORPOWER) vycucal z prstu...a milému Košinovi něco nabublal o origo 77kW...a vrzl mu tam svůj sw...

- MOTORPOWER neodpověděl...

2...Koci

Jezdil jsem s tim asi měsíc a pak mi bylo řečeno od ostatních, že nedělám dobře...

- Koci - nerozumím tomu že TI NĚKDO něco říkal - kdo, co, proč - nejsi konkrétní a dle mne jsi rovnou kontaktoval MOTORPOWERa a ne Ferdu...se všemi důsledky...ale to neomlouvá Ferdu, že se nevyjádřil o tom, že další sw už jen u něj...

3...FERDA25

Chybí mi tvé vyjádření!!!

Editováno: , autor: martt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nerozumím několika věcem, popořádku:

1...Košina, MOTORPOWER

viz víše...po domluvě nahrán soft ze silnější verze, ale výkonnostní křivky se moc od sebe nelišíly...

Takže pokud má Ferda25 pravdu a MOTORPOWER neumí nahrát origo sw ze 77kW tak si to hoši (spíš MOTORPOWER) vycucal z prstu...a milému Košinovi něco nabublal o origo 77kW...a vrzl mu tam svůj sw...

- MOTORPOWER neodpověděl...

2...Koci

Jezdil jsem s tim asi měsíc a pak mi bylo řečeno od ostatních, že nedělám dobře...

- Koci - nerozumím tomu že TI NĚKDO něco říkal - kdo, co, proč - nejsi konkrétní a dle mne jsi rovnou kontaktoval MOTORPOWERa a ne Ferdu...se všemi důsledky...ale to neomlouvá Ferdu, že se nevyjádřil o tom, že další sw už jen u něj...

3...FERDA25

Chybí mi tvé vyjádření!!!

1, Pokud vím tak Kosina nebyl u Ferdy, za další, ne vždy to asi "zajišťuje". Co se týká jednotek tak flash org sw nahoru i dolů sw verzemi i ostatními verzemi praktikuji min 8let. SW jako takový 17let. Že to neumím je pouze teorie Ferdy. Nemluvě o tom, že auto není v tomto stavu přijetí v jakémkoliv servisu, např. na právě třeba výměnu ř.j. Proto jsem také reagoval na to, že mě osočí, přesto , že u mě nikdy nebyl.To už chce pořádný EGO.

2, za Kociho odpovím také ....zřejmě na základě debat, kdy jsme oba i s FUNem upozorňovali Ferdu, že používá sw pro Garett místo pro KKK, a také asi proto, že ke mě je to 15km. To, že cpe sw ze Superba do Oct, to už je maličkost. Jak a proč ke mně přijel si už nepamatuji, ale jednotka při flashování na orig sw, který do auta patří, nedopsala immo data. Tak se dokončuje každá flashovací sekce. Tudíž motor nastartoval a chcíp. Klasika.

Odtah do servisu, protože původní přání bylo, nezbavovat jednotku ochraných nýtů. Přizpůsobení v servisu selhalo, už je jasné proč.

Odnýtování, nová jednotka....a nic. Odtahovka zpět...vypnutí imma a dál už to znáte.

3, Ferda...za něj neodpovím, předpokládám, že loví na zahr. forech  a řeší proč nefungovala regenerace.

 

Což je tedy záhada i pro mě.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Martt:

Vetsinu na co ses ptal uz defakto odpovedel Motorpower. Ja jen dodam, ze sem se o tom zminil jeste u sveho znameho ve Skodovce. Proto jsem si rekl, ze to radeji necham precipovat na OII soft. Bohuzel jsem netusil, ze to dopadne takhle viz. vyse Motorpower..Jelikoz se v tom nevyznam, tak me nenapadlo hned Ferdu kontaktovat..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si to tu čtu a mohu jen napsat, že manipulovat s lidmi jak to dělá Motorpower je hodně zajímavé. Nejen, že tu nejdřív tvrdí, že to co já dělám umí také, ale on to nedělá, protože to není ono. A co je ono??? Když mám druhou generaci CR motorů, který je totožný pro celou výkonnostní řadu(mimo velikosti turba u 103 kW a 125 kW). Celý problém spočívá v tom, že on tvrdil, že to co dělám já pro něj není problém, jen to není ono. Tak to měl bez problémů vyřešit, aniž by to někoho stálo korunu, jak je vidět, tak vůbec do teď netuší v čem je problém, protože zbytečně vystavil své zákazníky rizika a přemluvil je k zásahům do motorové jednotky, protože on jako odborník si poradí se vším. Pokud by ve chvíli problému, který vznikl jeho přehráním spolkl svojí hrdost, nemuselo to nikoho stát ani korunu. Uživatel K.O.C.I se mi taky neozval a nepožádal mě o pomoc. Ozval se mi, že chce z mé strany přiučit jednotku motoru do svého auta(nejprve jen vrátit eepromu do budíků). To jsem udělal minulý týden a on zaplatil jen v servisu mě podal ruku a poděkoval. O původu jednotky, kterou si dodal se nebudu ani rozšiřovat. Výsledek = obrovské škody vzniklé jen něčí neznalostí.

 

Zapomeňte na to, že vypínám nějakou komunikaci. To je absolutní nesmysl.....

 

Aby pochopil naprosto každý:

1. každá jednotka má v sobě ochranu, která brání použít jednotku 125 kW na autě se 103 kW(nebo naopak) - jak je možné, že takový znalec jako je Motorpower tohle neví??? Jak jsem psal kdo jen přehraje nepojede.

2. já žádnou ochranu neobcházím ani nevypínám, jen pak pokud změním typ jednotky musím tuhle informaci někde změnit

 

Tato informace je běžnou součástí imobilizéru. Proto nepřehrávám auta s kessy a každý se mohl rozhodnou zda to chce či ne. Nikdy jsem do úpravy nikoho netlačil.

 

Po nahrání rozhodně nepřestala fungovat regenerace. To co svítilo když přijel uživatel: K.O.C.I ke mě byl jen důsledek, že někdo neopsal kódy vstřiků do motorové jednotky.

 

Jinak je zajímavé, že nikdo se mi neozval, že by měl po mé úpravě nějaký problém. To, že "všechny štvu" je zřejmě jen další důsledek kampaně, kterou proti mě vede Motorpower.

 

Uživatele K.O.C.I zpracoval tak, že po mé úpravě si tam nechá nahrát originální software, to pro něj není problém a následně mu udělá software na míru, protože i když grafy ukazovali výkon jaký udává výrobce podle tvrzení uživatele: K.O.C.I tak to prostě není ono.. Proč když viděl, že to prostě nedá a bylo mu jasné, že jediné řešení je nová jednotka a nebo prostě říct, že já to prostě nevím co s tím děláš a můžeš mi pomoci. Ne jen zase pokračuje v urážení a pomlouvání.

 

Každý kdo u mě byl dobře věděl, že samotné přehrání není možné. Pokud to někdo nepochopil, je to opravdu jen jeho problém.  

 

Jinak k tvrzení o vypnutém DPF na autě, které ho mělo nainstalované a nebylo vyndané si stačí projít příspěvky od uživatele K.O.C.I a spočítat si jak daleko by dojelo auto s vypnutou regenerací filtru a s nainstalovaným filtrem...

 

Jinak tady jsem to taky shrnul:

K.O.C.I byl u mě 28.3.2015(najeto cca. 97 tisíc kilometrů):

http://forum.skodahome.cz/topic/79475-led-žiarovky-o-ii-facelift/?p=2029648

 

stav 20. duben(100000km):

http://forum.skodahome.cz/topic/131986-kociho-lk/page-3#entry2039554

 

Úprava proběhla v pohodě někdy v květnu(kolik asi mohlo mít v tu chvíli auto najeto s tak vypnutým DPF....tj. vypnu regeneraci a fyzicky ho nechám na místě):

http://forum.skodahome.cz/topic/131986-kociho-lk/page-4#entry2050746

 

Pokud by se na autě provedla tato úprava tak to auto už dávno nejelo.

 

Tohle je opětovná lež  a další blud co tu šíří Motorpower:

 jednotka při flashování na orig sw, který do auta patří, nedopsala immo data. Tak se dokončuje každá flashovací sekce.

 

Při flešování, se žádná data tohoto typu nikam nezapisují!!!!! To si tady z lidí děláš jen srandu a je vidět, že nevíš vůbec jak probíhá nahrávání softwaru do koncernových aut. Při flešování se s immo daty, které jsou uloženy v motorové jednotce nic neděje. Pokud Ti tohle není zřejmé je ti celá tvá praxe bohužel na nic. Data k imobilizéru jsou zašifrovaná v eepromě jednotek a nesmí je žádné přehrávání v rámci servisů nijak ohrozit. Jediné co je může při flešování zničit, je špatně zapsaná flash při čipování, která změní šifrovací algoritmus a po zapnutí jednotky(po přepnutí z boot módu) to prostě přepíše eepromu tak, že je nečitelná. Tím pádem je problém s imobilizérem a bez kompletní předchozí zálohy na stole přes programátor je tak ta jednotka vzít a hodit do koše. Taky nemůže na online. Pokud jednotku opravím, že do jednotky nahraju obsah z tzv. čisté jednotky vzniká její klon. 

 

Každá flešovací sekce se podepisuje klíčem stejně jako příkaz v bance z účtu. Proto nikdo zatím nedokáže přímo ze souboru frf nebo odx(případně SOX) vytvořit binární soubor a všichni to čtou pouze z jednotek. Soubory frf a odx používá koncern pro přehrávání svých jednotek v rámci servisů a je distribuován i pro ostatní zákazníky prostřednictvím systému Erwin.

 

Motory 1.2 tsi mají shodné i turbo - tj. jak u 66 kW tak u 77 kW je shodný motor včetně turba.

 

Kdybych šel do důsledků můžu zde tvrdit, že výkon na brzdě může být vyšší(nižší) než skutečný, protože někdo použil stejnou fintu jako použil celý koncern pro měření emisí u naftových motorů. Jaká je pravda ví jen programátor těchto jednotek a manažeři, kteří tak rozhodli. Při čipování každý jen využívá zakoupených softwarů a je jen otázka zkušeností zda lépe či hůře + je zde samozřejmě dán vliv zda zakoupený software skutečně mapuje celou problematiku té konkrétní jednotky. Softwary se taky vyvíjí, že to co platilo v softwaru 0100 nemusí platit v softwaru 1000 a pokud mám zakoupený software k úpravě verze 0100 tak pak vznikají problémy, které mohou být viditelné a nebo, které člověk zjistí ve chvíli kdy se například auto dostane na led a vypne při brždění celý motor. Protože se osobně bojím destruktivních stavů u motoru, které nejsem schopen předvídat, raději auta nečipuju a pokud nahraju originální software s vyšším výkonem, věřím, že výrobce tam má těchto případných chyb co nejméně.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsal jsi dlouhý článek zřejmě jen proto,  aby jsi se  vyhnul základní odpovědi.

A to jak má běžný člověk po tvém zásahu tušit, že už nemá Octavii, nýbrž Superba. A jak to mají tušit třeba v servisu někde v Belgii, kde může klidně nastat problém. Zákazník laik na tvé info zapomene tak po týdnu a oni to neví vůbec. A pokud si vzpomene, tak ti mají zavolat a ty jim poradíš, že? Za dva tisíce na konto?? Opravdu seriózní. Není lepší nechat autu jeho identitu ?

 

Co se týká vstřikovačů, tak u nové jednotky kterou si Koci přivezl, zapsány být nemohly, pokud byla opravdu nová.

Vyšší a nižší výkon jde při běžící komunikaci přepsat, a přes typ vozu, nebo značku jsem nikdy nešel. Proto jsem se s tím nesetkal.

Každé flashování dopisuje data jak do eeprom, tak do OTP sektoru. Kolik obsahů eeprom z tricore jsi řešil?

 

A závěrem nevedu proti tobě žádnou kampaň, vážím si lidí co umí, jen mě naštval tvůj přístup

a problémy které   jsi mě, Kocimu a ostatním způsobil. Možná dělám věci jinak, ale nelžu, za to máš u mě k dobru záhlavec. Pokud by jsi nebyl takový nafoukanec, bylo by zajímavé se sejít, myslím, že by bylo o čem mluvit. Pokud jsi tedy schopen jiné komunikace, než zde předvádíš.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě vypíchnu něco,  jako malou ukázku toho jak 7let. člověka změní. Naprosto triviální věc kterou jsem ovládal a řešil již v roce 2000.

A naučil jsem se to i bez internetu. Takže si Ferdo vzpomeň na své začátky a trochu přistaň. Ještě vyhrabu dotazy ke mě, ale tohle bylo první co jsem vyguglil.

http://checksum.cz/forum/viewtopic.php?t=1470&highlight=ferda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Na foru jsem jiz docela dlouhou dobu aktivni,, akorat radeji ctu:p.. Nemyslim, ze je treba akci schazovat, co jsem si vsiml behem posledniho roku klesly ceny vsude(a vsude se to resi nejakou akci) konkurence je spousty, brzdy maji vsichni a stejnou praci odvadi vice ci mene taky vsichni a tento motor uz take dela kazdy. Jiz jsem komunikoval jak s Vami tak s Ferdou. Jestli jste schopen a ochoten chipnout a odbrzdit za podobnou cenu rad se zastavim, jelikoz znam vetsinu toho co jste napsal a myslim, ze svou praci delate dobre..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O tom zda jsme spolu hovořili nevím. Nevím ani za jakou cenu máš nabídku, ale rozhodně nedělám žádné akce v tomto stylu. Proč také?

Nejde přece o prodej zboží v E-shopu, a jak sám říkáš, odvádíme práci, ale ne víceméně stejnou, nýbrž více či méně kvalitní.

Už jsem se před časem zařekl, že se ke konkurenčním firmám nebudu vyjadřovat, ale byl jsem zvědav o jakou firmu se jedná.

Doporučím jediné, nech stránky pročíst někomu, kdo problematice opravdu rozumí, ať ti poví názor.

 

Co se týká Ferdy, neupravuje, pouze aplikuje orig sw.  Ovšem přesto, že zde vedeme spory a je na můj vkus přehnaně sebevědomý, tak po odborné stránce to má v hlavě srovnané a autu aspoň neublíží.

Na rozdíl od této firmy, kterou jsem ještě při práci sice neviděl, ale ubližuje jak naší branži /obsahem a nesmysly/, tak jazyku českému.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych moc neresil stranky,, ono ty obrazky, grafy a okecavky jsou beztak urceny jen "jinym lidem". Databaze se kopiruji atd.. ale o praci samotne nerikaji nic. Ono dobry tuner nema cas zkraslovat webovky. Ty na strankach take nemas fabia 2 cbza blablabla a kazdy vi ze to umis a delas. S p. Roudem jsem v drivejsi dobe take mluvil a ano, nepresvedcil me. avsak je to pro me nejdostupnejsi, nyni i nejlevnejsi firma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I cena může být rozhodující.

Pochybuji  však, zda bych uvažoval stejně u operace oka.

Např. 1 + 1 zdarma. V případě, že by k tomu nebyla hůl, bych asi dal zpátečku.

Vím, že nelze srovnávat nesrovnatelné, ale ani jedno na hnoji neleží.

Co se týká webu, nechlubím se IT kvalitou a úplnosti, ale pojmy "brzda výkonu", "tunování", "splodiny",nebo atmosférické motory +15%, u mě opravdu nenajdeš.

Za mě je tato firma opravdu slušným E-shopem s prodejem elektroniky.

Pokud najdeš +1 oběť, tak přijeďte přeměřit/za vaší přítomnosti/.

Vzhledem k pokročilé hodině přeji dobrou noc

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petr má pravdu, sám mám s podobnou firmou vlastní zkušenost. Nebudu lhát, vše bylo OK, tedy až dosud (problém s turbem), no tento problém nemohu asi přikládat čipu - jednak proto, že mám už 100 tis km, což je na ten motor už hranice, od níž to asi začne, či proto, že jsem najel cca 60 tisíc km s čipem bez problému, no především proto, že si nejsem jist, zda vůbec nějaký čip proběhl. Zjevně změnili citlivost plynového pedálu, ale jinak slibovali 95kW a 250Nm, v reálu na brzdě u TDI Fun, kterou jsem si ale musel platit, ta firma ji v ceně nemá (přesněji vůbec nemá) se však ukázalo 89kW a 192Nm. S tím jsem byl i tak docela spokojen, až do chvíle, co jsem viděl na brzdě OII se stejným motorem v testu Světa Motorů u Petra na brzdě a výkon nečipovaného motoru byl vlastně shodný..

Podobné firmy jsou jen o marketingu, slevy nejsou slevy, nabízejí je celoročně. Smlouva je stanovena tak, že vyjedeš-li s autem na veřejné komunikace, i kdyby se ti za rohem rozsypal motor, jednal jsi v rozporu se smlouvou, která stanovuje výhradní použití mimo veřejné komunikace pro sportovní účely. A garance výkonu? Je stanoveno, že žádat o vrácení peněz můžeš v případě, že se naměřený výkon (který si díky absenci brzdy většina lidí nemá ani kde ověřit) bude od udávaného sériového lišit o určitá % (už nevím kolik že tam bylo, nějak méně než 10%, či tak), což je samozřejmě další past, protože nepsaným pravidlem je, že má každý motor vyšší výkon, než stanovuje výrobce, takže vlastně o možnost reklamace přicházíš hned ještě před čipem..

Já tuto firmu neznám, ale říkám, že Petr má pravdu a na co si dát pozor.. Na druhou stranu já si dnes vyzvednu auto ze servisu, kde s výměnou turba asi přehráli SW na originál. Jenže ať už jde o Petra, či jiné (mnohdy prapodivné) firmy, většina čipuje na 89kW, což odpovídá dobře zajetému kusu, pokud vím, z praxe na brzdě byl nejvyšší naměřený výkon 91kW. Ty 2kW za mě už nepoznáš a rozdíl pár Nm taky ne. Takže já osobně už asi nemám důvod proč o tom znovu přemýšlet, prostě toto není motor, kde by se čip vyplatil.. No pokud bych čipoval znovu, tak už jen pro klid duše bych tentokrát zajel za Petrem, kterého ty máš oproti mě přímo za humny, protože bych měl jistotu, že ví, co dělá a motoru to neublíží..

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...